לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פלאפי הארנב המעופף

ברוכים הבאים לפלאפי הארנב המעופף! עקב קוצר במקום, לא אוכל לתאר את כל הדברים המופלאים שעליהם אכתוב, אך אנסה לתת כמה מילים: הבלוג הזה הולך לעסוק בחיי, ובדברים המסעירים המטורפים ולפעמים המשעממים עד מוות שעוברים עליי. אם אתם בעלי לחץ דם גבוה, אולי תשבו?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

8/2013

זן ואומנות העצלנות


 

אם אתם חיים לבד, או שהייתה תקופה שבה חייתם לבד (או כשותפים בדירה) - אולי תבינו את הפוסט הבא.

 

זה נובע בחלקו מהמגורים לבד, אבל זה קשור גם לאופי ללא ספק:

 

העצלנות. איך היא מתבטאת? דוגמא קטנה: אם אני מכין אוכל, אני משתדל לעשות זאת עם המינימום האפשרי של כלים כדי שלא אצטרך לשטוף הרבה. אני אשתמש בכפית של הקפה כדי לחתוך את הבננה למשל.

 

אני אדחה כל מה שאפשר לדחות למחר. ומחר אני אדחה למחרתיים.

 

אם שפכתי משהו על הרצפה, והחדר מלא בשפנפני אבק, אני אנקה רק את מה ששפכתי ואתעלם באלגנטיות (או שלא) מהשאר.

 

שלא תבינו לא נכון, אני לא אוהב לחיות בלכלוך, ואני אכן אנקה כשהלכלוך יגיע לרמה נראית. אבל עד אז אני אהנה מרוגע ועצלנות משובחים.

 

מצד שני, אני לא אשאיר כלים בכיור לאורך זמן. זה יותר מסיבות מעשיות של המנעות ממכת ג'וקים ונמלים.

 

וכאשר חיים עם מישהו או מישהי (בין אם אלה שותפים לדירה, או לחיים), צריך להתפשר ולעשות יותר ממה שהייתם עושים כשחייתם לבד. לצערי.


ועם כל זה, אני ראיתי חדרים ודירות של אנשים אחרים - ובואו נאמר שמצבי הרבה הרבה יותר טוב. (וזה לא אני בתמונה למי שתוהה)


מה איתכם?

נכתב על ידי פוקס , 29/8/2013 03:33   בקטגוריות מחשבות, טירוף, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  פוקס

בן: 49



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
8,734
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)