לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

3/2016

נשים הן לא חלשות !!


אחת ההטעיות המובילות בכל הנוגע לאלימות נשים כלפי גברים זו המניפולציה שמנסה לקשור בין הבדלי הגוף ולהציג בכך אלימות של גברים כמסוכנת יותר, כאילו העובדה שבממוצע גוף הגבר גדול מגופה של האישה, היא ה"הוכחה" שרק גברים אלימים או גברים אלימים ומסוכנים יותר לנשים מאשר ההיפך, בזמן שבמציאות כפי שהוכח ע"י מיטב המומחים המובילים בעולם בנושא אלימות, במיוחד אלימות בין בני זוג, העובדה הבסיסית היא שנשים אלימות לא פחות מגברים!

 

האמת פשוטה יותר ממה שניתן לחשוב: אדם אלים שעלול לתקוף אותך ולגרום לך נזק פיזי משמעותי, לא חייב להיות בהכרח גדול או גבוה ממך, אלא פשוט להיות בעל או בעלת אישיות אלימה ותוקפנית יותר משלך. אדם שיש לו יותר ניסיון או היסטוריה של אלימות כלפי הזולת, לאדם כזה הרבה יותר קל להכות אדם אחר מבלי לחשוב על השלכות מעשיו. כל זה נכון במידה שווה לגבי גברים ונשים כאחד, עובדה שמאוד לא נוחה לפמיניסטיות ולארגוני הנשים שכבר 4 עשורים מגלגלים מיליונים סביב תעשיית הקורבנות הנשית, תעמולת ההפחדה האנטי גברית והחקיקה המגדרית הדרקונית שבאה כביכול להילחם ולמנוע כל תופעה של אלימות "פוטנציאלית" של גברים כלפי נשים, כולל מעצר אוטומטי של גברים, רק על סמך מילתה של אישה שאומרת ש"היא חשה מאויימת"!

 

פמיניסט כתב לי באחד הפורומים:"אישה שמכה גבר זה כמו ילד בן ארבע שמכה מבוגר, אתה הרי לא תחזיר לילד בן 4!". מעבר לזלזול הפרימיטיבי שבאנאלוגיה האינפנטילית שלו, יש פה גישה מסוכנת ומזיקה לחברה כולה, של העלמת עין, סלחנות וויתור אוטומטי לנשים שמגיבות באלימות, גישה שאפשר למצוא במערכת כולה, כולל ובייחוד במשטרה, במערכת בתי המשפט, בפרקליטות וכו'. לפי הפמיניזם אישה לא יכולה להיות אלימה, אישה לא יכולה להיות מסוכנת ומזיקה לאנשים ולסביבה, וגם במקרה שאישה ביצעה פשע מהתנהגות אלימה ועד ניסיון רצח ורצח - בפועל היא נתפשת כ"קורבן" שיעשו כל דבר אפשרי כדי לנקות ולהוציא אותה על סעיף כמה שיותר מופחת!

 

מסיבה זו הפער העצום בין כמות האסירים הגברים - עשרות אלפים, לעומת מאות בודדות של נשים שגם אותן הפמיניסטיות ששולטות במערכת (המשטרה, הפרקליטות, בתי המשפט, המחוקק וכד') מגדירות כ"קורבנות" ו"נשים במצוקה" ופועלות להעבירן להוסטלים.

 

חינוך לאלימות נשית

 

מעולם לא הבנתי את התיאור ש-"בנות עדינות יותר, שקטות יותר, נמרצות ואגרסיביות פחות מהבנים ורגועות יותר" כי בילדותי בשנות ה80 ותחילת ה90 לא ראיתי דבר כזה ילדה שהיא לא "טומבוי"!

 

אינני יודע אם זה בגלל השכונה בה גדלתי, אם זה משהו שמאפיין את מדינת ישראל (אימא שלי סיפרה שבשנות ה60 כשעלתה לארץ, הופתעה לגלות שהבנות מתנהגות כמו הבנים במובנים השליליים), או תקופת הזמן, או שאני הייתי עדין מדי ומטרה קלה. ייתכן מאוד שזה עניין של פרספקטיבה, כלומר בנות בפועל מתנהגות בדיוק כמו הבנים במובן השלילי אך מעדיפים להעלים עין כי כך נוח לכולם. אותי אישית מעצבן ומקומם לשמוע בכל פעם:"לא, בנות נולדות עדינות, הן לא כמו בנים, הן שונות" ואני אומר - בטח שהן שונות - הן הרבה יותר אלימות מאי פעם!! זה לפחות מה שאני חוויתי בילדותי מבנות המין ה"עדין"! ניסיתי להסביר זאת לאישה שהייתה ידידה קרובה שלי במשך 3 שנים והיא "התפוצצה" עליי ברמות מפחידות באלימות מילולית וצעקות!! (היא אמרה "בנות הן עדינות ושקטות, בנים מתפרעים כל הזמן!")

 

אני זוכר בכיתה ה', גיל 11, ראיתי איך לנגד עיניי ילדה חבטה בילד כ"כ חזק שהוא ממש עף לרצפה, אני זוכר זאת היטב כי אני לקחתי אותו לקופ"ח. החלק המשמעותי ביותר והוא מאוד אופייני לאלימות של נשים, זו המהירות בה אותה ילדה פשוט ברחה ונעלמה שבריר שנייה אחרי שחבטה בו.  כל מי שחווה או היה עד לאלימות של נשים יודע ומבין עד כמה אלימות זו חמורה ומסוכנת ולא שונה כלל בחומרתה ובעוצמתה, לעיתים אף הרבה יותר מסוכנת ומזיקה, בגלל הנטייה הטבעית לסלוח לנשים.


תמיד מחנכים בנים מגיל 0 ש"אסור להרים יד על בנות" בזמן שאת הבנות מלמדים בדיוק ההיפך, ילדה שמכה ילד היא גיבורה ואמיצה. אי לכך - לא רק שלבנות קל יותר להכות ולהתעלל בזולת - מראש הן לא מפתחות את אותו מצפון שעשוי לגרום להן לחוש חרטה ורגשי אשמה על מה שעשו, במקום זאת תמיד יש להן את התירוץ המוכן מראש: הוא הזמין את זה, הוא הטריד אותי, הוא הציק לי, הוא איים עליי, הוא צחק עליי וכו'. תמיד יש מישהו שאפשר להעביר אליו את האשמה ורצוי שיהיה ממין זכר.

 

אלימות של נשים כלפי גברים נחשבת מצחיקה, משעשעת, מבדרת ו/או תמיד מוצדקת. המסר הזה מועבר בעידן הפמיניסטי ב4 העשורים האחרונים יותר מאי פעם, באמצעות השתלטות על תעשיית הטלוויזיה, הפרסום, הקולנוע והמוזיקה. אני למשל מעולם לא הבנתי מה כל-כך מצחיק בלראות אישה שבועטת לגבר באשכים. האם אנשים יצחקו למשל אם גבר ישלוף עט וינקר לאישה את העיניים???

 

אחת מהטענות המניפולטיביות היא ההסבר כאילו גברים פוחדים שאישה תכה אותם כי הם ייצאו "שפנים", פחדנים, "נמושות" וחלשים, בגלל כאילו גישה "שוביניסטית גברית" ש"אתה הגבר, אתה צריך להוכיח שאתה החזק". הן מכנות זאת "האגו הגברי" אבל לתיאוריה הזאת אין שום אחיזה במציאות: הרי לא משנה מה קרה, הגבר תמיד אשם והגבר תמיד מפסיד! אם אישה למשל תכניס לגבר סטירה, ברמה החברתית יצחקו עליו:"איזה אפס, בחורה כיסחה אותך!". אם יחזיר לה, התגובה החברתית תהיה הרבה יותר מתלהמת:"איך אתה לא מתבייש להרים יד על בחורה??? זה לא בסדר, אתה חזק יותר!" וזה בנוסף לאלימות פיזית שאותו גבר או נער עלול לספוג מהסובבים וגם לאחר מכן יועמד לדין על עבירה פלילית של תקיפה!!

 

כשאישה מכה גבר זה בעצם כמו להכות אדם שקשור לכיסא ורגליו וידיו קשורות בחבלים עבים במיוחד - המוסכמות החברתית שלגבר אסור אף פעם להחזיר לאישה, אפילו לא בתור הגנה עצמית, מה שהופך את אלימות האישה לאכזרית, מרושעת ומזיקה יותר בנוסף למדיניות מאוד כוחנית של המשטרה, שבמקרה שבו אישה תוקפת גבר, והוא זה שמתקשר להזמין שוטרים, רוב הסיכויים שהם יציעו מראש לאישה להגיש תלונה נגדית והם יעצרו את הגבר, למרות שהוא שוכב על הרצפה חבול ומדמם.

 

כל זה מתרחש בגלל שטיפת מוח של ארגוני הנשים ונציגות ארגונים כמו נעמ"ת שמעבירים "הכשרה" לשוטרים בה הן מספרות את אותם שקרים ש"אלימות של נשים היא נדירה" וגרוע מכל, ש"גם במעט המקרים שאישה תוקפת גבר - זאת בעצם אינדיקציה שהגבר תקף אותה ראשון".

 

ממצב כזה גבר לא יוכל להיחלץ כי הוא לא רק מוצא עצמו קורבן של אישה אלימה, סדיסטית ומסוכנת, אלא גם מצד כל רשויות המדינה, הגופים החזקים ביותר של מדינת ישראל - הבריון הכי גדול, עוצמתי וחזק, ואתה יכול להיות הגבר הכי מצליח, עשיר, לוחם בכיר בצבא, אלוף באמנות לחימה שאימן לוחמים בצבא (ושמעתי על מקרה כזה) וכדומה - בעיני החוק, בגלל החקיקה הפמיניסטית הגורפת - עצם העובדה שנולדת גבר הופכת אותך לאשם ו"אלים" אלא אם תצליח להוכיח אחרת.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 27/3/2016 11:47   בקטגוריות איומים, אלימות, אפליה, בנות, גזענות, זוגיות, חברה, חוק, חיים, חינוך, ילדים, מגדר, כנסת, מדיה, מחקרים, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, משטר, משפט, משפטים, נשים, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, עיתונות, פמיניסטיות, פשע, צדק, צנזורה, רצח, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שליטה, שנאה, שקרים, תקיפה, תקשורת, תרבות, אהבה ויחסים, אקטואליה, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק מספרים לכם שנשים לא רוצחות...


הפמיניסטיות מספרות ומדקלמות בע"פ את אותו מסר שקרי ומניפולטיבי ש"נשים לא רוצחות" או "נדיר שנשים רוצחות", אבל הלקט הצנוע הזה מוכיח אחרת, וכשאני אומר 'צנוע', אינני מגזים: בלמעלה ממחצית מקרי הרצח שמצאתי (בעיקר מהעשור האחרון) לא פורסם לא שמה ולא תמונתה של הרוצחת!!!!


חשוב לזכור שברוב המוחץ של המקרים שאתם רואים בתמונה, אפילו נשים שהורשעו ברצח, משנים את סעיף האישום ל"הריגה" מה שאומר מספר שנים בודדות בכלא בלבד. לכן מרבית הרוצחות שלפניכם כבר חופשיות ממזמן!!! כל זאת בגלל תפישה פמיניסטית שרואה אוטומטית בכל פושעת אלימה ורוצחת סאדיסטית כ"קורבן תמים וחסר אונים של עולם גברי פטריארכלי", כפי שתוכלו לקרוא בכתבה הזאת:

"כל הנשים שיושבות בבית הסוהר הן קורבנות. קורבנות של משפחה, של זוגיות, של חברה, של הזנחה. קורבנות של עצמן" אומרת גונדר משנה בדימוס רונית מצליח, 47 , יועצת מערכות כליאה, מפקדת כלא נווה תרצה לשעבר


(ליחצו על התמונה כדי לראותה בגודלה המלא)
 


כשהייתי תינוק בן מספר חודשים, גרנו בכרמיאל ושכנה שלנו, נערה כבת 14, ניסתה לשבור לי את היד (למזלי אימא שלי תפסה אותה). עשר שנים לאחר מכן אותה אחת שחטה את אבא שלה בסכין מטבח ענקית וטענה ש"הוא אנס אותה", טענה שכמובן פורסמה בעיתונות. היא אושפזה במחלקה פסיכיאטרית פתוחה אך רק לאחר שניסתה לרצוח מטופלת אחרת, הועברה למחלקה של המסוכנים.


ג'ק


קישורים בנושא:

נשים שרוצחות יותר מדי

נשים רוצחות ועוד איך

 

נכתב על ידי , 23/3/2016 15:42   בקטגוריות אלימות, איומים, אפליה, גזענות, זוגיות, חברה, חוק, חיים, כנסת, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, מעמד, משטר, משפחה, משפט, משפטים, נשים, נשק, עיתונות, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, צדק, צנזורה, רצח, שחיתות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שיח, שליטה, שנאה, שקרים, תקיפה, תקשורת, אקטואליה, אהבה ויחסים, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שפת הקודים הנשית


להבדיל מגברים, נשים יודעות להשתמש במילים מאוד מסויימות, שפת קודים וסימנים באופן סמוי ומתוחכם, עד כדי סוגסטיות ממש. הן יודעות איך להשחיל מילה שיכולה להישמע כאילו לא קשורה לכלום אבל עדיין גורמת לך לבעור ולהתפוצץ בפנים! הן גם יודעות לומר הרבה ולא להתכוון לכלום לעומת לבחור במעט מאוד מילים (אפילו מילה בודדה אחת) ולהגיד ה-כ-ל !

 

דוגמא ציורית טובה לדעתי לאמנות העקיצה הנשית והארסית, היא שיר פרידה (כאילו סטנדרטי) של זמרת בשם איגי וקסמן מלפני כ20 שנה, בו היא שרה: "אין לי מה לומר לך, אהובי, רוצחי". למרות שהיא כוסית (ואין לי מושג איך היא נראית כיום) אני זוכר שתמיד אמרתי לעצמי, אוי אלוהים, אני ממש לא מקנא באקס המסכן שלה  :-(

 

לפניכם כמה דוגמאות למה נשים אומרות ולמה הן באמת מתכוונות, הרבה מניסיון אישי בעימותים עם פמיניסטיות, חלק גם מצאתי באינטרנט, בעיקר בנוגע ליחסים בין בני זוג. חשוב לציין שתמיד יש לקחת בחשבון מה ההקשר והעיתוי שבו הדברים נאמרים, רצוי גם שפת גוף, הבעת הפנים (עיניים, גבות) ואפילו תנועות או כיוון כפות רגליה של האישה:

 

1. "טוב, אני לא אומרת כלום..."

תרגום: הבנתי שאתה מקרה אבוד

 

2. "סליחה אדוני, תירגע!"

תרגום: שתוק יה אפס!

 

3. "שוויון"

תרגום: נשים שוות יותר (או "שוויון פלוס" כפי שתיארה היטב אנטי פמיניסטית מארה"ב בשם מרינה)

 

4. "אני כבר מודאגת לגבי מצבך, אתה צריך לטפל בעצמך"

תרגום: איך חולה נפש כמוך מסתובב חופשי אני לא מבינה!

 

5. "טוב טוב, בוא לא נחפש מי אשם ומי עשה מה!"

תרגום: היית מת שאני אודה שטעיתי במשהו...

 

6. "טוב בוא לא נריב עכשיו"

תרגום: חכה, אני כבר אמצא סיבה להיכנס בך אח"כ

 

7. "לא, שום דבר. עזוב."

תרגום: אם אתה לא מבין למה אני כועסת, אל תתפלא שאני עומדת להתפוצץ עליך בעוד 3... 2... 1!!!

 

8. "נו, שיהיה!"

תרגום: בינתיים אין לי כוח לריב איתך, נתחשבן אח"כ (נשים משתמשות בזה כדי להעביר נושא)

 

9. "אוי, אני מה זה מצטערת, לא הייתי בסדר"

תרגום: אני נותנת לך 3 שניות להסביר ולנמק כמה אני צודקת בהכל ואתה לא בסדר ואשם בהכל

 

10. "אני מצטערת"

תרגום: חכה, אתה עוד תצטער

 

11. "אנחנו צריכים..."

תרגום: אני רוצה

 

12. "תחליט אתה!"

 תרגום: מצפה ממך שתחליט בדיוק כפי שאני רוצה

 

13. "אנחנו צריכים לדבר"

תרגום: אני צריכה לקטר ולהתלונן

 

14. "אני לא כועסת!"

תרגום: בטח שאני כועסת יה מפגר

 

15. "אתה צריך ללמוד לתקשר"

תרגום: אתה חייב להסכים איתי על הכל

 

16. "אתה מאוד לא בוגר"

תרגום: מה, לא חינכו אותך שהאישה תמיד צודקת????

 

17. "אתה נראה לי פגוע באופן אישי"

תרגום:חה חה חה אתה כזה דפוק בראש!

 

18. "שוביניסט !!!!!"

תרגום: אין לי מושג מה זה אומר אבל אני יודעת שזה יבהיל אותך ויכניס אותך למגננה

(הערה: מס' פעמים שאלתי ודרשתי הסברים מנשים שכינו אותי "שוביניסט" והן הודו בגלוי:"אני באמת לא יודעת מה זה אומר")

 

19. "אין אישה שלא מוטרדת מינית!"

תרגום: אין לי מושג מה אני אומרת אבל אני יודעת שזה יבהיל אותך ויכניס אותך למגננה

 

20. "אתה חסר רגישות! "

תרגום: איך אתה בכלל מעז לא להסכים איתי?!

 

21. "ממש לא נעים לי..."

תרגום: אני מצפה ממך שתהיה ג'נטלמן ותגיש לי שירות תיכף ומייד!!

 

22. "אני לא פמיניסטית אבל ..."

ועוד איך שאני פמיניסטית קנאית שמאמינה בעליונות הנשים בעולם אבל שלא תעז לומר לי את זה בפנים, זכר עלוב!!

 

23. "מה אתה חושב על זה?"

תרגום: זו שאלה מכשילה ושלא תעז לענות אחרת ממה שאני מצפה!

 

24. "אני מרגישה מאוד אשמה"

תרגום: בואו תרחמו עליי ותגידו: "לא! את לא אשמה, את בסדר, הוא חרא" (משהו שאישה לימדה אותי אגב)

 

25. "בא לך לעשות?"

תרגום: תעשה עכשיו!

 

26. "לא איכפת לי, אתה תחליט/תבחר"

תרגום: אני בוחנת אותך אם אתה זוכר מה אני מעדיפה

 

27. "זה בסדר" או "בסדר"

תרגום: אני חושבת/מתכננת איך להעניש אותך אח"כ

 

28. "מי אתה חושב שאתה???"

תרגום: הופה, מישהו פה החליט לשחק אותה גבר...

 

29. "מה יש לך נגד נשים?" או "שונא נשים/מיסוגן!"

תרגום: אין לי מושג מה זה אומר אבל אני יודעת שזה יכניס אותך לעמדת מגננה, אתה תיכנס ללחץ ותסביר לי כמה אתה אוהב נשים וכמה נשים הן חשובות ויקרות עבורך...

 

30. "אימא יש רק אחת!"

תרגום: אבא יש כמו זבל

 

...

נכתב על ידי , 13/3/2016 10:50   בקטגוריות בנות, זוגיות, חברה, חוק, חיים, מגדר, מיגדר, מניפולציות, נשים, נשק, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיח, שליטה, תקשורת, תרבות, אהבה ויחסים, אינטרנט, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יעלון הכריע את דינם של הגברים


הודעתו של שר הביטחון לא נקבה בשמו של תא"ל בוכריס אך כל כלי התקשורת פירשו אותה כתמיכה עיוורת במתלוננת. דעה.

גיל רונן, כ"ח באדר תשע"ו, 08/03/16 12:56

שר הביטחון פרסם הודעה לכבוד יום האישה הבינלאומי, וכלל בה פיסקה אשר הוצגה בכלי התקשורת והתפרשה בקרב חלק גדול מהציבור כהתייחסות לפרשת תא"ל אופק בוכריס.

"עלינו להוסיף ולהיאבק באופן חסר פשרות ובכל דרך – גם חוקית וגם חינוכית – באלימות נגד נשים על סוגיה השונים, בהטרדות ובפגיעות המיניות כלפיהן, ובניסיונות להפוך מתלוננת לנאשמת באמצעות השחרתה", אמר. "אף לא אחד מאיתנו מבין באמת מה מתחולל בנפשה של מי שחוותה אלימות, הטרדה או פגיעה מינית. דרך ארוכה עוד לפנינו, ועלינו להמשיך ולהתמיד בה".

השר לא ציין אמנם במפורש את בוכריס אך בימים בהם פרשת בוכריס נמצאת בראש המדורות, ברור שאמירה שכזו תתפרש כהתייחסות אליה. השר אפילו לא הזכיר את הצורך להקפיד גם על זכויות החשוד – דבר שהיה מתבקש במצב העניינים הנוכחי.

נראה כי השר אימץ באופן מוחלט את השקפת העולם של תנועת המגדר הקיצונית אשר גורסת כי נשים הן תמיד קורבנות של הגברים, ואשר אינה מאמינה בתהליכים של משפט צדק לגברים המואשמים בעבירות נגד נשים. הסימן הטוב ביותר לכך שיעלון הפנים לחלוטין את מושגי תנועת המגדר היא שימוש היתר במילים "אלים" ו"אלימות" לגבי גברים שיש נגדם האשמה כלשהי של אישה. בניגוד לעולם "התקינות" השמאלית, בעולם המוסר, אנשים מבדילים בין "רע" ו"טוב", "שקר" ו"אמת". הם לא מקטלגים את החברה ל"אלימים" ו"קורבנות" על פי מין.

מן המילים עולה בבירור כי השר אינו מאמין כי עדות שקר של אישה נגד גבר היא בכלל אפשרות מציאותית. האפשרות היחידה, מבחינתו, היא שכל מתלוננת היא אכן קורבן, וכל גבר נילון הוא אכן עבריין. לחלופין, אולי הוא סבור שגם לגבר חף מפשע הנענש על עבירה שלא ביצע, מגיע משום מה לסבול.

בהיעדר הבהרה מאת השר כי דבריו לא התייחסו לבוכריס, למרות שהפרשה מצויה כיום בראש סדר העניינים, הרי שבוכריס יוכל, לכאורה, לתבוע ביום מן הימים את השר ואת המדינה, בגין התערבות בלתי נסבלת בזכותו לקבל הליך חקירה נטול פניות בעניינו. בימים שבהם האיש נאלץ לעבור בדיקות פוליגרף בכדי להוכיח את חפותו, אין הבדל גדול בין התבטאות כזו של שר הביטחון, המהדהדת בכל התקשורת בעוצמה גדולה, לבין החלטה של השר להיכנס לחדר הפוליגרף ולדחוף את מחט המכשיר במו אצבעותיו, תוך כדי בדיקה.

גם אם יצא בוכריס זכאי ודובר אמת, נראה שיעלון כבר החליט שאינו רוצה לקדמו כפי שאמור היה להיות מקודם, וכי המערכת סימנה אותו כ"אלים". ייתכן גם שבוכריס עצמו כבר לא ירצה להתקדם במערכת כל כך עקומה, גם אם הדבר יוצע לו.

  

נכתב על ידי , 8/3/2016 13:38   בקטגוריות אונס, אלימות, אפליה, ביטחון, בנות, דיון, הטרדה מינית, הסתה, חברה, חוק, יוקרה, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, מעמד, משטר, נשים, משפט, משפטים, נשק, סקס, עיתונות, עלילה, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, צה"ל, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיח, שליטה, תלונות, תקיפה, תקשורת, אינטרנט, אקטואליה, צבא  
הקטע משוייך לנושא החם: להיות אישה ב-2016
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנאת גברים באתרי החדשות


שנאת הגברים באתרי החדשות המובילים: לפניכם לקט שמוכיח את תרבות שנאת הגברים הרצחנית והשוביניזם הנשי באתרי החדשות המרכזיים. עדיין מה שאתם רואים זה רק על קצה המחט!! התופעה ידועה ומוכרת בכל העולם כ"MALE BASHING", היכן שפמיניסטיות שונאות גברים מורעלות מגדר משתלטות על כל מוקדי תקשורת המיין סטרים ואין להן שום גבולות. כל הגברים בוגדים, כל הגברים חראות, כל הגברים תינוקות, לשבור לגברים את הביצים, לגברים יש זין קטן, אין להן שום גבול!!! (ליחצו על התמונה כדי להגדילה)

 

נכתב על ידי , 6/3/2016 11:15   בקטגוריות אויב, אלימות, איומים, אפליה, גזענות, בנות, הוצאת דיבה, הסתה, הטרדה מינית, חברה, חינוך, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, מעמד, משטר, נשים, נשק, סקס, עיתונות, עלילה, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שחיתות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שליטה, שנאה, שקרים, תקשורת, תרבות, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, עבודה, זוגיות, יוקרה, כסף, אהבה ויחסים, פסימי  
הקטע משוייך לנושא החם: להיות אישה ב-2016
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)