לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פלאפי הארנב המעופף

ברוכים הבאים לפלאפי הארנב המעופף! עקב קוצר במקום, לא אוכל לתאר את כל הדברים המופלאים שעליהם אכתוב, אך אנסה לתת כמה מילים: הבלוג הזה הולך לעסוק בחיי, ובדברים המסעירים המטורפים ולפעמים המשעממים עד מוות שעוברים עליי. אם אתם בעלי לחץ דם גבוה, אולי תשבו?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

11/2012

יום הולדת שמח לי


את יום ההולדת שלי ראיתי מלמעלה:

גנים מלאכותיים ליד מרינה ביי סאנדס, סינגפור

חשבתי שזה יכול לתת לי נקודת מבט אחרת, קצת שקט אולי. לא קרה.

יצא לי לעמוד בקפסולה בגלגל הענק עם עוד עשרים אנשים דיי רועשים. לא כועס עליהם, הם שילמו כרטיס, ומין הסתם זו הייתה הפעם הראשונה שלהם על הגלגל - בשבילי זו פעם שנייה.

אבל את הרעש שבתוך הראש שלי אני לא יכול להשתיק. הוא יותר כמו רעש סטטי, שמפריע לי לחשוב, מפריע לי להתרכז, מפריע לי לזכור דברים, ולתכנן תוכניות

אבל את ההחלטות שאני לא לוקח בחיים, אני לא יכול לשים את זה עליו. זה הכול אני.

 

יום הולדת שמח.

 

נכתב על ידי פוקס , 22/11/2012 14:01   בקטגוריות שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה עושים עם עליות המחירים?


לא תגיעו, לא תקנו

 

אני יודע שזה לא משעשע או מושך לדבר על עליות מחירים וכלכלה זה לא "סקסי", אבל מה לעשות שאלה החיים שקורים סביבנו?

 

ואני אומר את זה עוד מתוך צחוק הגורל שאני אפילו לא נמצא בארץ כרגע. אבל להצביע אני אצביע.

 

קראתי היום שרמי לוי שוקל להצטרף לצוות "מאה הימים" של נתניהו. קודם כל זה מתוך הנחה שנתניהו יהיה ראש הממשלה שוב - ואני ממש לא בטוח בכך.

 

דבר שני, זה לא ישנה דבר למי שעיניים בראשו. גם מנהל רשת סופרמרקטים שמצטייר כחברתי (ולא תמיד הוא חברתי, אסור לשכוח שהוא מנהל עסק שמטרתו רווח) לא ישנה את העובדה שאדון נתניהו הוא זאב שמנסה לעטות עור כבש.

 

שופרסל מובילה את עליות המחירים. הם טוענים שלא נותרה להם ברירה והספקים לוחצים מכל כיוון. אותם ספקים שהורידו מחירים מהר כשהחלה מחאת הקוטג' לפני כשנה. הבעיה הגדולה היא, ששופרסל מובילה את השוק, וברגע שהיא מעלה מחירים, כל השאר קטנים כגדולים יעלו גם הם מייד אחריה.

 

אבל הגיע הזמן להבין שוב, שהכוח הוא בידי האזרח והוא יכול לשנות את המצב. "האזרח" זה אני אתה, את אתם ואתן.

 

שימו לב לזה: תנובה, אחד מהספקים שמעלים מחירים, מעלים את מחירי כל המוצרים.. לבד מכמה מוצרי חלב, כמו.. קוטג' למשל!

 

אל תתנו לזה להטעות אתכם! צריך להפסיק לקנות בשופרסל ובכל רשת גדולה שמעלה מחירים. לחזור לקנות במכולות השכונתיות, להמנע מהמותגים הגדולים, ולהקטין צריכה באופן כללי. עדיף גם לקנות יותר פירות וירקות מאשר את המוצרים שעליהם הם עושים כל כך הרבה כסף. (מעדני חלב, מוצרים קפואים, חטיפים ומשקות קלים אם למנות כמה)

 

והכי חשוב: למחות. אם זה לקחת שעה בערב ולעמוד עם שלטים ליד הסופרמרקט הקרוב למגוריך כדי לשכנע אנשים לא לקנות שם, או לצאת ולהשתתף בהפגנות.

 

ובנוסף, החלה יוזמה מבורכת של התאגדויות צרכנים כדי להשיג הנחות גורפות כקבוצה. אחת מאלה היא נתיבות גרופ שמאחדת תחתיה קרוב ל-1500 משפחות בנתיבות והסביבה, ולאחר מכרז קיבלה הנחה משמעותית (שניתנת בנוסף לכל מבצע אחר) באחת מרשתות המרכולים שם.

 

אז קחו דוגמא, ותבינו - רק אנחנו נשנה, ולא רק בבחירות אלא בחיי היום יום!

 

 

נכתב על ידי פוקס , 1/11/2012 06:41   בקטגוריות מהפיכה, פוליטיקה, אקטואליה, אופטימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  פוקס

בן: 49



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
8,734
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)