לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

12/2011

ימי בחנוכה, בקיצור


ימים החנוכה, הכריסמס והיאלדה (חג אירני) הגיעו עלינו כולם ביחד. מחשבות רבות, ארועים רבים, ולכם גם כתיבה מעטה. ככה זה. 

 

ברגע של סימפטיה, עשינו עוגיות קטנות ויפות (פרחים עם ריבה וכדורים פריכים עם אגוזים), ועשינו סלסילת שי קטנה לכל גננת. קיבלנו חיבוקים והתרגשויות. בערב הדלקנו נירות כהלכתם, ושרנו שירי חג, מה שזיכה אותנו במבטים של "תגידו השתגעתם?" מהקטן. אחר כך הוא ניסה לכבות את הנרות בנשיפה, כמו שלימדו אותם בגן שעושים בימי הולדת. 

 

האוניברסיטה כמעט ריקה. אפילו בתי הקפה נסגרו, ובבוקר אני הולך כמעט לבד בקמפוס, ביחד עם מעט הסטודנטים שלא טסו למדינה חמה יותר. הנשימה מעלה אדים, והצעדים שוברים את השלוליות שקפאו כמו זכוכית דקה. יש משהו ממש ציורי ואסתטי בזה.

 

***

 

בצהריים צלצלה לסלולרי שלי מישהי שהיתה פעם יקרה לליבי. זה שימח אותי, וקצת התרגשתי. דיברנו שעה ארוכה, ונזכרתי כמה אנחנו מתקשרים טוב. במרחק של חצי עולם וכמה הרבה שנים טובות, זה יותר קל. השיחה השאירה אותי עם תחושה טובה. סיפרתי לאהובתי וזה הצחיק אותה. היא אמרה שזה נחמד שמישהו מתקשר. היא מיוחדת האישה שלי. 

נכתב על ידי Mental Baggage , 22/12/2011 09:07   בקטגוריות יומיום  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)