לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

8/2010

פעילות הפמיליסטים בתקשורת


להלן הפעילות של עמותת הפמיליסטים בתקשורת השבוע:

 

1. גיל רונן, יו"ר הפמיליסטים, התראיין וכתב באתר ערוץ 7 מאמר שמסביר איך השרה לימור ליבנת תומרנה ע"י ארגוני שמאל-פמיניזם קיצוני לצורך הדרישה לדחוף בכוח אישה (פמיניסטית) לועדת טירקל שבודקת את אירועי המשט לעזה:

 

"...העתירה מציינת כי בכוונת 'איתך-מעכי' להגיש לוועדת טירקל חוות דעת משפטית המפרטת את "זווית הראייה המגדרית" לגבי אירוע המשט. העתירה לא מוסרת פירוט לגבי תוכנה הצפוי של חוות הדעת, אך עו"ד ענת טהון-אשכנזי מאיתך-מעכי אמרה בראיון ל"עכבר העיר" (29 ביוני) כי היא נועדה "להביא את נקודת מבטן של נשים פעילות שלום המבקשות להביע את מחאתן באופן לא אלים וגם את המציאות של הנשים בעזה הנתונות במצור".

"

 

בסופו של דבר המטרה היא שתהיה בוועדה פמיניסטית-שמאלנית-קיצונית שתתן במה לדעות קיצוניות כמו של חברת הכנסת חנין זועבי שהשתתפה במשט הטרור לעזה, ותוכל לשפוך עוד רפש וארס על חיילי צה"ל.

 

בתגובה התראיינה השרה לימור ליבנת לאתר חדשות ערוץ 7 והכחישה את הטענות. שימו לב לפיסקה המעניינת הזאת:

 

"...באשר לעמותה השלישית, עמותת 'איתך – מעכי', עמותה בעלת אג''נדה פרו פלשתינית ברורה שבהודעה לתקשורת דאגו לתקוף את מדיניות ישראל מול "סבלן של נשים הנתונות תחת מצור בעזה", קובעת לבנת כי לא הכירה את העמותה ולא שמעה עליה קודם לכן, וכאשר הבינה שמדובר בעתירה שאותה מקדמת העמותה ושני הארגונים האחרים הצטרפו אליה "זעמתי ופניתי ל'כן' ", היא מספרת: "אמרתי להן – השתגעתן? מה אתן מצטרפות לעתירה הזו? אתן כל כך נקיות מפוליטיקה. אתן הופכות את העתירה למשהו פוליטי. מסתבר שהן לא שמו לב להתבטאויות הללו", מספרת לבנת הקובעת כי בעקבות ביקורתה הוצאו ההתבטאויות הפרו פלשתיניות מהעתירה. "

 

לדעתי ההצטדקות הזאת מצביעה שכנראה על ראש הגנבת בוער הכובע...

 

2.  השבוע פורסמה במגזין "את" כתבה לגבי תנועת הפמיליזם. כפי שתוכלו לראות, הכותבת מייחסת לחברי התנועה (שאני אחד ממנה) כל מיני אמירות שלא היו ולא נבראו, החל מהכותרת הפרובוקטיבית "נשים, שק של נחשים",  הטענה כאילו נשים לא צריכות לצאת לעבוד, גברים צריכים להרוויח יותר מנשים וכו'. אלה פשוט תעמולת שקרים ודיס-אינפורמציה מכוונת שנועדה מראש לגרום לקוראים לחשוב שמדובר בחבורה של קיצונים ו"תימהונים", כדי לחסום את הטיעונים האמיתיים כמו למשל לגבי הרס מוסד המשפחה, העובדה שילדים נקרעים ומנותקים מאבותיהם, העובדה שיש הרבה מאוד גירושין כי המדינה מפתה נשים לפרק את המשפחה באמצעות קצבאות והטבות כספיות ענקיות תחת הכותרת ה"חד הוריות" וכו'.

 

גיל רונן גם התראיין אתמול לתוכנית רדיו בהגשת בן כספית ועמנואל רוזן והדף את הניסיון להציג את הפמיליזם בצורה שלילית ומגוחכת. מולו דיברה הפמיניסטית בילי מוסקונה לרמן שהתבטאה כהרגלה בצורה מאוד בוטה, מעליבה, נמוכה וגועלית תוך כדי שהיא מכנה את חברי התנועה "מעט לא מוצלחים, מעט אימפוטנטים, מעט לא חריפים מבחינה שכלית ומאוד מאוד נכשלים בחיים עצמם". הסגנון הנמוך והוולגרי הזה שלה מדבר בעד עצמו ומוכיח עם מי יש לנו כאן עסק. גם במשטרים מאוד אפלים טענו כשאנשים אפילו רק נחשדו בחוסר נאמנות לשלטון שהם "חולי נפש" שצריכים טיפול ו"צריך לעזור להם", בדיוק כפי שמתבטאת בילי.

 

הוזכרה גם עורכת הדין דפנה נתניהו, אישה מבריקה השותפה למאבק. צפו בדבריה המלאים שנשאה בכנס במצודת זאב ב22/11/2009: חלק ראשון, חלק שני שימו לב במיוחד למחקר שהזכירה: פמיניסטיות-שמאלניות-קיצוניות טוענות בלי בושה שחיילי צה"ל לא אונסים נשים פלסטיניות כי "הם גזענים"(!)

 

3. כפי שגיל רונן ציין, אנחנו אוספים ומפרסמים עדויות של גברים שהופלו לרעה ע"י הממסד כולו שנשלט ע"י פמיניסטיות ותפישות פמיניזם קיצוני ושנאת גברים שרואה בכל גבר כתוקף, אנס, פדופיל, מכה ומתעלל בפוטנציה, ודואג לנתק ולקרוע אותם מילדיהם, בשר מבשרם, תוך כדי התעללות והתאכזרות לא-אנושית:

 

עדותו של אריה, "כל האבות הטובים נדרסים"

עדותו של זאב, "ניתוק מהבת ביום הבת-מצווה", חלק ראשון, חלק שני

עדותו של ניסים, "אני הרגשתי שואה", חלק ראשון, חלק שני, חלק שלישי

עדותו של אורי, "רצו למחוק את הילדה הזאת", חלק ראשון, חלק שני, חלק שלישי

 

ג'ק

 

קישורים בנושא:

נכתב על ידי , 11/8/2010 12:32   בקטגוריות ועדה, אקדמיה, גזענות, גירושין, הורות, הסתה, זוגיות, חברה, ילדים, מגדר, כסף, מזונות, מניפולציות, משטר, משפחה, נשים, עיתונות, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, צנזורה, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שליטה, שמאל, שנאה, שקרים, תקשורת, אהבה ויחסים, אקטואליה, בית ספר, צבא, צה"ל, אבא, אבות, הפמיליסטים, אלימות, חינוך, משמורת, פגיעה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)