לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      




הוסף מסר

2/2010

אישה גרמה למות 19 איש וכל התיק הופל על הנהג שלה


 

שימו לב למקרה המדהים הזה מחו"ל: אישה בשם קרלה פטרישיה שאווז ארגנה, ניהלה והובילה רשת שסחרה במהגרים בלתי חוקיים. היא זאת שגרמה ביודעין למותם האכזרי של 19 מתוך 74 אנשים שכלאה בתוך משאית אטומה, ובסופו של דבר קיבלה עסקת טיעון כדי שתוכל להתחמק מעונש המוות ולזכות בהקלות משמעותיות בעונש בתנאי שתעיד נגד שאר המעורבים בפרשה, במיוחד הנהג שלה שיעמוד בפני עונש מוות או מאסר בכלא לכל החיים.

 

איך הוצג המקרה בישראל? (YNET)

ארה"ב: נהג הורשע בגרימת מותם של 19 מהגרים שנחנקו במשאיתו

 

הם מספרים שעשה זאת תמורת 7,500 דולר, אבל גברת קרלה הרוויחה 130,000 (מאה שלושים אלף) דולר!!! למעשה הנהג, עובד זר מג'מייקה בשם טיירון וויליאמס, כלל לא ידע על כמות האנשים המזעזעת שנדחסו בקרון המשאית באופן אישי על-ידי קרלה, ועדיין, היא קיבלה עסקת טיעון כפי שקורה תמיד לנשים שמארגנות מעשי רצח, אלימות ופשיעה חמורה. אפילו אז עורכי דינה פנו לביהמ"ש בטענה שעסקת הטיעון "לא הוגנת כלפי קרלה", ש"התובע צעק על קרלה והשפיל אותה" וכו'. שימו לב להתגייסות להגנתה:

 

אפילו שותפתו של הנהג, פטימה הולווי, שישבה איתו בתא הנהג, קיבלה עונש מינימאלי ביותר במסגרת עסקת טיעון: מספר ימים בכלא בלבד.

 

מנהיגת רשת הסחר בעבדים, קרלה פטרישיה שאווז, לא רק ארגנה את הנסיעה הקטלנית, כשהיא כולאת 74 איש במשאית צפופה ואטומה, אלא גם המשיכה להתעלל באותם מהגרים מסכנים ששילמו לה לפחות 1,800 דולר כל אחד, היא שיכנה אותם ב"בתים מוגנים", סחטה אותם, מנעה מהם אוכל ומים ואף ארגנה חטיפה של פעוט בן 3 לצורך סחיטת כספים. היא אף הודתה בעצמה שהיא כבר ניהלה 4 מסעות דומים (מה שאומר שהרווח הכספי שלה התקרב לקראת מיליון דולר!!)

 

הנהג, וויליאמס, היה היחיד בפרשה שעמד בפני האפשרות של גזר דין מוות. בסופו של דבר, הוא יישב בכלא למשך כל חייו, בלי שום אפשרות חנינה, והמנהיגה, קרלה, קיבלה בקושי 17 שנה (וכולנו יודעים כמה קל יהיה לקצר ו"להמתיק" את עונשה).

 

כשכתבתי על המקרה בבלוג הישן שלי בתפוז, העיתונאית שרית פרקול תיארה זאת כ"כותרת איזוטרית", אבל האם הייתה שואלת עצמה מה גורם למקרה כ"כ חמור כזה להיות מקרה שכמעט אף אחד לא שמע עליו בתקשורת הישראלית???

 

כך זה תמיד, כל עורך דין שמייצג נשים יודע כמה קל להכתיב לבתי משפט לקבל את גרסתה של אישה כמו תורה מסיני, בין אם היא בצד של הנאשמת או התובעת, כי "אישה היא תמיד קורבן" ותמיד יש גבר או גברים שניתן בקלות להפיל את כל כובד האחריות על כתפיהם. בפועל יעשו הכל כדי להוציא אותה כמה שיותר נקייה ולשחרר אותה כמה שיותר מהר כדי שתוכל ליהנות ממאות אלפי הדולרים שהרוויחה מניהול הרשת. כנראה זאת הסיבה שהיא יכולה להרשות לעצמה את עורכי הדין הטובים ביותר, אבל גם אם לא היה לה כסף רב (ומוכתם בדם), הפמיניסטיות תמיד היו מוכנות להעמיד לרשותה את מיטב עורכי ועורכות הדין הטובים ויוקרתיים ביותר בחינם אין-כסף.

 

לאחרונה מרצה באוניברסיטת אלבמה בארה"ב, ירתה למוות ב3 אנשים ופצעה קשות אנשים נוספים. אני מוכן להתערב איתכם שהיא לא תקבל גזר דין מוות, אפילו אם בכלל ירשיעו אותה ברצח (אני בספק מאוד גדול), כי היא כבר ביצעה בעבר רצח: בשנת 1986 היא ירתה למוות באחיה בעזרת רובה SHOTGUN, אך המקרה הוגדר "תאונה" ופרטיו צונזרו בתקשורת.

 

הפמיניסטיות ורשת התמיכה המשפטית-אידיאולוגית שלהן בנשים פושעות אלימות ורוצחות בדם-קר יעשו הכל כדי להציגה כ"קורבן" של "ממסד גברי-שוביניסטי" שכאילו "חסם את קידומה המקצועי" וכו'. אם הן עשו זאת בהצלחה עם אישה שרצחה באכזריות את חמשת ילדיה כמו אנדריאה ייטס, שום דבר לא יכול להפריע להן.

 

ג'ק

 

קישורים בנושא:

נכתב על ידי , 14/2/2010 17:56   בקטגוריות אלימות, בנות, גזענות, חיים, כסף, מגדר, מניפולציות, משפט, משפטים, נשים, נשק, עיתונות, פגיעה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, רצח, שקרים, תקשורת, אקטואליה, חוק, צדק  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)