לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Jen.*

בת: 28




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2018


אז אני בקבע כבר שלוש שנים

אמורה להשתחרר במרץ

לא יודעת אם להשתחרר או להשאר לעוד שנה

זה סוג של נוח למרות כל הבעיות של היחידה הזאת 

והולכת להיות לי לפחות חצי שנה מזעזעת בבית אז חמשושים זו בריחה טובה

אין לי כח לחפש את עצמי באזרחות תוך כדי כך הכאוס הזה

 

לא יודעת מה יותר גרוע

נכתב על ידי Jen.* , 28/12/2018 17:59  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJen.* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jen.* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)