לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I’’m gonna be a super model !


than i'm not a girl - cause i just wanna be thin


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009


לפעמים אני לא בטוחה , אם כדאי להתייעץ עם אמא או לא?

נדמה כאילו אני רק נהיית חלשה יותר מחודש לחודש מאז גיל 14 , מאז שהכל התחיל .

אולי אין לי כבר תחושת זמן , או סדר בהתרחשות הדברים .

אולי העובדה שההורים כל הזמן ממנים את הטיפולים , זה מה שהופך אותי לחלשה יותר ,

או העובדה שאמא כל הזמן מרחמת , ואבא לא מראה אף רגש , כך שנדמה שהוא רק מאוכזב או כועס .

אם רק הייתי יכולה להפסיק , ואני כל כך משתדלת ,

אני משקיעה בזה כל כך הרבה מאמצים , ופתאום אני מאבדת שליטה .

אולי אני צריכה ללכת לO.A

אבל השאלה האם לידע את ההורים או לא?

אני צריכה לטפל בעצמי .

אני צריכה למצוא חיים.

אין לי עבודה , אני צריכה ללמוד , אני אתקן את עצמי - רוצה ללמוד , פתאום בא לי להתבודד ולהיות עצמאית ,

נמאס לי להיות תלוייה בהורים . בפברואר אני כבר אהייה חיילת .

עד אז , אני מקווה שההפרעה לא תפגע בתפקוד שלי כך שאוכל לעבוד וללמוד .

 

והמערכת יחסים הזאת ...לא יודעת אם היא מזיקה ,מה שכן היא לא משפיעה לטובה ...

כי שיפור אין .

אבל ייתכן שהיא גם לא מזיקה...הרי הנזק קיים בכל אופן.

אבל אולי היא כן משפיעה לטובה ...אולי .

גם אם כן וגם אם לא , כך מסתיימת אצלי כל מערכת יחסים - רק מהסיבה הזאת.

פתאום נדמה לי שאם אהייה לבד , אני אצא מזה , אני אחלים .

גם כשזה לא נכון.

בעצם אני כבר לא יודעת מה נכון ומה לא.

 

אני אקבע תור לרופא אחר הצהריים , אברר קצת על טופמקס .

אולי זה מה שיציל אותי.

אולי זה האביר על הסוס הלבן ..(טוב שירה,נכון)

 

למה תמיד שהמטפל רואה אותי , הוא מפחית מהסכנות שאני גורמת לעצמי ,

כי אני לא שוקלת 100 קילו ? זאת הבעייה ?

אם לא יטפלו בי , גם לשם אני אגיע .

אולי אני צריכה להתאשפז , בא לי לפעמים , מרוב כעס , לענות את עצמי ,

להתאשפז כדיי לצא מהמצב הזה .

אבל זה לפעמים נראה לי מטומטם .

ומלבד זאת איך המפחה שלי תראה אותי?

לא מספיק איך שמסתכלים עליי עכשיו ?

 

אני רוצה לחיות לבד ,

אני לא רוצה שיטיפו לי יותר ,

כי אני מטיפה לעצמי מספיק .

הערות בונות , זה דבר נכון , אבל רק כשיודעים לתת ביקורת בונה ,

ולדעת מה ההבדל בין ביקורת בונה לבין ביקורת שעלולה לפגוע עוד יותר .

 

 

מועקה נפשית ולחץ ...

אני כל כך מתביישת בעצמי .

 



נכתב על ידי thin girl !!! , 7/9/2009 14:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  thin girl !!!

בת: 33





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthin girl !!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על thin girl !!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)