לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Americans like fat books and thin women.


אסור שיגלו עלי,כולם חושבים שאני סתם עוד אחת עם בעיות קטנות,מה שהם לא יודעים...הם לא ידעו לעולם.

Avatarכינוי:  Baka!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

טיפים להרזיה


וואו,מצאתי מלא טיפים...לא הייתי פה מלא זמן..(הייתי צריכה להגיד את זה הפוך..OCD מפגר לא מרשה לי לשנות=\ )
אם כבר OCD...זה מתחיל להחמיר..זה באמת מתחיל להיתו מוגזם.פשוט ככה...כל דבר שני שאני עושה פשוט..או נהרס או..בעצם הכל דיי נהרס בגלל OCD..ללכת לטיפול אולי?

בכל אופן,הטיפים,
*לאכול בצלחת כחולה או שחורה,צבעים כהים של צלחות גורמות להרגיש הרבה יותר מלא..(צרי ךלמצוא צלחת שחורה וקטנה..הו וואו..זה יהיהקשה)
*ברגע שאת רוצה לאכול תכיני רשימה של 20 דברים למה לא כדאי לאכול את זה (אני עצלנית מדי..אני אכין את הרשימה בראש S: )
*כשממש באלך על משו שאסור,תספרי עד 100 , ד"ר כלשהו אמר שספירה גורמת לשינוי מחשבה.
*תאכלי עם היד ההפוכה ממה שאת כותבת/בדרך כלל עושה אתיה הכל
*תלבשי גומייה וכל פעם שתרצי לאכול תמתחי אותה ותכאיבי לעצמך-כן זה קיצוני אבל זה עוזר לגמילה מעישון S:
*אם זה לא עוזר ועדיין באלך לאכול,לכי תנקי משהו מגעיל כמו אמבטיה או שירותים של חתולים,זה גם עוזר וגם..פשוט לא בא לך לאכולO_ם
*תוכלי מול מראה-זה כבר נשמע לגמריי הזוי אבל ...נסי ותראי שלא רק שזה יהיה הרבה יותר איטי,את תרגישי כאילו את אוכלת פי 2
*אם באלך על יוגורט,תקפאי אותו..לוקח שנים לאכול אותו בזמן שבמצבו הרגיל תוך 4 כפיות הוא נגמר..לכי נסי תוך 4 כפיות לאכול אותו כשהוא קפוא! O-O
*תתכנני מה את הולכת לאכול מראש,בעצם אז יש 30% שלא תוכלי יותר ממה שתכננת!=]
*לפני כל ארוחה תשתי 2 כפיות חומץ,זה גורם למערכת העיכול לפעול יותר מהר
*תצחצחי שיניים בשעה 6! זה יגרוםל ך לא לאכול אחרי זה (בתאוריה..בפרקטיקה הכואבת שלי,היו בעבר פעמים שאכלתי גם אחרי זה >< אבל עכשיו זה בהחלט עוזר)
*עובדה מעניינת-אם יושבים זקוף זה שורף יותר קלוקיות מאשר אם יושבים קפופים(בנינו..גם אם זה לא נכון..זה עדיין יותר בריא)
*תה ירוק!וכל מילה אחרת מיותרת..
*אין מה לעשות..כמה שלא נתווכח עם זה,לשתות מים במקום לאכול זה קשה..לכן תוכלו קרח,זה טריק טוב שעובד על המוח ממש טוב!
*לוקח 20 ד' לבטן להבין שהיא מלאה,אז לשיקולכם באיזו מהירות לאכול
*עוד משהו שנשמע הזוי,תחתכו לימון ותריחו אותו..זה פשוט בצורת פלא ממאיט מהצורך לאכול

עכשיו צריך רק לזכור וליישם=]



נכתב על ידי Baka! , 23/1/2010 22:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,464
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBaka! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Baka! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)