לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

9/2009

טריקים ואמצעי לחימה פמיניסטיים


לפניכם טריקים ומיתוסים שונים שפמיניסטיות משתמשות בהם כדי להסיט דיונים, לבלבל ולהשתיק כל מי שמנסה לנהל דיון בנושאים השונים (קישור למאמר באנגלית) : (שימו לב שלמרות שהמאמר מתייחס לפמיניזם אמריקני, הוא רלבנטי באופן מחריד לפמיניזם הישראלי)

 

מיתוס: גברים (או "גברים לבנים") חיים טוב יותר. החברה דואגת לספק היטב את כל צרכיהם של הגברים.

 

שקר. בכוכב לכת זה, גברים הם אזרחים סוג ב' בדרכים רבות.  זהו השקר הכי סרטני ואלה שמטיפים לו רחוקים מלקיים דיון תרבותי.

 

טריק: העליונות של מחוקקים גברים (בעלי טור בעיתונים וכו') מדגימה את הכוח הגברי

 

שקרי וסקסיסטי. ידוע בתור תרמית האיש בחזית - להביט במין של אנשים בעלי השפעה במקום לשים לב למה הם עושים בפועל. רוב המחוקקים, גברים ונשים, מראים עדיפות לאינטרסים נשיים.

 

טריק: מוסדות חברתיים לא מוקדשים במיוחד לנשים ולפיכך הם מוקדשים במיוחד לגברים. "לגברים יש את הכל לטובתם".

 

שקר. נראה שבכל נושא הפמיניסטיות טוענות שבכל הנושאים האחרים חוץ מהנושא שעליו דנים, יש יתרון לטובת הגברים, והן לא מודות שהן אומרות זאת על כל נושא!

 

מיתוס: אלימות במשפחה מופעלת בעיקר על ידי גברים נגד נשים

 

שקר. מחקרים לאומיים כמו שטיינמיץ, שטראוס, גלס ומקליי, הראו בעקביות ששיעור הגברים נגד נשים ונשים נגד גברים הוא כמעט שווה. (ראו 256 מחקרים בינלאומיים בנושא)

 

מיתוס: עלינו להודות שאלימות במשפחה אכן מופעלת על ידי נשים, אבל זה רק משום שהן עברו התעללות, ולכן זאת עדיין אשמת הגבר.

 

שוב שקר! חוקרים כמו קורומיי מאן הסיקו "לא הייתי מגדיר נשים אלה כנשים מוכות, הייתי אומר שהן נשים מכות".

 

מיתוס: הסיבה הבודדה הגדולה ביותר לפציעות של נשים בארה"ב היא אלימות במשפחה.

 

שקר, ובהתייחס למיליוני פציעות בארה"ב ממקורות אחרים,  מגוחך מספרית.

 

מיתוס: נשים מרוויחות אפס נקודה X דולר לכל דולר שגבר מרוויח לאותה העבודה

 

שקר. מיתוס זה מסרב לקחת בחשבון שיקולים חשובים כמו שעות עבודה בפועל (!), ניסיון, מחוייבות לעבודה וכו'.

 

מיתוס: גברים שולטים בכסף יותר מאשר נשים

 

שקר. גברים עובדים ומרוויחים יותר כסף אבל נשים שולטות ביותר מ65 אחוז מההון הפרטי, ומוציאות 4 דולרים צרכניים על כל דולר שגבר מוציא.

 

מיתוס: רמת החיים של נשים יורדת לאחר הגירושין בזמן שאצל הגברים היא עולה.

 

שקר. מיתוס זה מבוסס על מחקר "הגנתי" של לנור וויצמן שכבר הופרך ממזמן, על שימוש במדגמים בלתי מייצגים, חישוב מטעה, התעקשות על ספירת תשלומי מזונות מהבעל לשעבר לאשתו לשעבר כאילו שהוא עדיין מחזיק בכסף וכדומה. וויצמן שברה במודע קוד אתי של איגוד הסוציולוגי האמריקני אבל עדיין לא ננזפה על כך.

 

טריק: אינטרסים פמיניסטיים ואינטרסים נשיים הם  ביטויים נרדפים. פמיניסטית ואישה הם מילים נרדפות.

 

שקרי ואבסורדי. דעתנו על כל הנשים מעולם לא תוכל להיות כה שפלה.

 

מיתוס: אפשרות בחירה לגברים היא כדי להתחמק מאחריות הורית

 

שקרי וסקסיסטי. בארה"ב, האפשרות לגברים לבחור תיתן לגברים רק את הזכויות שקיבלו נשים מאז מקרה רוי נגד ווייד, לא יותר. זה לא יאפשר לגבר להכריח את האישה להפיל. ראה הפנייה.

 

טריק: אנשים שמתנגדים לפמיניסטיות "מרגישים מאויימים על-ידי נשים חזקות"

 

זה מניפולטיבי ויהיר לרמוז שהפגם היחיד שיכול להיות לפמיניסטיות הוא "להיות חזקות מדי".

 

טריק: פמיניסטיות רק רוצות שיוויון.

 

האנטי-שיוויוניות של הפמיניסטיות הוא כל-כך מובהק, כל-כך עצום וכה מזעזע שאפילו לדון במיתוס זה רק יעצים אותו שלא בצדק.

 

מיתוס: הבדלים בכישורים והתנהגויות של נשים וגברים נגרמים כולם על-ידי תהליך חברתי. לפיכך, בעיקרון נשים יכולות לעשות את כל העבודות בדיוק כמו כל הגברים.

 

יש שביל ביניים עצום בין נחישות ביולוגית ונחישות תרבותית. שני הצדדים הקיצוניים מגוחכים. אנחנו לא צריכים לקבל את תיאורית תהליך-חברתי-גורם-הכל כ"אלטרנטיבה" לנחישות ביולוגית.

 

טריק: נשים סובלות יותר מפני שאלימות נגד נשים גוברת בקצב גבוה יותר מאשר אלימות כלפי גברים.

 

זוהי תרמית של לבלבל את הנגזרת מהפונקציה. גברים נפגעים יותר, כפי שמראים נתוני פשיעה של משרדי המשפטים של ארה"ב. בפועל שיעורי קורבנות שהם נשים הם נמוכים בהרבה מאלה של גברים.

 

טריק: אתה לא יכול למתוח ביקורת על פמיניזם כי שום טענה שתביא לא תהיה נכונה לגבי כל הפמיניסטיות

 

טריק זה מנסה לחסום דיון על-ידי הפיכת הבעת דעות לבלתי אפשרית. הכותב מציין שבמילה "פמיניזם" הוא מתייחס לפמיניזם הזרם המרכזי, מיסאנדרייה (שנאת גברים). גישה נוספת היא להכשיר את המושג פמיניזם מיגדרי, ביו-פמיניזם או פמיניזם רדיקאלי.

 

טריק: אתה שונא נשים!

 

למיסוגניה (שנאת נשים) יש משמעות ברורה: שנאת נשים בתור קבוצה. אלה שמשתמשים במונח באופן בלתי אחראי מעמידים פנים באופן לא הוגן כאילו יש יותר שנאת נשים מאשר יש באמת והם עושים דמוניזציה לאנשים. אם מישהו קורא לך מיסוגן רק מפני שאתה בקונפליקט עם אישה מסויימת או שאתה לא תומך בזכויות יתר ופריוולגיות לנשים, הם חייבים לך התנצלות ענקית. (אבל בהצלחה אם תצליח לקבל אותה)

 

טריק: שום גבר לא יכול לדעת כמה נורא הוא תהליך הלידה

 

שקר. לכולנו יש רעיות, אחיות, אימהות, ידידות וכו', ויש לנו מושג די טוב מה כן מעורב ומה לא. אנחנו לא ניפול בפח לתת יותר סימפטיה שמגיעה או מאולצת על-ידי העמדת פני טיפשים. 

 

טריק: אתה גרוע בדיוק כמו הפמיניסטיות. הן שונאות גברים, אתה שונא פמיניסטיות.

 

אם מגיעים לזה, כל מי שלא יכול לראות את ההבדל שבין שנאת קבוצת לידה (גברים) לבין שנאת קבוצת-שנאה בחזרה (פמיניסטיות) צריך למרוט את שיערותיו.

 

טריק: כל מי שמתנגד לפמיניזם הוא ריאקציונר שרוצה להחזיר את הגלגל לאחור. הפמיניזם הוא קידמה.

 

אנטי-פמיניסטים הם לא בהכרח מסורתיים. הכותב הוא אנטי-פמיניסט גאה ולא מסורתי, ולא כולם מסכימים שפמיניזם הוא "קידמה". להיפך, הרוב חושבים שהפמיניזם הוא אסון.

***

 

כמו כן, אוסיף טקטיקות ותרגילים שפמיניסטיות משתמשות בהם לעיתים קרובות, במיוחד כאן בישראל:

 

"דרישה לאיזון": בכל פעם שמדברים על נושא מסויים (לדוגמא: מצוקת אבות גרושים) הפמיניסטיות דאגו ליצור מנגנון אוטומטי שגורם למישהו (מנהל פורום, מנחה טלוויזיה או פמיניסטיות) להגיד עוד לפני שמתחילים "גם הנשים סובלות", ולעיתים יש גם כאלה (בעיקר פמיניסטיות) שיוסיפו "הנשים נפגעות הרבה יותר".

 

שימו לב: במקרה ומדברים על בעיה שפוגעת בנשים, בשום פנים ואופן לא מזכירים שגם גברים נפגעים (לדוגמא אלימות במשפחה), אלא מדברים בלשון נקבה על קורבנות ובלשון זכר על פוגעים, תוקפים, מתעללים וכו'. הפמיניסטיות משתמשות בתרגיל זה כדי לחסום כל דיון לגבי פגיעה בגברים וכך יוצא שבין אם הדיון הוא על פגיעה באנשים בכלל או מתמקד מראש בנשים, רוב או כל הדגש עובר אוטומטית לנשים בלבד.

 

סוד מאחורי הקלעים של התקשורת הישראלית: בכל פעם שמנסים להעלות אייטם שחושף פגיעה כלשהי בגברים, העיתונאים מתעקשים להציג גם את "עמדת הצד השני", ואם הפמיניסטיות מסרבות לשתף פעולה (מה שקורה ב99.99 אחוז מהמקרים), התוכנית אוטומטית מתבטלת!

 

תרגיל ה"אל תכליל": אם אישה אחת מגיעה לעמדה בכירה וחשובה בפוליטיקה, צבא, מדע, ספורט, תקשורת וכדומה, לפי הפמיניזם היא "מייצגת את הנשים" אך לעומת זאת, אלפי נשים פושעות, אלימות, רוצחות, מעלילות, מתעללות וכו', לפי הפמיניזם אף אחת מהן לא מייצגת את הנשים. תיאר זאת היטב ד"ר וורן פארל: "לפי הפמיניזם אלוהים יכול להיות אישה, אבל השטן לא יכול להיות אישה".

לעומת זאת, לגבי גברים השיטה היא הפוכה לחלוטין: לפי הפמיניזם רק שבריר אחוז קטן ביותר של גברים פושעים ואנסים ופדופילים ורוצחים מייצגים את המין הגברים כולו, כך בהתעלם מהתרומה החיובית של רוב הגברים בעולם.

 

תרגיל ה"יש אלפי/עשרות אלפי/מאות אלפי" : כשהבאתי בפני רות רזניק רשימה של 200 מחקרים בינלאומיים שמראים מפורשות שנשים אלימות לא פחות מגברים, היא כתבה לי בלי בושה:"יש מאות אלפי מחקרים שמראים אחרת". מאיפה היא הביאה את המספר המנופח הזה??? הפמיניסטיות תמיד מכפילות כל מספר באלף גם כדי למשוך תשומת לב תקשורתית, ציבורית ופוליטית וגם כדי לסחוט תקציבים בלתי מוגבלים כדי לטפל במה שנחשב מבחינתם "הדבר הכי חשוב בעולם". מניפולציות הנתונים הם תרגיל פמיניסטי ידוע ומוכר.

 

יש לדוגמא סיפור ידוע בארה"ב שפמיניסטית פרסמה בספרה שמתאר כיצד הגברים וה"תרבות הגברית" מכריחה נשים להרזות ומרעיבה אותן למוות, כאילו "150,000 נשים מתות כל שנה בארה"ב בגלל אנורקסיה" בזמן שהמספר האמיתי הוא כ100 בלבד.

 

"יש הרבה גירושין כי הגברים בוגדים": כל איש מקצוע שמכיר את התחום יסביר לכם שגברים ונשים בוגדים במידה שווה. גם כאשר גבר בוגד באשתו, הוא עושה זאת עם אישה אחרת ולא עם הקיר. המאהבת עשויה להיות ברוב המקרים אישה בוגדנית, או אישה שמקיימת ואף יוזמת יחסים עם גבר נשוי למרות שהיא יודעת שהוא נשוי - טרנד מאוד פופולארי כיום. לדוגמא, מקרה של ראש מועצה שנסחט ע"י המאהבת שלו:

 

"חיזור גורלי מפגשי המין הסוערים בין סגן ראש המועצה מהדרום לבין הגרושה תועדו במצלמה נסתרת. איש הציבור נסחט ושילם 200 אלף שקל דמי שתיקה. הדרום הפרוע: המאהבת צילמה את סצינת הסקס עם סגן ראש המועצה וסחטה ממנו מאות אלפי שקלים כדי שלא תחשוף את מעשה הבגידה. רק אחרי שרוששה אותו הוא פנה למשטרה והיא נעצרה".

 

"הנשים מופלות ומקופחות בכל תחום": ההיפך הוא הנכון. הגברים הם הנפגעים בכל התחומים - בריאותם מוזנחת והם מתים בממוצע 7-8 שנים לפני הנשים, יש אלפי תוכניות לקידום מקצועי של נשים והעדפת נשים ע"פ חוק לתפקידים בכירים גם בניהול וגם בצבא, נשים מובילות על הגברים בהשכלה גבוהה באופן בלתי מוצדק, גברים עובדים הרבה יותר שעות ועדיין מרוויחים את אותה משכורת שמקבלות נשים על הרבה פחות שעות, מאמץ, השקעה, התמדה ובלי שום נקודות זיכוי במס וכו'. אלפי גברים חפים מפשע (לפי נתוני המשטרה, מתוך כ20 אלף תיקי אלימות במשפחה שנפתחים כל שנה, למעלה מ50 אחוז מתבררים כתלונות כזב) נכנסים כל שנה לכלא בגלל תלונות כזב של נשים, רק על גברים נכפה לשלם תשלומי מזונות מנופחים באופן חסר פרופורציונאלי להכנסתם, כ3 רבעים מהנרצחים והנפגעים מעבירות האלימות הקשות ביותר הם גברים, גברים נענשים בחומרה ויושבים בכלא פי 10 ויותר זמן מאשר נשים, על אותן עבירות בדיוק. גברים משרתים בצבא 3 שנים בסדיר ועוד כ30 שנות מילואים בלי שום הקלות ושום התחשבויות, הם מבצעים את המשימות הקשות והמסוכנות ביותר, מסכנים את חייהם ומתים למען המדינה ועדיין, למרות כל האפליות הרבות (שבלוג זה דן בהן בהרחבה), רק לנשים יש כ1,200 ארגונים שדואגים רק לאינטרסים של הנשים ופועלים אך ורק לקידום מעמד האישה בזמן שמעמדו של הגבר רק הולך ופוחת.

 

בניגוד לאישה, אם גבר מוצא עצמו במצוקה כלשהי, כלכלית, אישית או חברתית, אין לו למי לפנות והוא יימצא את עצמו ברוב המקרים או בכלא או בבית הקברות - זאת הסיבה שבגללה בין 80 ל85 אחוז מההתאבדויות נעשות על-ידי גברים.

 

בסופו של דבר, התוצאות ההרסניות של אפליית הגברים בחסות ובאמצעות הפמיניזם, ישפיעו וייפגעו בחברה האנושית כולה: גברים, נשים וילדים. התוצאה של הזנחת הגברים הרשלנית והפושעת הזאת תגרום להרס מוחלט של העולם, אבטלה המונית, מוות, מחלות, עוני, רעב וכו'. עדיין גברים הם אלה שמחזיקים את העולם וגברים הם אלה שעובדים יומם ולילה לבנות, לתחזק ולהפעיל ולתקן כל דבר.

 

תגובה סלקטיבית : תגובתן של פמיניסטיות לכיצד יש להעניש נשים פושעות משתנה ותלויה בהקשר שבו הן נשאלות - אם הן יודעות שהשאלה נשאלת בייחס לאיך יש להעניש גברים, הדבר הכי חריף שהן מסוגלות להגיד:"בדיוק כפי שמענישים גברים". זוהי למעשה תגובה מתחמקת כי על שאלה זהה, איך יש להעניש גבר, הן היו עונות בשיא התוקפנות, המיליטנטיות והאלימות.

 

לדוגמא, מישהו שאל בפורום כלשהו איך יש להגיב אם מגלים שאישה בוגדת. מה כתבה גב' רות רזניק, פמיניסטית בכירה בישראל? "בדיוק כפי שצריך לנהוג כאשר מגלים שגבר בוגד". שימו לב להקשר - לפני כ10 שנים, כאשר שחקן בריטי בגד בחברתו, העיתונאית הפמיניסטית עירית לינור, דמות בעלת השפעה עצומה על אמצעי התקשורת, תסריטאית שנמצאת מאחורי הקלעים של תעשיית הטלוויזיה, אמרה זאת בפירוש בתוכנית "ערב חדש" :"אני קודם כל הייתי הורגת אותו, ורק אחר כך הייתי סולחת לו".

 

אפשר לראות את הצביעות והמוסר הכפול של הפמיניסטיות במיוחד בהקשר של עבירות המין: אם גבר חשוד שקיים יחסי מין עם קטינה, מיד הן מתלהמות ומקללות ומדברות (וגם ממשות) על סירוס, עונש מוות או מינימום כליאה לעשרות שנים רבות. לעומת זאת, כאשר אישה מקיימת יחסי מין עם קטין, ואפילו מספרת על כך בגאווה, לא רק שהיא לא נענשת, הפמיניסטיות גם יוצאות להגנתן וטוענות בין היתר ש"זה לא אונס" כי "הנער נהנה". הדבר הכי "חריף" שפמיניסטית מסוגלת לומר, לעיתים נדירות, זה "נכון, צריך להעניש אותה" אבל גם זה תלוי בהקשר, כלומר כאשר היא יודעת שהשאלה נשאלת בהשוואה לעבירה דומה כאשר מדובר בגבר.

 

ג'ק

 

קישור בנושא:

סטריאוטיפים נגד גברים וסופרלטיבים לנשים

נכתב על ידי , 9/9/2009 11:44   בקטגוריות פמיניזם, שנאה, שקרים, שטיפות מוח, גזענות, מחקרים, תקשורת, אקטואליה, אהבה ויחסים, פמיניסטיות, מניפולציות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)