לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Boni:)

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

סקס עם מורה


בחופש סוכות~

עבדתי והרווחתי 150 ש"ח, הסתובבתי עם חברים כמעט כל יום וידיד שלי השתכר לנו והוא שמן כזה וגבוהה אז הוא לא סחב תצמו ונפל על הריצפה

ואז ההורים שלי כמעט ראו והייתי ממש בלחץ, הייתי בסרט "להתאהב מחדש" זה פשוט אחד הסרטים המצחיקים שיש...

 

היום~

יום כ"כ מיותר אלוהים חח...לא לומדת כמעט...

אז הברזתי לי ונסעתי לעיר הגדולה חוחוחו D:

 

 

וואי אני פשוט חייבת ת"א!!!

למישו יש מוש איפה אני יכולה למצוא טיץ מנומר\עם פסי זברה זול יחזית כי אני דיי מרוששתXD

אני גם צריכה תוספת שיער זולה וזה..=\

חייבבתתת ת"א!!!!!!!!

 

אליסס33>

נכתב על ידי Boni:) , 12/10/2009 20:41  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יניב ב-14/11/2009 16:21
 





2,808
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBoni:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Boni:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)