לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

3/2010

"אני הרגשתי שואה" - מספר אב גרוש



 

מסיפורו של ניסים יכול כל אחד מאיתנו ללמוד על שיטות העינוי, הרדיפה, ההתנכלות וההתעללות השיטתית של כל המערכות בגברים גרושים ובילדיהם המסכנים שנהפכים לבני ערובה בידי נשים חמדניות, רודפות בצע וחסרות מצפון.

תעשיית הגירושין הפכה לתעשייה משגשגת ורווחית לגורמים רבים שמנצלים פירוק משפחות מכוון גם כדי לעשות ים של כסף וגם כדי לקדם את האידיאולוגיה הפמיניסטית ושנאת הגברים שרואה בגבר גורם זר ומזיק ואויב לכל דבר.

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 26/3/2010 13:32   בקטגוריות אלימות, גזענות, חברה, חוק, חיים, ילדים, כסף, מגדר, מזונות, מניפולציות, משטר, משמורת, משפחה, נשים, נשק, עיתונות, עלילה, פגיעה, פמיניסטיות, פמיניזם, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שליטה, שנאה, שקרים, תקשורת, אהבה ויחסים, אקטואליה, משפט, משפטים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השפחות של השמאל - גיל רונן


'קולך', המשת"פיות בשכר של קרן תומכת-אויב, רוצות שכולכן תהיו כמוהן

"8 במרץ, יום האישה הבינלאומי, הוא חג קומוניסטי. מי שהמציא את החג הזה הוא לא אחר מאשר ולדימיר איליץ' לנין, מייסד ברית המועצות. עד עצם היום הזה, יום האישה הבינלאומי נחגג רק במדינות קומוניסטיות וקומוניסטיות לשעבר, ובמדינה אחת שעוד לא החליטה מה היא – ישראל"

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 19/3/2010 11:20   בקטגוריות אלימות, בנות, גזענות, דת, הסתה, חברה, חיים, חינוך, יהדות, מגדר, מניפולציות, משפחה, נשים, עיתונות, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שנאה, שקרים, תקשורת, תרבות, אקטואליה, בית ספר, שליטה, משטר, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לנשים מותר כל מה שלגברים אסור



 

עם פתיחת העונה החדשה של תוכנית ההומור "שבוע סוף" בערוץ 2, שודר מערכון מקומם למדי שעושה צחוק משימוש וניצול לרעה של כוח בידי שתי בודקות ביטחוניות בשדה תעופה, שתוך כדי איומים וסחיטה מבצעות מעשה מובהק של הטרדה מינית בגבר ואישה. בתוכנית הראשונה היה זה כלפי הזמר אייל גולן ובשנייה הדוגמנית מירי בוהדנה. הרעיון אגב לא מקורי - זה המקור מאוסטרליה:

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 14/3/2010 11:34   בקטגוריות איומים, אלימות, בנות, גזענות, הטרדה מינית, הסתה, חברה, חוק, מגדר, מניפולציות, נשים, עיתונות, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, צדק, שטיפות מוח, שטיפת מוח, תקשורת, תרבות, אקטואליה, ביקורת, שיוויון  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום האישה? יום השקר!!


 

האם כל מה שאנחנו שומעים בתקשורת ע"י נציגות של ארגונים פמיניסטיים הוא נכון ומדוייק או אולי תעמולת שקרים חסרת בסיס עובדתי ומנותקת מהמציאות שנועדה לסחוט כסף ותשומת לב?

 

עוד מגיל 14 (1992) כל שנה ביום האישה הבינלאומי ב8 במרץ אני חש באותה תחושת מחנק נוכח העוינות, השנאה והכעס הבלתי מוצדק המופנה כלפי המין הגברי כולו, כאילו גם כך אנחנו לא שומעים בתקשורת הזרם המרכזי כל הזמן רק את דעותיהן של פמיניסטיות ונציגות ארגוני נשים למיניהן ששמו לעצמן מטרה לכפות שתיקה על גברים ולהשמיע רק את קולן של נשים והצד הנשי בלבד, בשם האפליה המתקנת והנקמה במין הגברי.

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 8/3/2010 10:47   בקטגוריות גזענות, בנות, הסתה, חברה, חינוך, ילדים, כסף, מגדר, מניפולציות, נשים, עיתונות, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שנאה, שקרים, תקשורת, תרבות, אקטואליה, בית ספר, חיים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השוביניזם הנשי בצה"ל



אחד השקרים המקוממים והמעצבנים ביותר לדעתי זו הטענה השקרית כאילו נשים תורמות לביטחון המדינה "בדיוק כמו גברים" או אפילו "יותר מהחיילים הגברים" (כפי שנשים רבות נוהגות כיום לומר). זה שקר וכזב כי בפועל כל העבודה הכי קשה, מסוכנת, שחורה, שוחקת לאורך שנים, מתישה ומזיקה בריאותית פיזית ונפשית, הכל מתבצע ע"י גברים כשנשים רק גונבות לעצמן את הקרדיט והתהילה.

 

מקומם יותר מכל השימוש במושג "שוויון בצה"ל" בזמן שברור ושקוף מעל ומעבר שזה לא באמת שוויון אלא עודפי כוח, שליטה, סמכות וקידום שרירותי לנשים בלבד, כלומר העצמת נשים וסגידה לנשים מצד אחד, ודיכוי, ניצול ושיעבוד מוחלט של המין הגברי. כפי שאמרו לי חברים בעת שירותם הצבאי:"לחיילות יש רק זכויות, לחיילים - רק חובות".

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 4/3/2010 17:10   בקטגוריות בנות, גזענות, חברה, חיים, חינוך, מגדר, מניפולציות, נשים, נשק, עיתונות, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שנאה, שקרים, תקשורת, אקטואליה, צבא, ילדים, כסף, בית ספר, עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תפסיקו להתיר את דמם של הגברים!!!



"עלילת דם" היא מושג שקיים בעקבות עלילה אנטישמית עתיקה מימי הביניים שגרסה שהיהודים שחטו ילדים כדי לעשות מצות עם הדם שלהם. פרופסור יהודי בשם אריאל טואף מאוניברסיטת בר אילן גרם לסערה ענקית לאחר שכתב ספר שטוען שהיה בסיס מוצדק לעלילות הדם נגד היהודים.

 

בעקבות הסערה שעורר פרופ' אריאל טואף בקרב היהודים בארץ ובעולם, בעיקר באירופה, הוא החליט בסופו של להקפיא את הוצאתו לאור של ספרו, וטוב שכך.

 

בינתיים קיימת 'עלילת דם' מסוג אחר שמתפרסמת ויוצאת לאור בלי שום הפרעה, בלי שום ביקורת, התנגדות או פיקוח כבר קרוב ל40 שנה והפכה לחומר קריאה חובה בקרב לימודי נשים/מגדר באוניברסיטאות בעולם המערבי. הכוונה לספר מניפסט החלאה של הרוצחת הפמיניסטית וולרי סולואנס משנת 1967 שתורגם והגיע לארץ לפני 5 שנים:

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 1/3/2010 11:36   בקטגוריות איומים, אלימות, גזענות, בנות, הוצאת דיבה, הסתה, חברה, חינוך, מגדר, מדע, מחקרים, מניפולציות, נשים, עיתונות, עלילה, פגיעה, פמיניזם, פמיניסטיות, רצח, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שנאה, שקרים, תקשורת, אקטואליה, סיפרותי, ביקורת, תרבות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)