לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

3/2010

תפסיקו להתיר את דמם של הגברים!!!



"עלילת דם" היא מושג שקיים בעקבות עלילה אנטישמית עתיקה מימי הביניים שגרסה שהיהודים שחטו ילדים כדי לעשות מצות עם הדם שלהם. פרופסור יהודי בשם אריאל טואף מאוניברסיטת בר אילן גרם לסערה ענקית לאחר שכתב ספר שטוען שהיה בסיס מוצדק לעלילות הדם נגד היהודים.

 

בעקבות הסערה שעורר פרופ' אריאל טואף בקרב היהודים בארץ ובעולם, בעיקר באירופה, הוא החליט בסופו של להקפיא את הוצאתו לאור של ספרו, וטוב שכך.

 

בינתיים קיימת 'עלילת דם' מסוג אחר שמתפרסמת ויוצאת לאור בלי שום הפרעה, בלי שום ביקורת, התנגדות או פיקוח כבר קרוב ל40 שנה והפכה לחומר קריאה חובה בקרב לימודי נשים/מגדר באוניברסיטאות בעולם המערבי. הכוונה לספר מניפסט החלאה של הרוצחת הפמיניסטית וולרי סולואנס משנת 1967 שתורגם והגיע לארץ לפני 5 שנים:

 

"רונאל ממקמת את "מניפסט החלאה" בצומת תרבותי עשיר – בין ניטשה לדרידה, בין אובידיוס לג'ודית באטלר, בתוך התרבות הפופולרית ומחוץ לה, בין השיח המגדרי לאמנותי..."

 

למי שלא מכיר, מדובר בספר שהוא בעצם תורת הגזע הפמיניסטית שמיליוני פמיניסטיות סוגדות אליה, אפשר למצוא הרבה מאוד אתרים של נשים שמהללות את המניפסט, מספרות בהתרגשות איך חייהן השתנו לאחר שקראו בו ויש אפילו פרופסורית בשם מרי דלי שבנתה במשך 25 שנה תשתית אקדמית-ממסדית שדוגלת בהשמדת הגברים ובתפיסה הפמיניסטית קיצונית לפיה "הכחדת הגברים הוא צעד חיוני, בלתי נמנע וחשוב מאוד בהתפתחות האבולוציונית של בני האדם" כפי שמורות כבר מסבירות היום בבתי הספר!!!

 

כבר יש "פירות" לתפישה הזו: מדענית ישראלית בשם אורלי לחם קפלן שפועלת להמציא שיטה להביא לעולם תינוקות (נקבות בלבד) ללא שום צורך בתאי זרע גבריים וגם סטודנטית ישראלית בשם מיכל דקל שייצגה את ישראל בחו"ל בנושא הזה בדיוק.

 

אני לא ביולוג אבל אין לי ספק שיש כאן מאמץ מאוד מרוכז עם הרבה מאוד כסף שמושקע, בעיקר בתעמולה תקשורתית, פרסום ושיווק אגרסיבי שמטרתו להשפיל אותנו הגברים עד עפר, לגרום לנו לחוש מיותרים ונחותים, עלובים ואפסים ו"תאונות של הטבע" כפי שראיתי הרבה מאוד נשים מכנות גברים, כמו גם "נכים רגשית". (אתם מוזמנים לבדוק במנועי החיפוש השונים)

 

שלי יחימוביץ', בהיותה עדיין "כוכבת" ערוץ 2 ראיינה את ד"ר אורלי לחם קפלן, בהתרגשות, בחיוך רחב, עיניים נוצצות וקול חנוק, שואלת אותה:"את מבינה שהשיטה שהמצאת מבטלת את הצורך במחצית אוכלוסיית העולם?". כיום היא כידוע לכולנו פוליטיקאית וממשיכה להנדס ולממן (על חשבון כולנו) את התא משפחתי הנשי-פמיניסטי הקרוי "חד הוריות".

 

פמיניסטיות רבות בארץ ובעולם טענו בפניי "אז מה אם נשים קוראות ולומדות את מניפסט החלאה? האם כל מי שקורא את המיין קאמפ הוא נאצי?". תשובתי היא אם אתן רצות לספר לכולם ולפרסם זה חשוב לקרוא את זה, ללמוד ולהפנים את זה, שלא לדבר על להעריץ את מי שכתב זאת, אז תשובתי היא בפירוש כן!!! ב"מניפסט החלאה" ובעיקר בפרשנות שפמיניסטיות מוסיפות לו אין שום ביקורת אובייקטיבית - רק סגידה, דברי שבח והלל.

 

מתוך אתר מעריב, NRG:

כל גבר יודע שהוא חתיכת חרא חסרת ערך

הגבר הוא אגוצנטרי לחלוטין, לכוד בתוך עצמו, אינו מסוגל להזדהוּת, לאמפתיה עם הזולת, לאהבה, לידידות, לחיבה, לרוך. הוא יחידה מבודדת בתכלית, ואינו מסוגל ליצור קשר עם הזולת. תגובותיו הן מהבטן בלבד, לא מהמוח; האינטליגנציה שלו אינה אלא כלי בשירות הדחפים והצרכים שלו; הוא משולל יכולת ללהט מחשבתי, ליחסי גומלין מחשבתיים; אין ביכולתו להתייחס למאומה, להוציא את התחושות הפיזיות שלו. הוא גוש מת למחצה, נטול תגובה, אינו מסוגל להעניק ולקבל עונג ואושר. התוצאה היא שהוא משעמם לחלוטין במקרה הטוב, בועה לא מזיקה, כי רק מי שיכול להיטמע בזולת ניחן בקסם אישי. הוא לכוד באזור דמדומים, באמצע הדרך בין בני אדם לקופי אדם, ומצבו נופל בהרבה מזה של הקופים, מפני שבניגוד לקופי אדם, הוא מסוגל למגוון רחב של רגשות שליליים – שנאה, קנאה, בוז, סלידה, אשמה, בושה, פקפוק – ויתר על כן, הוא מודע למה שהוא ולמה שאינו.

 

חברים, אם זה לא מזכיר את המשטר הגרמני במלחמת העולם השנייה, מה כן??? אני רוצה להזכיר לכם שגם להם היו מדענים, ואפילו מדענים מאוד בכירים ומבריקים, עד כדי כך שרבים מהם נלקחו לאחר סיום מלחמת העולם השנייה לתוכנית החלל האמריקנית. המדע הוא לא הוא קנה מידה אבסולוטי שקובע מה נכון ומה לא, המדע הוא כלי ואמצעי ליישם רעיונות, תפישות והשקפות עולם ואם הגברים ימשיכו בשתיקת הכבשים שלהם ויניחו לפמיניסטיות להסית נגדם ולהפיץ את מניפסט החלאה ודומיו, השמדת הגברים (שלדעתי כבר מתרחשת) תהפוך בסופו של דבר למציאות.

 

ג'ק

 

קישורים בנושא:

נכתב על ידי , 1/3/2010 11:36   בקטגוריות איומים, אלימות, גזענות, בנות, הוצאת דיבה, הסתה, חברה, חינוך, מגדר, מדע, מחקרים, מניפולציות, נשים, עיתונות, עלילה, פגיעה, פמיניזם, פמיניסטיות, רצח, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שנאה, שקרים, תקשורת, אקטואליה, סיפרותי, ביקורת, תרבות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)