לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

5/2010

פמיניזם מעודד אנטישמיות!



דיון שהתפתח ב-YOUTUBE חשף את מערך ההסתה, התעמולה והשקרים האנטישמיים שפמיניסטיות בארה"ב ובעולם המערבי מפיצות נגדנו, הגברים היהודיים והישראליים. בתגובה לווידיאו שהכנתי בנושא השפלת והכאת הגברים בטלוויזיה ובקולנוע (מה שמוכר כ-Male Bashing), והצגתי בערב "מלחמת המינים" בתל-אביב, פמיניסטית בכינוי VIOLET, התנפלה על כל הגברים שהגיבו שם בטענה כאילו "נשים הן מיעוט נרדף" וכל הקלישאות וסיסמאות השנאה הידועות והמוכרות שהן תמיד מדקלמות.

 

הגבתי לה והפניתי אותה למקורות מידע מהימנים: חוקרים חשובים וידועים שמנפצים את כל השקרים והסטטיסטיקות והמספרים המפוברקים של הפמיניסטיות, כמו למשל כריסיטינה הוף סאמרס שכתבה את הספר Who Stole Feminism שבו היא מסבירה היטב את השיטה המכוערת והנבזית שבה הפמיניסטיות מנפחות, ממציאות, מפיצות ומבצעות מניפולציות של סטטיסטיקות ונתונים שקריים.

 

עיצבן אותה שאני בקיא בנושא, לכן היא עברה למתקפה אישית נגדי :

 

Before boredom causes my departure, I'd like to ask rehtorically- What the fuck do you know about feminism in North America(this is american tv you've used) anyway? You're Israeli. My mother was in Israel peacekeeping last year for six months- she knows first hand how women are treated there. The truth is you're just a spineless dick who's terrified by the prospect of your old world patriarical power slipping from your grasp. Women with endless choices are scary, aren't they little boy...

 

תירגום: "לפני שהשיעמום יגרום לי לעזוב, אני רוצה לשאול באופן רטורי מה (קללה) אתה בכלל יודע על פמיניזם בצפון אמריקה (השתמשת בקטעים מטלוויזיה אמריקנית) ? אתה ישראלי! אימא שלי הייתה נציגת שלום בישראל בשנה שעברה למשך שישה חודשים והיא יודעת ממקור ראשון איך מתייחסים שם לנשים. האמת היא שאתה זין חסר עמוד שידרה שמפוחד מאיבוד האחיזה שלך בכוח הפטריארכי המשגשג שלכם. נשים בעלות אינסוף אפשרויות מפחידות, נכון, ילד קטן..."

 

חשוב מאוד להבין משהו: הפמיניזם הוא שיא האנטישמיות בעולם, זו עובדה פוליטית ידועה. הפמיניסטיות השמאלניות הגדולות בעולם מהיליארי קלינטון, מנהיגות ופוליטיקאיות פמיניסטיות כמו שרת החוץ השוודית מובילות תמיד קו פוליטי אנטי-ישראלי ופרו-פלסטינאי מובהק, חשוב לזכור את זה!

 

הפמיניסטיות האמריקניות, כחלק בלתי נפרד, אפילו המוביל והמרכזי ביותר של הזרם הליברלי (שמאלני) בארה"ב רואות במדינת ישראל כאיום קיומי על העולם המערבי החופשי והן מאשימות את ישראל בלי בושה שכאילו לא הטרוריסט אוסמה בין לאדן (שכבר רצח אמריקנים רבים לפני כן) ביצע את פעולת הטירור הגדולה בניו יורק ב11 בספטמבר אלא "יהודים ופרו-ציוניים שרצו לגרור את ארה"ב למלחמה נגד האיסלם"!

 

פמיניסטית יהודייה-אמריקנית בשם פיליס צ'סלר כתבה ספר בכותרת "מות הפמיניזם" שבו היא מסבירה שהפמיניזם זה כבר בכלל לא אידיאולוגיה שדואגת לנשים שבאמת סובלות כמו במדינות איסלמיות פונדמנטליסטיות אלא תנועה פוליטית מושחתת שמונעת אך ורק ע"י אינטרסים פוליטיים זרים ואנוכיים בלי שום קשר לזכויות נשים או זכויות אדם. היא מסבירה שהתנועה הזאת נכשלה במטרתה והיא זורעת כיום אך ורק הרס, שנאה, שקרים, גזענות, אנטישמיות והטעיה מכוונת של הציבור הרחב:

 

Feminism has become just one part of a wider anti-colonialist, anti-imperialist movement, "so much so that many feminists" are now much more concerned with the occupation of a country that doesn't exist - namely Palestine - than they are concerned with the occupation of women's bodies worldwide".

 

יש אנשים בעולם שממש חושבים שאנחנו חיים פה כמו במדינות האיסלם הפונדמנטליסטי, מדכאים את נשותינו ושולטים בהן ביד קשה כמו לפני אלפי שנים. שימו לב שאפילו פעיל זכויות גברים אחד הגיב שם :"...כולנו יודעים כמה הנשים סובלות במזרח התיכון אבל זה לא הנושא...", הבנתם?! מישהו מארה"ב אפילו הופתע ממה שסיפרתי לו על הפמיניזם בישראל והוא כתב לי "לא יכול להיות... לפי הדת שלכם הגבר אמור לשלוט באישה". אני לא לגמרי מאשים אותו בבורות שלו: גם כאן בישראל אפשר לשמוע לעיתים קרובות חילוניים שחושבים שכאילו אצל הדתיים והחרדים הנשים משועבדות ומסכנות והגבר רק יושב כל היום ולא עושה כלום - שקר גזעני ואנטישמי בפני עצמו (נרחיב בנושא בקרוב).

 

במקרה אחר פמיניסטית הביאה לי כתבה על כך שנשים יהודיות לא יכולות להתפלל בכותל ובבתי כנסת וזה "מוכיח כמה נשים מדוכאות ומופלות בישראל". כתבתי לה שרוב הציבור בישראל, 85 אחוז, בכלל לא דתי אבל היא לא רצתה להאמין לי, היא כתבה "ישראל היא מדינה דתית קיצונית!". זה הכל בגלל הפמיניסטיות - הן אלה שמפיצות את השקרים כאילו הדת היהודית "מפלה נשים לרעה" ומפיצות נתונים שקריים כאילו "יש בישראל 100,000 מסורבות גט" כאשר המספר האמיתי הוא בסביבות ה100.

 

אותו הסיפור עם הבלון המנופח שהן מכנות "הסחר בנשים": פמיניסטיות כמו ח"כ לשעבר זהבה גלאון הגישו נתונים ודו"חות מפוברקים ושקריים כאילו כל אישה בישראל שעוסקת בזנות ובתעשיית המין היא "קורבן סחר בנשים" כאשר במציאות מדובר במקרים בודדים בלבד. התעמולה השקרית הזאת כל-כך חזקה והרסנית שהיא מסכנת את ישראל בסנקציות ובעונשים כבדים שארה"ב איימה להטיל על ישראל! שלא לדבר על התדמית שלנו בעולם!

 

שימו לב מה אמרו קציני משטרה בכירים בנושא, מתוך פרוטוקול מספר 5 של ועדת החקירה הפרלמנטרית בנושא סחר בנשים:

ניצב יוסי סידבון: "אני רוצה לומר שרוב הנשים שמגיעות לעבוד כאן, בישראל, מגיעות מתוך ידיעה שהן אכן הולכות לעבוד בזנות. חלקן מגיעה לכאן מתוך ידיעה שהן הולכות לעבוד בנושאים אחרים  ורק כאן מתברר להן, שהן הולכות לעבוד בזנות. רובן המכריע יודעות היטב שהן מגיעות לעבוד פה בזנות והן מגיעות לכאן  מרצונן ומתוך בחירה שלהן."

נצ"מ שוקי בללי: "הבעיה היא באמת בעיה קשה. יש לי דרכונים, יש לי תעודות זהות, הבחורות האלה רוצות להישאר בארץ והן עושות הכל והן נעלמות ואף  אחד לא יודע לאן. יש לי בחורה, שגמרה להעיד, השאירה את כל הדברים שלה ונעלמה. לפחות כלפי המצפון שלי, אני הופך את האדמה כדי למצוא אותה, כדי לדעת שלא הרגו אותה. אני לא יודע איפה היא. אנחנו נותנים להן הרבה אפשרויות ולדעתי לגרש אותן זו גם דרך, כי הן לא חוקיות פה. אנחנו לא יודעים בודאות איך הן נכנסות לכאן ואיך הן יוצאות.

אנחנו נתקלים בבחורות שלפחות שלוש פעמים יצאו ונכנסו לארץ וכל פעם בצבע שיער אחר ובשם אחר. אז יש בעיה ובתי הסוהר זה חלק מלפתור את הבעיה. לא בכל המקרים. למשל, יש לי בחורה בנווה-תרצה היום, שביום חמישי רצתי אחריה כדי שהיא תמסור עדות כי היא פנתה דרך כל הוועדות שהיא רוצה למסור עדות ורצנו לגבות ממנה עדות והיא התחיל לשחק אתנו. ואז, בית המשפט הגבוה לצדק נתן ביום ראשון החלטה וזה יושב לי על הגרון ואני צריך לתרגם את העדות ולנסוע שוב לנווה-תרצה, כי היא החליטה שעכשיו היא כן רוצה לדבר. אז הן לא הכי מסכנות. אם תראו איך הן מתנהגות אצלנו, לא תאמינו".


עוד בנושא אפשר לקרוא במאמרו של פרופ' מרטין ואן קרפלד "זונות, שקרים ופמיניסטיות".

 

כמו כן, השופט בדימוס שלי טימן הסביר שאין באמת סחר בנשים:
"הסחר בנשים. אין היום סחר בנשים בישראל. בהתחלה הביאו בחורות, שלא ידעו לאן מביאים אותן. חטפו, אנסו, העבירו אחד לשני. העניין הזה נפסק. היום המשטרה מתלבשת על איזה מכון שבו היא כל הזמן מבקרת ו'עושה מבצע'. מי שרוצה לדבר על הבוס שלה מקבלת מיד אשרת שהייה לשנה או יותר וגם מעין רשיון עבודה. כשמגיע הזמן להעיד, יש נשים שנעלמות, ולאלה שמעידות אין מה למסור, כי הן לא ראו שמשלמים עליהן, לא ראו מי הבוס באמת. לכן רוב התיקים נגמרים בהרשעות של החזקת מקום לשימוש בזנות, סרסרות, עבירות קלות. וחלילה שלא נפסוק גם פיצויים לבחורה שממילא מרוויחה הון תועפות".

אם אין סחר בנשים, למה יש רושם כאילו יש סחר בנשים?

"כי יש כאלה שעל זה הם מרצים, כאלה שמתפרנסים מלדבר על סחר בנשים".

 

הפמיניסטיות בישראל מתואמות, מתוזמנות ומסונכרנות עם ארגונים פמיניסטיים כמו האו"ם שידוע בגישתו האנטי-ישראלית ופרו-פלסטינאית, ובכל שנה הן מוציאות לעולם את אותו דו"ח מגמתי ושקרי שמספר כמו תקליט שבור:"הנשים בישראל משכילות יותר אך מרוויחות פחות... סובל מחוסר ייצוג פוליטי, אלימות, אפליה, עוני" וכל השקרים הידועים שלהן. השכלה(מיתוס), עבודה(מיתוס), פוליטיקה, "אלימות נגד נשים" (מיתוס) - אלה הכל שקרים ורק שקרים!

 

לא פלא אם כך שהיו אלה בעיקר נשים יהודיות שהקימו את התנועה הפמיניסטית בארה"ב בשנות ה60 והן אלה שבעצם הובילו תנועה שהפכה עם השנים לתנועה הכי גזענית, הכי הרסנית, הכי מסוכנת והכי אנטישמית מאז עליית הנאצים לשלטון בגרמניה: פמיניסטית אמריקנית כתבה לי פעם:"אני מקווה שהיהודים והערבים ישמידו אחד את השני". נחסמתי פעם מפורום בYAHOO לאחר שכתבתי בצורה רהוטה ועניינית "כן, אנחנו היהודים זה עם שנשלט ע"י הנשים - הפמיניסטיות הגדולות ביותר היו נשים יהודיות!". נחסמתי כי האשימו אותי באנטישמיות...!

 

זה הזמן לקום ולעשות מעשה ולצאת למתקפת הסברה כי תדמיתנו בעולם רק נעשית גרועה יותר והאנטישמיות הגיעה לרמות מאוד מסוכנות וקיצוניות: מעשי רצח, הרס ושריפת בתי כנסת, מעשי רדיפה, התנכלות ותעמולה אנטישמית באמצעי תקשורת גדולים בעולם המערבי, במיוחד באירופה. בארה"ב יש זרם הולך וגדל של צעירים שסוגדים לאדולף היטלר ולטוהר הגזע הלבן - שימו לב לכתבה הזאת על צמד זמרות ניו-נאציות בכינוי Prussian Blue שסוגדות לאדולף היטלר בשיריהן ומכחישות את השואה:

 

זה בכלל לא מקרי שמדובר בבנות המין "הקדוש, הנעלה, העליון"!

 

וכל זה קורה בזמן שמנהיגה של איראן מבטיח להמשיך ליצור נשק אטומי כדי "למחוק" בקרוב את מדינת ישראל. צריך להיות אטום, טיפש ומנותק לחלוטין מהמציאות כדי לא לראות שאנחנו עומדים מאוד קרוב לקראת שואה שנייה. הרי מה איכפת לשמאלנים הקיצונים שמחזקים את האויב ומסייעים להשמדתנו? להם יש כסף, כרטיסי טיסה, דירות וחשבונות בנק בחו"ל והם יהיו הראשונים לברוח מפה כשיגיעו הטילים.

 

ג'ק

 

קישורים בנושא:

נכתב על ידי , 28/5/2010 11:58   בקטגוריות אלימות, גזענות, דת, הסתה, חברה, חינוך, יהדות, מגדר, מניפולציות, משטר, נשים, נשק, עיתונות, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שליטה, שמאל, שנאה, שקרים, תקשורת, אקטואליה, אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)