לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2009

לנשים עברייניות תנועה מוותרים בקלות!


ידוע היטב שקיימת נטייה מובהקת לסלוח ולוותר לנשים שמבצעות עבירות תנועה. שמעתי זאת מנהגים רבים שסיפרו לי שהם נבהלים כשהם רואים איך נשים מתנהגות על הכביש. דפוס הסלחנות קיים גם בנושא עבירות קשות במיוחד שמסכנות חיי אדם. אפילו לנשים שגורמות למוות בכביש קיימות פריוולגיות והגנות השמורות רק להן כנשים.

 

לפניכם מספר דוגמאות כדי להמחיש מציאות זו:

 

"זוכתה פעמיים מאותה עבירה" - נהגת חדשה נסעה במהירות בחשכה, ואז כשלפתע נתקלה ברוכב אופניים, ביצעה פנייה חדה שגרמה לה להתהפך. מה קבע השופט?

 

"הסניגור ביקש מהשופט לזכות את הנאשמת ולא לחייב אותה להשיב לאשמה. הסניגור טען כי היא הסבירה בהודעתה את נסיבות האירוע, הסבר ממנו עולה כי היא נקלעה למצב חירום והסטייה נגרמה עקב התרשלות רוכב האופניים, כאשר נהיגתה שלה הייתה ללא דופי. התובע המשטרתי השיב וטען כי הנאשמת אחראית לכאורה לתאונה, וזאת כיוון שאובדן השליטה על הרכב נבע, לדעתו, מחוסר נסיונה, עקב היותה נהגת חדשה. אם הייתה נוהגת מלכתחילה במהירות איטית יותר, הוסיף, סביר להניח שהייתה מצליחה להיעצר מבלי להתהפך. שופט התעבורה קיבל את טענת הסניגור וזיכה את הנאשמת מבלי לחייב אותה להשיב על האשמה. השופט קבע כי בנסיבות התאונה לא ניתן לקבוע שסטייתה הפתאומית מצביעה על רשלנות. "

 

שימו לב לעובדות - הזיכוי נעשה אוטומטית :

 

"הפרקליטות עירערה על הזיכוי לבית-המשפט המחוזי בירושלים. בהודעת הערעור נטען שהנאשמת היתה חייבת להעיד ולהיחקר על גרסתה לתאונה. העירעור נשמע בפני השופט משה גל, שפסק כי לא ראוי היה לזכות את הנאשמת מבלי לאפשר לתביעה לחקור אותה בחקירה נגדית."

 

אבל גם השופט השני זיכה אותה:

 

"לאחר עדותה וסיכומי שני הצדדים, החליט השופט חן לזכותה. השופט חישב את אפשרויות העצירה בהתחשב במהירות סבירה במקום,והמרחק שניתן להבחין ברוכב באמצעות פנסי הרכב. לפי חישוביו מצא השופט כי לא ניתן בהכרח לקבוע כי הנהגת אכן היתה מסוגלת לבלום מבעוד מועד, מה גם שאין נתונים מלאים אודות מהירות רוכב האופניים ואופן נהיגתו. לאור כל זאת היא זוכתה בפעם השנייה, ועל זיכוי זה לא הוגש ערעור. "

 

במקרה אחר, שוטר עצר נהגת שדיברה במכשיר הטלפון הנייד שלה בזמן נהיגה. בסופו של דבר, מי חטף נזיפה? השוטר, לא הנהגת. השופטת נזפה בשוטר כי לא התייחס לתירוציה של הנהגת ולא זכר אותם:

 

"אז איך בכל זאת החליטה השופטת לזכות את הנהגת? מסתבר שבמהלך עדותה בבית-המשפט, ציינה הנאשמת כי היא ניהלה ויכוח ארוך ומר עם השוטר, במגמה לשכנעו שטעה כאשר קבע שהיא אחזה במכשיר הטלפון הסלולרי שלה תוך כדי נהיגה. הנאשמת טענה כי היא משתמשת בדיבורית אישית, ובשום אופן לא אחזה בטלפון בידה. בחקירה נגדית שערך הסניגור, הודה השוטר שאכן סביר להניח כי התקיים דו-שיח בינו לבין הנאשמת לפני שהיא הודיעה לו "אין לי מה לומר". הנאשמת העידה כי אמרה את הדברים לאחר שהתייאשה מהאפשרות לשכנע את השוטר שאין הצדקה לרישום הדו"ח."

 

כלומר אם אתה שוטר תנועה שעוצר אישה שדיברה לכאורה במכשיר הטלפון הנייד תוך כדי נהיגה, אם לא תתייחס לתירוצים שלה בשיא הרצינות ותזכור כל מילה וכל פרט (כפי שכל עבריין תנועה יודע לדקלם משפטים ו"סיפורי סבתא") אז סימן שאתה הפושע, לא הנהגת.

 

במקרה נוסף, שוב פעם מי שיצא אשם זאת המשטרה ולא הנהגת שנסעה במהירות מופרזת:

 

"כתב האישום הוגש נגד עטרה יערי מירושלים, שהואשמה כי נהגה במהירות של 97 קמ"ש בכביש עירוני בו מותר לנסוע 70 קמ"ש. בכתב האישום פורט שם הכביש אך לא המיקום המדויק של ביצוע העבירה."

 

כלומר בדיוק כמו בעבירות אלימות, רצח, אונס וכו' שבוצעו ע"י נשים, תמיד יש תירוצים מוכנים מראש שאיתם ניתן בקלות לנקות ולזכות את הנאשמת. כל עוד היא אישה, כל עורך דין יודע כמה קל לנקות ולהוציא אותה בקלות מכל פשע וכל עבירה, חמורה ומסוכנת ככל שתהיה.

 

למרבה הצער, דפוס סקסיסטי זה של הקלה לנשים עברייניות תנועה קיימת גם בחו"ל: במקרה הזה, אישה דרסה את בנה הפעוט בן השנתיים ארבע פעמים, חייו ניצלו רק בנס, אבל המשטרה לא עשתה לה שום דבר!!!

 

"The accident happened in Dianne Anthony's driveway on Donges Bay Road in Germantown. Police said she thought she ran over a landscape timber at the end of the driveway because she's done it before. But she accidentally ran over her 2-year-old son, Matthew, four times."

 

במקרה הזה (שפורסם בכלל במדור אופנה), שחיינית אולימפית גרמה למותם של גבר וילד בתאונת דרכים. שימו לב איך הגיבה השופטת:

 

"כשהגיע רגע הפסיקה, פרץ האולם כולו בבכי. גם השופטת קראה אותו כשדמעות בעיניה. היא שלחה את תמי ל-90 יום מאסר וחייבה אותה לשלם סכום של כמעט 23 אלף דולר לכל אחת מהמשפחות. המאסר, קבעה השופטת, יתבצע רק לאחר האולימפיאדה, ומתן גזר הדין יינתן רק לאחר 90 הימים שבהם תמי תשב בכלא. במילים אחרות, סעי לאולימפיאדה, תנסי להביא מדליה, ואז, כשתגיעי לכלא, תנסי להמיר אותה בסיגריות. "

 

הבנתם??? יותר חשוב שהיא תתפרסם ותוכר בתור אלופה אולימפית מאשר עבריינית תנועה מסוכנת!!!

 

במקרה של נהגים שגרמו מוות של ילדים ברשלנותם, התקשורת טחנה את הסיפור (ובצדק) שוב ושוב ושוב, אבל ספק גדול אם מישהו בכלל זוכר את המקרה הקשה הזה בו נהגת הסעות דרסה למוות פעוט חסר ישע:

 

"נהגת המיניבוס אמרה לחוקרי המשטרה כי לאחר שראתה את הפעוט נמסר לאמו, החלה בנסיעתה. שכנים שהיו במקום ניסו לפגוע בה, והיא ננעלה בתוך מכונית הג'י.אם.סי שלה, עד שהרוחות נרגעו. מפקד משטרת התנועה במרחב הנגב, חיים ריבה, אמר "לידיעות אחרונות" כי הוא מעריך שאין חשד לרשלנות מצידה, אך ייתכן כי דווקא האם נהגה ברשלנות. עם זאת, אין למשטרה כוונה להעמידה לדין."

 

כלומר שוב, כצפוי, גרסתה של נהגת שגרמה למותו של פעוט, התקבלה אוטומטית כמו שהיא ופתאום הקורבן, אם הפעוט שנהרג, הפכה ל"פושעת"! (בלי קשר להיותה אישה, העיקר ש"חלילה" לא יחשבו שאישה מסוגלת לרצוח מישהו על הכביש).

 

וגם אם אישה מורשעת בהריגה על הכביש, עבודות שירות, זה כל מה שהיא מקבלת:

 

"השופט, אביהו גופמן, כתב בגזר הדין כי לבית המשפט הוגשו מספר תסקירים משירות המבחן, מהם עולה כי געס לא סולחת לעצמה על גרימת מותו של בן דודה אליו הייתה קשורה וכי בשל רגשות האשמה היא מרבה להתבודד. "

"הוא הוסיף כי התלבט בנוגע לחומרת העונש ונימק את החלטתו בעובדה שמדובר בנאשמת נורמטיבית ובמבנה הצומת ה"מצדיק התחשבות ממשית".

"

מסכנות. גם רוצחות בדם קר בני אדם על הכביש וגם יוצאות בלי כל עונש משמעותי. ואח"כ פמיניסטיות מתגאות במשדר מיוחד על תאונות דרכים כמה גברים יושבים בכלא על עבירות תנועה (עמנואל רוזן אמר בפירוש את המילה "גברים" כשדיבר על עברייני תנועה) וכמה "נשים נוהגות טוב יותר מגברים". הרי גם אם אישה נהגת אחראית לתאונה, מערכת המשפט תעשה הכל כדי לנקות אותה, העיקר שהפמיניסטיות ימשיכו לטעון ש"נשים עושות פחות תאונות"!

 

לפני כחצי שנה התפרסם שבחורה בשם בת-אל שרעבי לקחה את המכונית של אימה, נסעה בה במהירות מופרזת ובלי רישיון וגרמה תאונה קטלנית שבה נהרג חבר שלה לעבודה. האיש גסס למוות כשהבחורה נטשה אותו, ברחה והחליפה בגדים כדי שחלילה לא יעלו עליה.

 

שימו לב לכתבה הזו:

 

לא סתם מסבירה הכתבת שהיא לא מאמינה ש"הילדה התמימה" (כלשונה) תורשע בהריגה. הרי ממתי בישראל מענישים בחומרה נשים שמבצעות עבירות כ"כ חמורות? אם על רצח בדם קר אישה מורשעת ב"הריגה ברשלנות" (כלומר "אופס, טעות") אין מה לדבר על הענשת נשים שרוצחות על הכביש. הבחורה אומנם הורשעה לאחרונה בהריגה, אבל מכאן הדרך מאוד קצרה וקלה להקלות בסעיף ההרשעה ובהמתקת העונש, תשאלו כל עורך דין שיסביר לכם שבבית המשפט אישה תמיד צודקת, בין אם היא בצד המאשים או המואשם.

 

ג'ק

 

קישורים בנושא:

נכתב על ידי , 27/7/2009 10:46   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)