לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פלאפי הארנב המעופף

ברוכים הבאים לפלאפי הארנב המעופף! עקב קוצר במקום, לא אוכל לתאר את כל הדברים המופלאים שעליהם אכתוב, אך אנסה לתת כמה מילים: הבלוג הזה הולך לעסוק בחיי, ובדברים המסעירים המטורפים ולפעמים המשעממים עד מוות שעוברים עליי. אם אתם בעלי לחץ דם גבוה, אולי תשבו?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

4/2013

הגרלות, לוטו, תחרויות ומזל


 

 

 

 

אני לא יודע אם שלושת קוראיי הנאמנים משחקים במשחקי מזל, אבל אני כן.


זו כנראה חולשה שלי, אבל כזו שאני משתדל להזהר איתה. אני לא הולך להמר באולמות קזינו, או לשים כסף על משחקי ספורט או מירוצים כאלה ואחרים, אבל מדי פעם אני קונה טפסי לוטו. לא רק בארץ, אלא גם בחו"ל.


מה שאני קונה זו תקווה, מין הרגשה קטנה טובה כזו בלב שעכשיו יש לך סיכוי לשנות את החיים שלך. כן, אני יודע שהרבה כסף זה גם הרבה בעיות, אבל כאשר חושבים על הסיכויים והמזל הנדרש, הזכייה עצמה היא פלא ענק בפני עצמו.


אז לפעמים אני קונה טופס שעבורו ההגרלה תהיה עוד כמה שעות, ולפעמים עוד כמה ימים. לפעמים אני בודק מייד עם יציאת התוצאות, ולפעמים מאריך את הציפייה ונותן לעצמי עוד קצת זמן לפנטז.


אני תמיד הולך על הגרלות גדולות. בין אם בארץ (עם 25 אחוזי מס), ובין אם בחו"ל (ייתכן שפחות מיסוי, אבל יש גם את הבחירה לקבל את הכסף בתשלומים או בתשלום אחד גדול). ההגיון שלי אומר שאם המזל טיווח אותך, עדיף שזה יהיה בגדול.


ואני משתדל להוריד עלויות. בוחר את ההגרלות לא לפי הסיכויים הטובים יותר לזכייה (כי ההבדל בין 25 מיליון לאחד ו-13 מיליון לאחד הופך לזניח כשחושבים על זה), אלא על פי העלות הנמוכה והפרס הגבוה.


בנוסף לכל אלה, אני משתדל לא לעשות את זה יותר מדי. כדי לא להפוך את זה להתמכרות. מקסימום פעם בשבוע, ולפעמים פעם בחודש או אף בתדירות נמוכה יותר.


אני עושה לי תוכניות בראש (כמו כולם), איך מה וכמה ולמה, עם הידיעה הברורה שתוכניות מגירה הן בשביל מגירה והמציאות עשויה לגרום לי לעשות משהו אחר לגמרי.


צפיתי פעם בתוכנית שעקבה אחרי מספר זוכים בלוטו ומה שקרה להם בעקבות הזכייה. עבור רובם החיים השתנו, אך לא לטובה. בעיקר כאשר מדובר באנשים עניים או קשי יום שלא רגילים לסכומי כסף גדולים.


היכולת לשלוט בעצמך כשדבר כזה נוחת עליך היא לא דבר של מה בכך. לפעמים זה יכול להיות דחף חזק כמו הצורך להתעטש. ושליטה עצמית היא הדבר הנחוץ ביותר ברגעים כאלה. אחרת עושים החלטות מטומטמות, או שפחות חכמות ממה שהייתם יכולים לעשות.


אני יודע מה אני רוצה שיקרה אם יקרה, אבל אני גם יודע שאין לי כל ביטחון שלא אאבד את העשתונות כמו רבים אחרים. אני יצור של דחפים ורגשות ופעולות בדיוק כמו רוב האנשים. וכולם עושים תוכניות ורוצים להאמין שהם יידעו להתייחס לכזה אירוע בצורה הנכונה.


הרעיון שלי הוא כזה: בשארית השליטה העצמית שלי, אשיג את הכסף מהר ככל האפשר ואסגור אותו (בבנק, בכספת, או מתחת למזרן גדול במיוחד) למשך 30 יום (או 60, מה שאצליח לגרום לעצמי לעשות). זה ייתן לי אורך נשימה לחשוב, לתכנן, ולא לקפוץ לפעולות שאין מחשבה או הגיון מאחוריהן.


מה אתם חושבים?

נכתב על ידי פוקס , 22/4/2013 11:14   בקטגוריות כסף, טירוף, חלומות, מחשבות, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  פוקס

בן: 49



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
8,734
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)