לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

10/2010

תלונות כזב - מכת מדינה!!


תלונות הכזב שמגישות נשים נגד גברים בישראל הפכו למכת מדינה ובעיה חמורה שלא זוכה לשום טיפול ראוי, בגלל הפחד מהשליטה והדיקטטורה של ארגוני הנשים והפמיניסטיות שנמצאות בכל עמדות המפתח, השליטה וההשפעה במדינה. "אני חושש מתלונות כזב", מספר השופט בדימוס שלי טימן, "שים לב שלא מעמידים לדין את מי שהגישה תלונת כזב, בנימוק שצריך לעודד מתלוננות".

 

לאחרונה דיברו על הנושא אברי גלעד וג'קי לוי בתוכנית הרדיו "המילה האחרונה" גם בתאריך 26-9-2010 (קישור נוסף), וגם בתאריך 19-10-2010 (קישור נוסף). גם גבי גזית דיבר על כך בשנת 2007 (חלק ראשון, חלק שני): אישה העלילה על בעלה רק בגלל הודעת SMS שבגללה חשדה שהוא בוגד בה, ומבלי לבדוק ובלי לדבר איתו למחרת פברקה נגדו במשטרה תלונה על "אונס", "אלימות", ו"איומי רצח". הגבר נעצר אוטומטית וישב בכלא 3 וחצי חודשים.

 

הסיפור רק ממחיש את מה שקורה לאלפי גברים חפים מפשע בישראל. שימו לב שאפילו כאשר האישה חזרה והודתה במשטרה ששיקרה והמציאה את כל הסיפור - גם אז לא היו מוכנים להאמין שמדובר בעלילת כזב. זה לא המקרה היחיד בו אפילו לאחר שהמתלוננת הודתה בעצמה ששיקרה, גם אז הגבר החף מפשע מורשע ונכנס לכלא!

 

"הבת המתלוננת התחרטה, אך ההרשעה נותרה על כנה: בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום ארבע וחצי שנות מאסר בפועל, ועוד שנתיים וחצי על תנאי, על תושב קרית-ביאליק, בן 43, שהורשע באינוס וביצוע מעשים מגונים בבתו החורגת, בעת שהיתה בת 12. השופטים החליטו להרשיעו ולגזור עליו מאסר, על אף שהבת המתלוננת פנתה לאחרונה לאחד השופטים, והצהירה בפניו כי שיקרה בעדותה במשטרה"

 

לפיכך תארו לעצמכם מה קורה במקרים בהם המעלילות השקרניות וחסרות המצפון לא מוכנות בשום פנים ואופן להודות ששיקרו, אפילו כאשר יש את כל הסימנים וההוכחות שמדובר בעלילה שקרית וחסרת בסיס במציאות.

 

לפני מספר שנים, שמעתי בחדשות ערוץ 2 על מקרה של תלונת כזב שרק במקרה, למזלו של קורבן העלילה, התבררה כתלונת כזב, בזכות צילומי מצלמת אבטחה שתפסה את המעלילה מחבקת ומנשקת את ה"אנס" בסמוך לשעת ה"אונס". היא גם שלחה לו הודעת SMS בו תיארה כמה היא אוהבת אותו ו"מתה עליו". בלי ההוכחות הללו, לא היה לבחור המסכן שום סיכוי לצאת מזה!

 

נכנסתי לפורום החדשות של ערוץ 2 וניסיתי לבקש מידע על המקרה אבל לא הצלחתי. נכנסה מישהי ששאלה אותי בנימה מאיימת (המאפיינת את הפמיניסטיות) מי אני ומדוע אני מתעניין. היא נבהלה מהכיסוי התקשורתי ומיהרה להדגיש כאילו "מדובר במקרים בודדים" אבל זה שקר כי תלונות כזב שמגישות נשים נגד גברים הן למעשה למעלה מ50 אחוז - כלומר יש יותר תלונות שקריות מאשר תלונות אמת!

 

כולם זועמים ובצדק אבל הגיע הזמן גם לעשות מעשה ואכן ב-2007 גיל רונן מעמותת הפמיליסטים נפגש עם הרב אברהם רביץ ז"ל וחבר הכנסת חיים אמסלם יבדל"א והצליח להביא להקמתה של ועדה מיוחדת בכנסת כדי לבחון את מדיניות ההחמרה כלפי גברים שנשים מגישות נגדם תלונות, הזויות ובלתי מבוססות ככל שיהיו (פרוטוקול הועדה). הועדה הזאת טורפדה ושותקה ע"י הפמיניסטיות, עוד לפני שהחלה לפעול. הפמיניסטיות מההתחלה העבירו הוראות והנחיות מפורשות לכל אמצעי התקשורת המרכזיים (כולל ערוץ הכנסת!) לא לסקר את הועדה ולא להזכיר אותה בשום פנים ואופן.

 

חמור יותר מכל כי פרקליטת המדינה לשעבר ושופטת בית המשפט העליון כיום, עדנה ארבל, נתנה הנחיה מפורשת בחוק לפיה יש לוותר מראש לנשים שנמצאו אשמות בהגשת תלונות כוזבות בנוגע לעבירות מין ואלמ"ב ומאז ישראל הפכה לגן עדן למעלילניות שקרניות וחסרות מצפון.

 

ג'ק

 

קישורים בנושא:

נכתב על ידי , 24/10/2010 11:48   בקטגוריות אבות, אונס, איומים, אלימות, אפליה, גזענות, הטרדה מינית, הפמיליסטים, ועדה, חברה, חוק, מגדר, מין, מניפולציות, משפט, משפטים, נשים, נשק, עלילה, פגיעה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שליטה, שקרים, תקשורת, אהבה ויחסים, אקטואליה, תלונות, זוגיות, גירושין, הוצאת דיבה, משטר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)