לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

2/2012

פגישה עם מר אן


ביום שישי פגישה עם מר אן. 

 

בקוריאה הוא סיים את הדוקטורט שלו בהצטיינות, באחת האוניברסיטאות הגדולות. אשתו, גם היא ד"ר לתחום דומה. הוא מומחה בתחום שלי, ויש לי המון שאלות. כאן בקנדה, אין לו עם מי לדבר. התעודה שלו - אין לה משמעות. מדבר אנגלית שבורה, בקושי. הקוריאנית שלי שבורה לא פחות. אבל ברגע שאני מציג לו שאלה, העיניים שלו נוצצות. הוא מציע צהריים משותפים, ומכוון אותי לחניה. אנחנו נוסעים מרחק קצר מהאוניברסיטה למסעדה ויאטנמית, ושם, בזמן שאנחנו מתמודדים עם קערה (אמבטיה למען האמת) של מרק רותח וחריף, הוא שואל אותי על הלימודים שלי. אני מראה לו כמה ספרים, והוא שוקע בהם בשמחה, מתעלם מהסביבה. אני שואל שאלות והוא עונה. כאשר אני לא מבין הוא כותב בסינית קלאסית על המפית, השפה המשותפת שלנו. אני שואל והוא עונה. 

 

אחר כך אנחנו עוברים לקנות קפה בסטבקס. אני קונה לטה והוא אמריקנו. מרגיזה אותי הבדידות האקדמית שלו כאן, מעליבה אותי. אף אחד מהמורים שלי (כאן או בארץ) לא מסוגל לעשות את מה שהאיש הזה עושה, ובכל זאת אף אחד לא מכיר אותו. הוא לעומת זאת, שליו. יש לו מלגת מחקר קטנה שמממנת אותו מספיק כדי לפרסם מאמרים. אולי יום אחד הוא ידע מספיק אנגלית כדי ללמד כאן, ואולי לא. גם בשלוות הנפש הזאת יש משהו יפה. 

נכתב על ידי Mental Baggage , 12/2/2012 08:30   בקטגוריות יומיום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)