לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

2/2012

עוד קצת קיטורים


פעם, לפני כמה שנים, חבר אחד לעבודה נסע לחיות שנה במנהטן בעקבות עבודה שקיבלה אשתו. כשחזר, דיברנו והוא סיפר לי שדווקא שם בניו-יורק, הוא למד משהו עלינו הישראליים. לטענתו הדבר האחד שמכלה כל חלקה טובה הוא הרגש הידוע כאן בשם "לא לצאת פראייר". הרגש הזה, הוא אומר, הוא זה שגורם לנהג לנהוג בשוליים, לעובד ממורמר לקחת נייר הדפסה וכיוצא בזה. אוי, כמה שאני מבין אותו עכשיו.

 

יש משהו בקהילה הישראלית כאן, שגרם לרגש הבסיסי הזה לצאת משליטה. זה בסדר בעיני לשלב צרכים אישיים בתקשורת היום-יומית. אבל הם פשוט הפסיקו לנסות להיות אפילו נחמדים. בדיוק שחשבתי שנשארו לי רק שני חברים ישראליים, הלכו שניהם וקלקלו את האוירה. והרי הסיפור. 

 

אחד מהם, גולש מומחה, סיפר לאחרונה שברצונו ללמוד סקי. השני, ללא שום קשר, סיפר שקיבל הסמכה להיות מדריך סקי. זאת השנה השלישית שלי פה, ומעולם לא גלשתי, מסיבות כלכליות וטכניות. הפגשתי בין שניהם, ואמרתי, שאם נרצה נוכל לפחות לגשת שלושתנו לאתר, מתוך מחשבה שנעים וטוב יותר לבלות בשלושה. אז, מסתבר שהם נוסעים בלעדי כבר חודש, ומקפידים להסתיר את העובדה. זה קצת מעליב ומשפיל, במיוחד לאור העובדה ששניהם כנראה מרגישים לא בסדר עם זה ומסתירים את הנסיעות שלהם באופן פעיל. 

 

נעלבתי. מותר לי. 

 

ואז, בדיוק כשהחלטתי שאני לא רוצה שום קשה עם אף ישראלי, בא חבר מהצבא (שגר מעבר לגבול כאן) לביקור בעיר, יחד עם בן זוגו. הוא טלפן, וקפץ ואסף אותי וזוגתי לטיול רגלי בפארק העירוני המהמם שלנו. הוא הזמין אותנו לסושי, ודאג באופן כללי שהיום יהיה נחמד ומוצלח. היום הוא אפילו קפץ הביתה עם קיורטוש (מאפה הונגרי, מאוד טעים). סתם ככה. אז בנתיים האמון שלי בבני אדם חזר (באופן זמני). 

נכתב על ידי Mental Baggage , 27/2/2012 09:04   בקטגוריות שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)