לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פלאפי הארנב המעופף

ברוכים הבאים לפלאפי הארנב המעופף! עקב קוצר במקום, לא אוכל לתאר את כל הדברים המופלאים שעליהם אכתוב, אך אנסה לתת כמה מילים: הבלוג הזה הולך לעסוק בחיי, ובדברים המסעירים המטורפים ולפעמים המשעממים עד מוות שעוברים עליי. אם אתם בעלי לחץ דם גבוה, אולי תשבו?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2014

אז אנחנו כבר במספר 3..?


אינתיפאדה (בערבית: انتفاضة, תעתיק מדויק: אנתפאצ'ה, "התנערות, התקוממות") הוא שם שניתן לשתי התקוממויות של הפלסטינים מול ישראל. זו ההגדרה על פי וויקיפדיה.

עכשיו מדברים על ההתקוממות השלישית. הסיבות שמובילות אליה שונות מאילו שהובילו לאינתיפאדות הקודמות. כרגיל, משתמשים באירועים כמו התאבדות של נהג אגד מזרח-ירושלמי כזרז, אבל חומרי הבערה האמיתיים נמצאים במדינות ערב, ובעיקר בעיראק ובסוריה - מעוזי האירגון הידוע בשם "דאעש" או IS - "המדינה המוסלמית".

התחזקות ארגוני הטרור הללו והמשך הלחימה שלהם נגד כוחות מערביים מהווים השראה לפלסטינאים ולתומכיהם לביצוע מתקפות טרור בסגנון גרילה מתוך מחשבה שהדבר יחליש את עורף האויב ויביא ללחץ על הממשלה להגיע להחלטות מדיניות שיטיבו עם הפלסטינאים.

אני מאמין שהם טועים טעות מרה. כבר ניתן לראות כיצד בעשר-עשרים השנים האחרונות מעשי הטרור רק דחפו את שיווי המשקל הפוליטי לכיוון ימין - כלומר, הסיכויים רק גדלים לפעולות התקפיות ולא רק הגנתיות כנגד גורמי הטרור - הן במזרח ירושלים והן בעזה והגדה המערבית.

מתקפות טרור כגון זו שהתרחשה הבוקר בבית כנסת בירושלים רק יוסיפו חומרי בערה למדורה שכבר בוערת בכנסת, ויביאו לבכי של הפלסטינאים לדורות - כאשר יעלו לשלטון גורמים ימניים שלא יעשו את החשבון האם ישראל נוהגת באנושיות במהלך כזה או אחר.

אומרים שערבים אינם מתייחסים בכבוד למראי חולשה (גם רחמים נחשבים חולשה). נראה שהם דוחפים את ישראל למקום שבו לא תראה חולשה יותר, על חשבונם ולאורך זמן.

זה יפגע גם בהם, וגם בנו, בישראל. המושג "יפה נפש" כבר הפך למאוס בגלל הזלזול של תומכי הימין בו. אך מי שמחק את היופי והטוב שבתוכו, מה עושה אותו טוב יותר מאלה שהוא הורג?

נכתב על ידי פוקס , 18/11/2014 10:45  
הקטע משוייך לנושא החם: האינתיפיאדה השלישית
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  פוקס

בן: 49



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
8,734
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)