לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פלאפי הארנב המעופף

ברוכים הבאים לפלאפי הארנב המעופף! עקב קוצר במקום, לא אוכל לתאר את כל הדברים המופלאים שעליהם אכתוב, אך אנסה לתת כמה מילים: הבלוג הזה הולך לעסוק בחיי, ובדברים המסעירים המטורפים ולפעמים המשעממים עד מוות שעוברים עליי. אם אתם בעלי לחץ דם גבוה, אולי תשבו?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

11/2013

אריק איינשטיין



אריק איינשטיין נפטר אתמול בלילה, בגיל 74, עקב מפרצת באבי העורקים.

 

עצוב לי לא רק בשבילו, אלא בשביל קהל המעריצים והאוהבים העצום שהוא השאיר אחריו.

 

זה מזכיר לי את האמרה "אם עץ נופל ביער, ואין מי שישמע, האם הוא באמת נופל?" - במקרה הזה, העץ הוא ענקי, הרעש הוא עצום, והרבה שמעו ויזכרו.

 

אט אט, נעלמים הענקים של הדור הישן. אלה שבאמת באו בשביל המוסיקה, או בשביל אחרים, ולא בשביל האדרת עצמם, או בשביל הכסף.

 

כל מה שנשאר זה המוץ של התבן. אלה במשקל נוצה שפרחו לרגע ונעלמים תוך שנה שנתיים. כן, יש זמרים וזמרות עם קול טוב או אפילו מעולה, אבל כבר אין להם תוכן, אין להם עומק כמו של הזמרים מהדור של אריק. אולי בגלל שהם לא באמת חוו את הקשיים של אז.

 

בכל מקרה, רק רציתי להגיד שעצוב. עצוב מאוד.


נכתב על ידי פוקס , 27/11/2013 03:56  
הקטע משוייך לנושא החם: אריק איינשטיין נפטר
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גנבים ברשת


 


 

אני ממש מעוצבן על עצמי. נפלתי במלכודת שלא הייתי צריך ליפול בה. מה שנקרא SCAM.

קניתי מוצר בלי שאראה אותו (חוץ מתמונות), ובלי שאפגוש את המוכר.

זו הייתה טעות שעלתה לי ביוקר.

המזל היחיד הוא שאני מאמין בקארמה - כל מה שנעשה לי יחזור פי אלפי מונים לפושע.

ומעבר לכך, על טעויות משלמים. במקרה הזה בכסף.

הלקח? לא להיות חמדן ולנסות לחסוך על חשבון אמינות. אם עושים קיצורי דרך, צריך לוודא שאין בורות בדרך.

אולי זו הייתה הלקאה עצמית על דברים אחרים. יש מצב.

אני מקווה שזה לא יקרה יותר, ובינתיים אני משקיע הרבה מרץ ועצבים במציאת מידע על הרמאי, ובלהפוך את החיים שלו/שלה ברשת לקשים ככל האפשר.

נכתב על ידי פוקס , 12/11/2013 05:48   בקטגוריות מחשבות, טירוף, כסף, אינטרנט, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  פוקס

בן: 49



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
8,734
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפוקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פוקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)