לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

7/2016

סוגי הפמיניסטיות בישראל





בפמיניזם יש היררכיה ברורה, מסודרת ויעילה שנועדה לתפעל ולתחזק מכונת מלחמה מפלצתית, יעילה ודומיננטית ששולטת במדינה כולה בכל תחומי החיים. יש בעיקרון 3 סוגי פמיניסטיות מהסוג הקטן ביותר מבחינת הייצוג שלו באוכלוסייה לעומת הסוג השלישי שהוא בעצם רוב הנשים בישראל למרבה הצער!!

1. המנהיגה (הקבוצה הכי קטנה) : נמצאת בעמדת כוח והשפעה בפוליטיקה, באקדמיה, במערכת המשפט או בתקשורת - מערכות שיש ביניהן קשר הדוק ותזמון מדוייק. שיכורת כוח, מודעת לסכומי הכסף המטורפים שתעשיית ארגוני הנשים מגלגלת ובדומה לסוחרי הדת, מומחית ברטוריקה, שטיפת מוח ותורת המניפולציה ומדע פתולוגי. משתמשת בכוחה לגייס ולמשוך כמה שיותר נשים. 

2. הפעילה הפמיניסטית: סטודנטית, עובדת סוציאלית, עיתונאית, מפיקה או עורכת במערכת עיתון, אתר אינטרנט או תוכנית טלוויזיה ורדיו. מורעלת פמיניזם עם רצח בעיניים כלפי גברים - מאמינה ו"בולעת" בהתלהבות כל מה שהמנהיגה שלה מכתיבה ישירות או מישהי שהיא מעריצה ומחקה ושואפת להיות כמותה. יוצאת להפגין בכל הזדמנות. זו קבוצה גדולה יותר אך עדיין קטנה יחסית לאוכלוסיית הנשים הכללית.

3. הקונפורמיסטית: פמיניסטית "הראש הקטן", מתחילה כל משפט ב"אני לא פמיניסטית אבל". מאמינה באופן עיוור לתכתיבי ה"אופנה" הפמיניסטית בנוסח "אם הפמיניסטיות אומרות - זה חייב להיות נכון". מרבית הנשים בישראל הן פמיניסטיות סוג 3 כשרבות מהן אפילו לא מודעות לכך, חושבות שזה משחק מצחיק או משעשע
נכתב על ידי , 30/7/2016 12:35   בקטגוריות אבות, אפליה, אקדמיה, בנות, גזענות, דיון, הורות, הסתה, זוגיות, חברה, חוק, חיים, חינוך, יוקרה, כסף, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, משטר, נשים, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיח, שיוויון, שליטה, שלטון, שנאה, שקרים, תקשורת, תרבות, אקטואליה, בית ספר, עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנאת גברים באתר JDATE


אני מודיע בזה שיש להחרים לאלתר את אתר ההיכרויות JDATE שמפרסם מאמרים "פסיכולוגיים" כאלה שממליצים לנשים לשנוא גברים ולראות בכל גבר בלי יוצא מהכלל כ"חזיר"!!!! כל גבר שיש לו טיפת כבוד עצמי חייב מעתה לתפוס מרחק ולהתרחק כמו מאש מקן הצרעות הפמיניסטי הזה!! 


ציטוט: "את חשדנית כלפי גולשי אתר הכרויות? מחקר פסיכולוגי מפתיע מצא שאם את מחפשת קשר של אהבה וכנות עם גבר מחויב, מוטב לך שתסיקי מראש שהגברים כולם דווקא חזירים"





שימו לב גם לתמונה: הבחורה בזווית כנועה ויחפה - מסמלת אישה תמימה, טובת לב, טהורה, בתולה קדושה וחשופה רגשית...

 

 

נכתב על ידי , 21/7/2016 11:04   בקטגוריות אפליה, בנות, גזענות, הוצאת דיבה, זוגיות, חברה, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, נשים, פגיעה, פמיניזם, פמיניסטיות, שנאה, שקרים, תקשורת, תרבות, אהבה ויחסים, אינטרנט, ביקורת, כסף, פסיכולוגיה, שטיפות מוח, שטיפת מוח  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צבא הפמיניסטיות של ערוץ 2


מעט רקע: "חזקת הגיל הרך" הוא חוק שערורייתי, מפלה, אפל, ברברי, מיושן ופרימיטיבי מאין כמותו שמעניק לנשים חזקה אוטומטית על הילדים במקרי גירושין.


קיימת התנגדות מאוד אגרסיבית ובוטה של פמיניסטיות, נציגות ארגוני נשים, פוליטיקאיות ועסקניות מגדר שונות אפילו לנסות לגעת בחוק הזה כי זוהי למעשה מחלבת הכספים הכי גדולה שלהן שמפרנסת אלפי אנשי מקצוע למיניהם - עורכי דין, יועצות זוגיות, מגשרות, עובדות סוציאליות, פסיכולוגיות וכו', כולם מגלגלים מיליונים סביב תעשייה שמטרתה להרוס משפחות, לפתות ולעודד נשים להתגרש (נשים יוזמות 90 אחוז מהגירושין כיום) והכי חשוב - לקרוע אבות מילדיהם.


ביום חמישי האחרון, הפמיניסטיות של חדשות ערוץ 2 פרסמו בהתלהבות דברי הסתה שלטענתן פורסמו בקבוצת האבות "א' זה אבא" אבל מי שמכיר מעט את התקשורת יודע עד כמה צביעות ומניפולטיביות יש בהתנהלות שלהן עצמן, שהן מחפשות בנרות איך להפיל את מאבק זכויות הגבר ממש כמו למצוא גרגיר זהב בחול של שפת הים (ובקבוצה עם יותר מ14 אלף איש, זוהי בפירוש לא הגזמה).

בתמונות שלפניכם:


1. הפרסום הנלהב של חדשות ערוץ 2




2. איום מפורש ברצח שחברי הקבוצה קיבלו מפמיניסטית





3. צוות צבא הפמיניסטיות ששולט בחדשות ערוץ שתיים (וידוע לי ממידע פנימי שיחס הגברים-נשים במערכת הוא גבר אחד על כל עשר נשים!!!).





שיהיה ברור ושקוף: גם אני לגמרי נגד הסתה, איומים ואלימות מילולית וחושב שזה אינטרס מרכזי שלנו הגברים לשמור על שפה כמה שיותר נקייה, רהוטה, עניינית ולגופו של עניין דווקא בגלל שאנחנו הצד החלש, הצד השנוא, הצד שכל המערכת נהנית ואוהבת כ"כ לרדוף ולהתנכל ולדכא ולהשפיל ולהכניס לכלא על כל שטות ופיפס (בזמן שאישה שרוצחת בדם קר את אימא שלה, מקבלת שנתיים גג 3 שנים בכלא).


לכן חשוב מאוד שכל התבטאות שלנו תהיה חכמה, עם מידה מסויימת של תחכום והכי חשוב - מחושבת מראש!!!


ג'ק

נכתב על ידי , 3/7/2016 10:47   בקטגוריות אבא, אבות, איומים, אלימות, אמא, אפליה, גירושין, דיון, הורות, הסתה, זוגיות, חברה, חוק, חינוך, יוקרה, ילדים, כנסת, כסף, מגדר, מדיה, מדע, מזונות, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, משטר, משמורת, משפחה, נשים, עיתונות, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, צנזורה, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיח, שליטה, שלטון, שקרים, תקשורת, תרבות, אהבה ויחסים, אינטרנט, אקטואליה, מעמד  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)