לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פלאפי הארנב המעופף

ברוכים הבאים לפלאפי הארנב המעופף! עקב קוצר במקום, לא אוכל לתאר את כל הדברים המופלאים שעליהם אכתוב, אך אנסה לתת כמה מילים: הבלוג הזה הולך לעסוק בחיי, ובדברים המסעירים המטורפים ולפעמים המשעממים עד מוות שעוברים עליי. אם אתם בעלי לחץ דם גבוה, אולי תשבו?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2020    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ריאליטי - הדור הבא?


 

היום מצאתי תוכנית ריאליטי (אמריקאית) חדשה.. הפעם הם תחת מחסה "ניסוי חברתי" - משיאים שלושה זוגות של זרים מוחלטים שהותאמו זה לזה על פי מדדים שהוחלטו באופן מדעי על ידי פסיכולוג, סוציולוגית, סקסולוגית, ויועץ רוחני.

 

זה בהחלט חדש, אם כי לא בדיוק. קודם כל זה ברוח סרטוני היוטיוב כמו "זרים מתנשקים בפעם הראשונה"

 

ודבר שני, זה כמו נישואין מוסדרים מראש - עיקרון ותיק ורב שנים.

 

אבל זה דיי משוגע. שלוש זוגות שנפגשים בפעם הראשונה בחייהם בחתונות שלהם, ואמורים להסתדר אחד/ת עם השני/ה במהלך חודש, ואז להחליט אם הם ממשיכים להשאר נשואים, או שעדיף להם להתגרש - וכמה שיותר מהר.

 

האם יש לדבר כזה סיכוי? האם זרים יכולים לפתח אהבה זה לזו תוך חודש אחד בלבד כאשר הם לא בהכרח נמשכים זה לזו מלכתחילה?

 

לא יודע. אבל אני אמשיך לצפות בתאונה המעניינת הזו כל עוד זה לא יהיה נוראי מדי :)

נכתב על ידי פוקס , 17/7/2014 07:26   בקטגוריות טלויזיה, מחשבות, מדע, אינטרנט, אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום האהבה!!!


 

 

בדרך כלל אני מדלג על היום הזה ככה באלגנטיות. בלי קשר לאם אני נמצא בקשר או לא.

 

אבל הפעם רציתי קצת לדבר עליו. אבל לפני כן, אם תקליקו על התמונה הנחמדה, תוכלו לראות איך אפשר לייצר כרטיס יפה כזה ליום האהבה - בעצמכם, בלי טובות ובלי מחירים מוקפצים לכבוד ה"חג".

 

חזרה לעניין. יום האהבה, הוא בעצם ציון לולנטינוס - קדוש נוצרי בעל שם זה (אחד משלושה, אך היחיד שקשור באמת לחג הזה), שתויג כ"קדוש האוהבים" לאחר שהשיא זוג אוהבים בסתר לפי דיני הנצרות בתקופת הקיסר קלאודיוס השני שלא ממש אהב דברים כאלה ודן אותו למוות. זו הגרסה הנוצרית.

 

לנו היהודים יש כמובן גרסה משלנו (כי אין מצב שניתן לנוצרים לעבור אותנו בדברים כאלה), ט"ו באב שהיה חל באמצע תקופת הבציר בתקופת התנ"ך והיה מעין יום לאומי לדייטים - הגברים היו יוצאים לכרמים (או השדות) ומאתרים עלמות רווקות שמחפשות חתן. זה גם היה יום של פיוס ולא רק של אהבה, והוא מוזכר בנשימה אחת עם יום כיפור (גם הוא נחשב יום שבו לובשים לבן והוא יום של קדושה)

 

כיום, יום האהבה איבד קצת מהזוהר שלו מפני שבעולם הממוסחר עד מוות (וגם אחריו) שלנו, יום האהבה מצטייר יותר ויותר כהזדמנות פז לרשתות וחנויות לדחוף סחורה מתומחרת בפראות לקהל שנתפס בעיניהם כשבוי (תפיסה לא תמיד שגויה).

 

וזה דיי נכון. אם אני מסתובב בקניונים בערב לפני יום האהבה, הסיכוי למצוא פרחים במחיר סביר, או כרטיסי ברכה ליום האהבה הוא אפסי עד צחוק בפנים. שלא לדבר על שוקולדים במחירים מנופחים, וכל דבר אדום עם סרטים.

 

אולי זה העולם הזה שסוגר עלינו יותר ויותר עם פרסומות פולשניות בכל מקום ונציגי מכירות שקופצים עליך מפינות נסתרות, אבל אני נרתע מאירועים כאלה בדיוק בגלל שהם נתפסים כהזדמנות פז למכירה.

 

ומעבר לכך, כפי שכולם יודעים כבר, אם אתם רוצים לומר "אני אוהב" או "אני אוהבת", יש לכם 364 ימים בשנה (חוץ מיום האהבה) לעשות את זה, ולא לחכות לתאריך שמישהו סימן ביומן או בספר כזה או אחר.

 

אז תמשיכו לאהוב!

נכתב על ידי פוקס , 14/2/2013 11:27   בקטגוריות מחשבות, כסף, אקטואליה, אופטימי, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז מה היה לנו?


יש לי ידידה שמריצה בלוג משלה, אבל מאז שמצאה לה חבר, הבחורה היקרה נעלמה מעל פני הבלוגוספירה.


בקיצור, אין מקום לתירוצים. אבל אם לא מסתדר אז לא כותבים.

 

אז מה היה אצלי?

 

ביקרתי בבנגקוק (כן, זו שבתאילנד) לרגל יום ההולדת שלי. זה לא כזה סיפור - בהתחשב שסינגפור רחוקה מתאילנד כמו ישראל מתורכיה.

 

הרבה קניות, הרבה אוכל (בעיקר מאכלי ים), ומסאג'ים. אח, גמרו לי את הצורה. בניגוד לפעם הראשונה שעשיתי מסאג', הפעם זה ממש היה כואב. אולי אני יותר מתוח מפעם.

 

אה, ולכבוד יום ההולדת שלי, החברה לקחה אותי לארוחת סטייקים רומנטית במלון הילטון. משקיף על הנהר, בדיוק בחג האורות שלהם. שזה אומר, השטת נירות ופרחים במים, הפרחת מנורות נייר, והרבה זיקוקין דינור.. 

 

 

 

הפירומן שבי חגג ועלץ!

 

ועכשיו אני מתחיל (בתקווה שאצליח להחזיק מעמד) דיאטת טיהור. לא בשביל להוריד משקל (אני דיי משקל נוצה), אלא בשביל לנקות את הקיבה ולהחזיר אותה לפעילות נורמלית כמה שאפשר.

 

אח, כמה חולק אני היום. יותר מדי?

 

 

 

 


נכתב על ידי פוקס , 29/11/2010 08:00   בקטגוריות אוכל, בריאות, חוצלארץ, מחשבות, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  פוקס

בן: 49



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
8,734
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)