לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

5/2010

ילד בן 4 מטריד מינית???


 

אינני מבין כמה מטורף וסוטה צריך להיות כדי לסמן ילד בן 4 כ"אנס", "עבריין מין", או "מטריד מינית"?? הרי מבחינה ביולוגית עד גיל 11-12 ילדים לא מגלים שום עניין ומשיכה גופנית למין השני, אם כך מדוע מתעקשות פמיניסטיות רבות כל-כך לחנך, להעניש ו"למנוע הטרדה מינית" בקרב ילדים בני 4? לקרוא ולא להאמין: הן "יורות" גם בילדים!!!

 

"האם ילד בן 4 שנוגע לילדה באיברי מין נגד רצונה מטריד אותה מינית? מתברר שמדובר בתופעה נפוצה בגני הילדים, שבהחלט נחשבת על ידי מומחים להטרדה מינית. אם נדע להסביר לילדים מה מותר ומה אסור - אולי נמנע הטרדות מיניות של אישי ציבור ומעסיקים בעתיד. החינוך לנושא מתחיל בגן "

 

והנה עוד אחת שמסבירה שבעצם כל ילד (זכר) יכול להפוך לאנס גם בגיל 6 :

 

הוא הוציא את הילדה מהגן במרמה והוביל אותה למחסן הסמוך. בעזרת חבלים שהכין מראש, קשר את ידיה את רגליה וחסם את פיה בנייר דבק. לאחר מכן, הוא התעלל בה מינית. הוא לא היה פדופיל. הוא היה בסך הכול ילד בן 6.

"הוא אמר לי 'אנסתי וזה היה כיף'", נזכרת דר' טליה אתגר, מנהלת המרכז למניעה וטיפול באלימות מינית בקרב ילדים בעמותת עלם. "כששאלתי אותו איך הוא הוציא אותה מהגן, הוא הסתכל עלי כמו על דבילית שלא מבינה כלום ואמר 'מה, את לא יודעת שהיא נורא אוהבת את אבא שלה? אמרתי לה שאבא שלה בא לבקר'. כששאלתי מאיפה היו לו חבלים, קיבלתי שוב את המבט המזלזל. הוא הסביר שהוא לקח את החבלים ואת נייר הדבק מפינת היצירה בגן".

 

מעניין מי ה"מומחים" האלה ומאיפה הם מביאים את ההצהרות החולניות וההזויות שלהם? לפי כריסטינה הוף סארמס בספרה "THE WAR AGAINST BOYS" ניתן ללמוד שמדובר בשקרנים ושרלטנים, לרוב פמיניסטיות קיצוניות כמו קרול גיליגן שרוכבים על הטרנד התקשורתי בסיקור האובססיבי סביב תיאוריות פמיניסטיות והצהרות מיליטנטיות נגד כל המין הגברי, בכל הגילאים ובכל שכבות האוכלוסייה. הן לא באמת מביאות נתונים עובדתיים וממצאים מחקריים בדוקים ואמינים שנעשו באופן מקצועי, אלה פשוט בונות תיאוריות פרי דמיונן, לפי מה שמתאים לפמיניזם, ואז מסביב לתיאוריה הן משקרות ש"קיימים מחקרים". כשמבקשים מהם להראות את החומר, הנתונים ומקורות המידע שמאחורי המחקר, הן מסרבות בטענה ש"החומר סודי".

 

קרול גיליגן וחברותיה ידועות בגישתן להסתיר את המחקרים שלטענתן ביצעו ועליהן כביכול הן מבססות את התיאוריות שלהן שלפי תקשורת המיין סטרים (כולל גם בישראל) כאילו "השיגו פריצת דרך וחוללו מהפכה בתחום החינוך לשוויון בין המינים". בסופו של דבר, שנים רבות לאחר שפמיניסטיות אלה השיגו את מטרותיהן: תקציב בלתי מוגבל (מיליארדי דולרים), כוח אדם, פרסום, הכרה בינלאומית ושליטה מלאה על מערכת החינוך, מתברר שה"נתונים המחקריים" פשוט לא היו ולא נבראו - חלק לא קיימים ובחלק מדובר ב"מחקרים" שנעשו בצורה רשלנית, חפוזה, לא מקצועית, לא מעמיקה ושטחית ברמות קיצוניות (במילה אחת: פברוק).

 

לדוגמא: לשיטתה של קרול גיליאן עשרות בודדות של ילדים מייצגים עשרות ומאות מיליוני ילדים. מה תגובתה של גיליגן? "אני עובדת בשיטות חדשניות ומקוריות משלי, אני לא סומכת על שיטות המחקר המדעי של העולם הגברי פטריארכלי". כלומר כמו ילדה קטנה, היא מכריזה "שברו את הכלים ולא משחקים". מדהים כמה קל ונוח לפמיניסטיות לשנות את הכללים מתי ואיך שנוח להן, הכל בהתאם לאינטרסים ולתמונת העולם המעוותת שהן רוצות לצייר.

 

קרול גיליגן בין היתר מגדירה בנות כ"בעלות תפישת צדק ומוסר נעלה" כשהיא מביאה דוגמא של תלמידות שמחאו על כך שנענשו על שהעתיקו במבחן וכלל לא מבינות מדוע נענשו. בדוגמא אחרת (In a Different Voice) היא מזכירה נערה בת 15 בשם אנה שמעריצה את אדולף היטלר ומתעקשת לכתוב עליו כעל "הגיבור של גרמניה". גיליגן מציגה את אנה כ"נערה גיבורה שנאבקת על זכותה להביע את דעתה" - ועדיין קרול גיליגן היא אורחת של כבוד במדינת ישראל!!!

 

אנסים מלידה

 

כריסטינה הוף סאמרס מספרת שה"תופעה" הזאת, הניסיון של הפמיניסטיות להעליל על בנים, ילדים בגילאים כל-כך צעירים, 4, 6 ו-8, ולהציגם כאנסים ועברייני מין, היא כל-כך חריפה שבתי ספר רבים ממהרים להעניש בחומרה כל ילד (זכר) שרק חשוד בפגיעה בבנות. לדוגמא, ילד בן 9 נתקל בחדר אוכל צפוף בגבה של ילדה, הוזמנו שוטרים שעצרו אותו באכזריות עם אזיקים מאחורי הגב. במקרה אחר, תלמיד תיכון בן 16, נער שהצטיין בלימודיו, מעולם לא פגע באף אחד ומעולם לא הסתבך בשום בעיה משמעתית, נזרק אוטומטית מהתיכון, בלי שום אזהרה ובלי שום סימן, רק בגלל שתלמידה הלשינה עליו בפני ההנהלה ששמעה אותו אומר לחבר שלו, מחוץ לשעות הלימודים, "התלמידה הזאת היא כוסית".

 

מעבר לטירוף, לאכזריות, לרוע ולאטימות שבגישה הזאת שרואה בבנים פושעים מלידה, יש כאן ללא ספק אינטרסים פוליטיים מובהקים שמתאימים למשטרים אפלים ביותר בסגנון "האח הגדול 1984" או אפילו גרוע הרבה יותר. נשים הן אלה ששולטות במערכת החינוך והן הפכו את בתי הספר למכונה לשטיפת מוח, שליטה דיקטטורית מוחלטת ומשטרת המחשבות האולטימטיבית. אין הרי משחק פתוח, קל ופרוץ יותר מאשר ילדים חסרי אונים שלא מכירים את העולם, שלא לדבר על הפוליטיקה המיגדרית המפלצתית שהמציאו הפמיניסטיות, כזאת שמפצלת תמיד את העולם לשניים: טובים ורעים, תוקפים וקורבנות: הבנים תמיד ה"תוקפים" והבנות תמיד ה"קורבנות".

 

העיתונאית הפמיניסטית קרן נויבך, פעילה ב"מרכזי סיוע לנפגעות תקיפה מינית", הביעה מפורשות גישה זו במאמרה בYNET :

 

"ומה ילמדו הבנים? גם הם חשופים לתקיפה מינית, אך לרוב הם התוקפים. ראשית הם ילמדו שאונס הוא עבירה על החוק, בדיוק כמו גניבה, שוד ורצח; שאין כל קשר בין אונס למין ותשוקה, כי אלה באים ממקום של אהבה והסכמה, ולא כפייה; שאונס הוא ביטוי של אלימות, חוסר שליטה וחוסר כבוד להיות האשה אדון לגופה. הם ילמדו לכבד את הנערות שמולם, להיות קשובים לאמירת ה"לא" שלהן, במקום ללחץ החברתי שמזמין אותם להיות שותפים למעשים שהופכים לכתבי אישום ולטרגדיה של עוד קורבן, שלא אחת אפילו לא נרשמה בסטטיסטיקה"

 

יש כאן במפורש זרם פוליטי מסוכן ופשיסטי שמכתיב לציבור את החוקים בכפייה דרך אמצעי התקשורת. פרופ' מרטין ואן קרפלד הסביר זאת היטב בראיון בנוגע לספרו "המין המיוחס":

 

 "נולדתי בשנת 46' ומסוף שנות השישים אני לא זוכר חמש דקות שבהן לא שמעתי עד כמה נשים הן מסכנות. אתה לא יכול לפתוח עיתון, ספר, רדיו או טלוויזיה מבלי לראות עד  כמה נשים סובלות, עד כמה גברים מתעללים בהן ועד כמה שצריך לעזור להן.
הנה, לפני מספר שנים ראיתי מודעה במקומון ירושלמי עם תינוק בחיתולים  שמתחתיו נכתב: 'אף פעם לא מוקדם להתחיל ללמד אותו שלא להכות נשים'.  חשבתי שזה דבר שפל ואכזרי. הגברים מסומנים אוטומטית כפושעים".

 

ההוכחה הברורה ביותר שמדובר בשקר פוליטי-פמיניסטי הוא הניסיון כל הזמן לדבר רק על "בנים שמטרידים בנות". לפי הסטטיסטיקה, גם בנים וגם בנות בבתי הספר דיווחו במידה שווה על נגיעות בלתי רצויות והטרדות מסוגים שונים שחוו ע"י ילדים וילדות. אבל עדיין הפמיניסטיות מדברות אך ורק על "בנים שמטרידים בנות" כי כך נוח להן. אפילו השחקנית מיכל ינאי סיפרה שבילדותה נענשה בכיתה א' כאשר חיזרה אחר ילד שהתאהבה בו, כל הזמן "נדבקה" אליו ולא רצתה להרפות ממנו. "אבל היו לו תלתלים כאלה חמודים...", היא סיפרה. מעניין אותי לדעת מה הפמיניסטיות היו אומרות על זה פתאום: הטרדה מינית או התאהבות תמימה...?

 

אחד המקרים המוזרים ביותר שקראתי עליהם היה על מורה שהענישה ילד בן 4 שלטענתה "הטריד אותה מינית" כי הוא חיבק אותה. אני באמת לא יודע מה עובר לנשים האלה בראש, האם הן בכלל מסוגלות לחשוב בהגיון והאם יש משהו חוץ מסקס בראש המגעיל, הסוטה והחולני שלהן??? הן שולטות במערכת כולה וגורמות לשוטרים לפגוע ולהתאכזר בילדים זכרים:  במקרה הזה למשל שוטר משך ילד בן 7 בחוזקה, אזק את ידיו וגרר אותו באכזריות לתחנת המשטרה כי ישב על אופנוע ממונע.

 

דוגמא טובה ליישום החולני של תיאוריות פמיניסטיות אפשר להביא משוודיה, שם הפמיניסטיות כל-כך משועממות שהן רוצות לאסור על גברים להשתין בעמידה, כי זה מעצבן אותן שגברים מרימים את מכסה האסלה. הן הצליחו לכפות את דעתן על בתי ספר שם הוסרו כל המשתנות. כאמור, הפמיניסטיות יודעות שאת הילדים הכי קל לתמרן, לתכנת ו"לחנך" כלומר לשטוף את מוחם ולהתאימם לפי מה שנוח להן.

 

(יש מקומות כמו בגרמניה שם הצליח ממציא רודף בצע למכור התקן קולי שמשפיל גברים אם הם מנסים להשתמש באסלה בעמידה.)

 

בסופו של דבר רק שקר וצביעות עומדים מאחורי הפמיניזם וכל הסיסמאות והקלישאות החלולות שהפמיניסטיות ממחזרות יומם ולילה. לא באמת איכפת להן אפילו מנאנסות עצמן, אם זה סיפור שלא משרת את המטרות הפוליטיות שלהן כפי שקרה במקרה שמתנחלות שפונו בעמונה התלוננו שהשוטרים הטרידו אותן מינית והתקשורת התייחסה לסיפור בזלזול, וגם במקרה המזעזע הזה כשמציגים כנופיה של אנסים אכזריים כ"אנושיים, מלאי חרטה ורגשות אשם", רק בגלל היותם ערבים ולפי מה שהפמיניסטיות השמאלניות מכנות "מיעוט נרדף".

 

בסופו של דבר הכל פוליטיקה ופוליטיקה זה הכל שקרים.

 

ג'ק

קישורים בנושא:

שנאה נגד בנים מגיל 0

ילדים בני 10 "פדופילים"???

נכתב על ידי , 13/5/2010 11:57   בקטגוריות אונס, בנות, אלימות, גזענות, הטרדה מינית, הסתה, חברה, חיים, חינוך, ילדים, מגדר, מניפולציות, משטר, נשים, עלילה, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שליטה, שנאה, שקרים, תקשורת, אהבה ויחסים, אקטואליה, בית ספר, עיתונות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)