לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

5/2011

גזענות ופמיניזם אשכנזי


לאחרונה התפתח דיון או וויכוח מעצבן למדי בקבוצת "שני הורים" בפייסבוק. אני מעריך ומכבד את חברי "שני הורים" ופעילותם למען שוויון בהורות, אני לא חושב לצערי שדרישתם לא להגיד "חלילה" משהו רע על הפמיניסטיות היא מדיניות הוגנת כלפי גברים הנאבקים על קשר עם ילדיהם ובטח לא כלפי המטרה הצודקת והחשובה שלהם.

 

לומר "אנחנו רק למען הקשר עם הילדים" זה לנסות לטפל בסימפטום או ליתר דיוק אחד הסימפטומים של המחלה היותר קשה, מסוכנת ומזיקה שהיא התנועה הפמיניסטית שדואגת לדכא, לקפח, להפלות, לרדוף ולהתנכל לכל גבר רק בגלל היותו גבר. הפמיניזם הוא שורש הבעיה האמיתי ומיותר לציין מה יהיו סיכויי ההחלמה אם מתעלמים מגידול סרטני.

 

היו בעיקר שני חברים בקבוצה, גבר ואישה שהצליחו לעורר את חמתי: אחד משבח ומהלל את שלי יחימוביץ' וטוען שמשה קצב הוא אנס. השנייה טוענת ש"נשים מופלות בשכר" ו"יש קנוניה גברית נגד נשים בעולם העבודה". אתן לכם מספר עובדות כדי שתבינו כמה התפישות שלהם מוטעות: ראשית כל, שלי יחימוביץ' היא פמיניסטית ושונאת גברים אמיתית. לדוגמא, ב2002 כשהייתה מגישה בערוץ 2 היא התרגשה כמעט עד דמעות לראיין מדענית ישראלית בשם אורלי לחם-קפלן שטוענת שהמציאה שיטה שאפשר להביא ילדים (בנות) בלי צורך בגברים. יחימוביץ' אמרה בהתרגשות ובחיוך רחב במיוחד:"את מבינה שהשיטה שהמצאת מבטלת את הצורך במחצית אוכלוסיית העולם?". לפיכך מיותר לציין אם כך מה דעתה על חשיבותו של האב בחייהם של ילדים. (צפיתי באותו ראיון עם חבר, לוחם בצה"ל ששירת עם גלעד שליט. גם הוא הזדעזע קשות)

 

הטענה של "אפליית נשים בשכר" היא תעמולה שקרית וחסרת כל בסיס במציאות שמתעלמת מנתונים עובדתיים כמו העובדה שגברים בישראל עובדים בממוצע בשבוע 10 שעות יותר מנשים, והם מהווים רוב מוחץ בעבודות הקשות, המסוכנות, השוחקות והלא נעימות ביותר.

 

לגבי הטענה נגד משה קצב, גיליתי שדעתו של אותו אדם משוחדת מראש. לא משנה כמה עובדות תביא בפניו ותסביר לו ותראה לו את הסתירות העצומות שיש בכל המשפט המפלצתי הזה נגד קצב - הוא שונא את קצב ורואה בו מראש "אנס" בדיוק כמו כל הגופים ובעלי האינטרס השונים שהתגייסו יחדיו בכל הכוח להפוך את נשיא המדינה משה קצב ל"אנס" באופן מלאכותי, מזויף ושקרי תוך כדי שכל האמצעים כשרים, אפילו שידול להתאבדות וגזענות טהורה כפי שהביע פרופ' הרסגור:

 

"היה לנו עכשיו נשיא ספרדי שהביא איתו את הגבריות. אם יבוא עכשיו נשיא אשכנזי, כמוני, הוא יביא איתו אנושיות".

 

טענתי בפניו ששם משפחתו האשכנזי מסגיר את גישתו הגזענית. אני מודה שייתכן שטעיתי ולא הייתי אמור להתבטא בצורה כזו, כי בסופו של דבר אין להכליל או להאשים משפחה שלמה בגלל אדם בודד, לכן גם התנצלתי אך לא רק שלא קיבל את התנצלותי הכנה, הוא דאג לסתום פיות, לכנותי "בן זונה", למחוק לי הודעות ולהביא את מנהל הקבוצה לדרוש ממני לא לכתוב שוב בנושא אחרת ידאג לסילוקי.

 

ההערה לגבי שם משפחתו אומנם לא הייתה במקום אך אני עומד מאחורי כל מילה לגבי טענתי שהשנאה האוטומטית כלפי משה קצב נובעת מגזענות, דעות קדומות ושנאה כלפי גברים מזרחיים שהיא פרי פמיניזם אשכנזי שדוגל בעליונות הגזע הלבן, בדיוק כפי שהיה ונשאר עד היום בארה"ב, שם המובילות המרכזיות ביותר של התנועה הפמיניסטית מתחילת המאה ה20 הן נשים לבנות.

 

כפי שהסברתי בהמשך (ותגובתי זו נמחקה) האופן בו מכחישים את הדיקטטורה של הגזע הלבן ששולט במדינת ישראל ומאיימים בתביעות, מחיקות וחסימות זאת בדיוק השיטה לשלוט ולהסתיר. כל מי שמעז לדבר על גזענות אוטומטית מסומן כ"הזוי", "מחרחר מלחמות", משווים אותו לפושע וטרוריסט ומינימום מטיחים בו את האשמה שהוא "מוציא את השד העדתי מהבקבוק", ביטוי שהוא גזעני כי לא משנה מה הטיעונים שלך - מראש הופכים אותך לאיזושהי דמות לא מציאותית מעולם האגדות.

 

פרשת קצב מוכיחה מעל ומעבר את השליטה של העיליתה האשכנזית והשנאה כלפי גברים מזרחיים. זה לא סוד שלאשכנזים יש דעות גזעניות במיוחד כשזה נוגע ליחסי גברים ונשים. לצורך הדוגמא, כשטומי לפיד הסתכסך עם זהבה גלאון, מהר מאוד הוא נכנע והתקפל והתנצל למרות שהיא זאת שהחלה בהתקפות עליו ועל מפלגתו. הוא טען בהתנשאות:"התנצלתי כי אני ג'נטלמן אירופאי". במילים אחרות "תהיה גבר - תשפיל את עצמך" זה מוטו אשכנזי.

 

כשאנשים כמו אותו אחד מסתכלים על הנשיא קצב וגברים כהי עור ("פרענקים"), שנלחמים כמו אריות על זכויותיהם ולא מוכנים להיכנע ולוותר לאישה, הם אוטומטית רואים "אנס", "שוביניסט", "ניאנדרטל" מגעיל וגס רוח. זה בדיוק מה שקרה עם משתתף האח הגדול, יוסי בובליל, שהפמיניסטיות עשו נגדו הפגנות וצעקו שהוא "אנס", לא פחות!!!! בסופו של דבר המניפולציות אפשרו לאותה פמיניסטית אשכנזית לנצח בתחרות ולזכות במיליון שקל, לאחר שהפעילה תוקפנות פסיבית והתגרתה ביוסי בכל הזדמנות ואפילו שלחה נגדו את החבר שלה, צבר, שכמעט הכניס ליוסי מכות. כל עם ישראל ראה זאת.

 

לפי המסורת האירופאית כפי שהביאו אותה ארצה יהודי אירופה, הנשים הן השולטות, הן תמיד צודקות, הגבר תמיד צריך לוותר ולהיכנע ולעשות הכל כדי לרצות את האישה, אפילו אם זה אומר לשלוף חרב (מטאפורית או פיזית) כדי לערוף את ראשו של גבר שהעז להעליב אישה או לצאת לדו קרב אקדחים ולהרוג או להיהרג על כבודה של אישה.

 

זכור לי היטב מנעוריי שהעליתי את הנושא של השתלטות הפמיניזם בפני עובד סוציאלי. סיפרתי לו שגם בסרטים הודים יש פמיניזם והוא אמר לי די בהתנשאות:"בסרטים הודים יש בעיה - הגבר שם תמיד צודק". כמובן שזה כלל לא נכון, בתור מי שראה מגיל 0 אלפי סרטים הודים, אני בהחלט יכול לומר לכם שהקולנוע ההודי הוא הרבה יותר מתקדם, מגוון, עשיר וחופשי בתכנים שלו, יותר מכל קולנוע אחר, אפילו הוליווד האמריקנית.

אני משוכנע מעל ומעבר לכל ספק שדעתו היא כמו השתקפות ראי שחושפת גישה מערכתית וממוסדת מאוד דומיננטית בחברה הישראלית שנשלטת בסופו של דבר ע"י תפיסות עולם אשכנזיות. יצא לי אפילו לשמוע מאנשים ממוצא מזרחי דעות מאוד קיצוניות שהאשכנזים הרבה יותר טובים וחכמים ומוצלחים ויוצאי עדות המזרח הם "קופים פרימיטיבים"!!! שתבינו כמה כוח יש לשטיפות המוח.

 

הצנזורה והאיומים על סתימת הפיות בקבוצה נמשכת גם עכשיו, כשהוכחתי להם שיש זרם מאוד מרכזי בפמיניזם של היום שמטיף להשמיד את הגברים, ש"זכרים הם מיותרים", "נחותים" וכו'. להזכירכם הייתה זו סטודנטית לגנטיקה בשם מיכל דקל שייצגה את ישראל בתחרות מדעית בינלאומית, תוך כדי שהיא מסבירה ש"ההישג החשוב ביותר בעולם המדע זה להוכיח שגברים הם מיותרים". (בכלל גנטיקה זה תחום שמתבסס על גישה נאצית, נושא מאוד מורכב ורחב בפני עצמו)

 

תת כותרת מאתר NRG מעריב:

"כל גבר יודע שהוא חתיכת חרא חסרת ערך"

 

כפי שהסברתי בעבר, השאלה פה היא לא שאלה טכנית-מדעית אלא פוליטית ותעמולתית: הפמיניסטיות משקיעות משאבים עצומים כדי "להוכיח" את הנחיתות הגנטית-ביולוגית של הגברים תוך כדי שהן מפברקות כל הזמן ממצאים כדי להגיד לגברים:"אתם כאלה קטנים". במקום למצוא טיפול למחלות סופניות כמו זאת שאני סובל ממנה, מה ש"הכי חשוב" זה להוכיח כמה גברים הם מיותרים בעולם. גם כאן צנזורה היא שם המשחק כי הפמיניסטיות כל הזמן מנפנפות בטענה כאילו "הוכחה נחיתותו של הכרומוזום Y הגברי" בזמן שהאמת היא שהוכח שדווקא לכרומוזום הזה יש מנגון תיקון משלו. אתם יכולים לנחש איזה טענה זוכה להרבה יותר כותרות ונלמדת בבתי הספר בגילאים צעירים מאוד.

 

בהזדמנות זו אני שוב רוצה להודות מקרב לב לסבתא ההודית-תימנית שלי מצד אבי שבילדותי פקחה את עיניי והזהירה אותי מכל גינוני ההשפלה בנוסח "ליידיס פירסט" וכל תרבות הסגידה, ההתחנפות והכניעה לנשים.

 

ג'ק

נכתב על ידי , 22/5/2011 14:33   בקטגוריות אויב, אונס, איומים, אפליה, אקדמיה, גזענות, דיון, הורות, הסתה, זוגיות, חברה, חינוך, יוקרה, ילדים, כסף, מגדר, מדיה, מדע, מחקרים, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, מעמד, משה קצב, משטר, נשים, עיתונות, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, צנזורה, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שיח, שליטה, שנאה, שקרים, תרבות, אהבה ויחסים, אקטואליה, אינטרנט, אבות, גירושין, פגיעה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)