לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פלאפי הארנב המעופף

ברוכים הבאים לפלאפי הארנב המעופף! עקב קוצר במקום, לא אוכל לתאר את כל הדברים המופלאים שעליהם אכתוב, אך אנסה לתת כמה מילים: הבלוג הזה הולך לעסוק בחיי, ובדברים המסעירים המטורפים ולפעמים המשעממים עד מוות שעוברים עליי. אם אתם בעלי לחץ דם גבוה, אולי תשבו?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2012

חזרתי! (לא הלכתי לשומקום, ואין ממש קוראים, אבל בכל זאת)


אז ככה. הסיבה שבגללה לא כתבתי בחודש האחרון, היא שהתחלתי לכתוב בצורה מקצועית יותר. גם בבלוג שלי באנגלית, וגם באתר חדשות מחשבים.


 


זה נהדר מהרבה סיבות, קודם כל זו עבודה (אין בה הרבה כסף כרגע, אבל זה טוב שיש תעסוקה), ודבר שני זה לעסוק בדברים שמעניינים אותי - טכנולוגיה, משחקי מחשב, סרטים ועוד.


 


מעבר לזה, כשפותחים בלוג באופן עצמאי, עם אתר ששייך לך ויש לו שם וכתובת שאתה בחרת, לומדים המון. לומדים איך לבנות אתר, איך לבנות תוכן, מה צריך לעשות, ואיך לתקן טעויות. איך להפיץ את הבשורה שהאתר שלך קיים בכלל, ואיזה תוכן מושך אנשים יותר מאשר תוכן אחר.


 


וזה נותן לי דחף ואנרגיה מחודשים. משהו שלא היה לי המממווןןןןן זמן. באמת המון. שנים.


 


חבל שלא עשיתי את זה קודם. אבל אני משתהה מקצועי. אני נוטה ונוהג לחשוב על דברים, לתכנן, לפעמים גם לבצע ואז לנטוש באמצע לטובת משהו אחר.


 


אז הדבר הכי טוב שאני יכול לעשות זה לא להתעכב על הבאסה של מה יכול היה להיות ולהתמקד במה יש ומה יהיה.


 


מעבר לכל זה, הבחירות בפתח. אני שונא פוליטיקה עוד מאז שניסיתי ללמוד עליה באוניברסיטה ונקלעתי למערכת הבחירות של 96' ולמדתי מה זה ריקבון, שחיתות וסירחון של פוליטיקה ישראלית. אבל, חייבים לצאת להצביע. לא חשוב למי. חשוב מאוד מאוד לצאת ולהצביע, גם אם חושבים שהקול שלכם לא ישנה, כי עצם ההצבעה משנה. היא מראה את הכוח של הציבור, ולפעמים, אנשים מפתיעים את הסטטיסטיקות והסקרים. זה קרה בעבר וזה יקרה בעתיד.


 


אז אני אסיים בכך - ב-22 בפברואר, 2013, יום שלישי, בבקשה צאו להצביע. גם אם אתם חושבים שזה לא יזיז לאף אחד. לי זה חשוב ומזיז.

נכתב על ידי פוקס , 16/10/2012 05:27   בקטגוריות חלומות, מחשבות, אופטימי, שחרור קיטור  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  פוקס

בן: 49



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
8,734
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)