לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכול כולל הכול

פשוט מאוד-הכול כולל הכול...

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

די לדיכאון. פוסט שישמח אתכם. אתם בוחרים על מה יהיה הפוסט הבא


אני פשוט לא מבינה בני נוער ממורמרים. למה? בגלל מה? אתם חושבים שאף אחד לא מבין אתכם.?תפסיקו להתמקד בעצמכם ותראו שיש אלפים כמוכם. ואני לא מגזימה. בסך הכול יש לכם חיים טובים. לומדים בבית ספר, אתם בריאים ויש לכם בית ואוכל. אם יש בעיה בבית או משהו אז בסדר. אפשר להיות מדוכאים אבל לפחות לנסות לבקש עזרה.

תראו, זה פשוט גועל לראות מישהו שעצוב מכלום. תנצלו את החיים. תהיו שמחים מכול רגע שטוב ושאתם בריאים. אני אישית לא ילדה שמחייכת גם אם כרגע אמרו לי שאני אגור ברחוב ואני חולה בכל מחלה אפשרית. לפעמים קשה וטוב לבכות. זה בסדר. לפעמים מרגישים גועל ושונאים את עצמנו. אבל זאת תקופה שעוברת. לא צריך להיות כל החיים בדיכי כי זה חרא עולם והורגים תרנגולים כדי שהאמא החופרת שלי תכין לי פרגיות בבית השמח אך העצוב מבפנים שלי שהמשפחה הזבל שלי גרה בו. תהנו כל עוד אתם יכולים. כאילו מה עדיף? להנות ולעשות שטויות ולצחוק או להיות בדיכאון שיגרום לאנשים להתרחק ממני?בקיצור תהנו.

תגיבו זה לא כואב. אני מרגישה שאני כותבת בשביל כלום. אני רוצה להפיץ את הדעות שלי. ואני מזכירה שאתם תבחרו מה יהיה בפוסט הבא. אני אלנקק. באמת. ואני אמליץ על הבלוגים שלכם. אם כדאי להמליץ חח..

שחף..

נכתב על ידי , 22/7/2009 20:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש+אתם מחליטים מה יהיה הפוסט הבא (מה שרק תרצו)


זה העיצוב החדש. תגיבו קצת, תציעו רעיונות. תשלחו שאלות. אני אגיב, אולי אני אירשם כמנוייה. תשלחו תגובה מה אתם רוצים שיהיה הפוסט הבא.
נכתב על ידי , 22/7/2009 16:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החלטתי לפנק את עצמי בעיצוב חדש


אני יודעת, הבלוג פתוח רק יום אבל החלטתי לפנק את עצמי. מה? גם לי מגיע! אז אני כבר עושה אותו. בינתיים תמיד טוב להגיב D:!!!

                         אוהבת..................................................................................שחף!

נכתב על ידי , 22/7/2009 16:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני שחף ציפור ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני שחף ציפור ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)