לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

3/2012

פורים


אפינו אוזני המן, ושמנו פעמנו לגן. לפני כמה ימים קיבלנו הזהרה מהגננת לא לבוא עם תחפושת, כי זה "אולי יפחיד את הילדים". בדיעבד צריך לזכור פשוט לא לשאול. בבוקר ראינו כמה ילדים, ישראלים כנראה, שהולכים עם תחפושות. בגן שאלו קצת על החג, חילקנו כובעים של ליצן ואזני המן לילדים, ואז בהברקה של רגע אחת הגננות טיפסה לעלית הגג והורידה ארגז תחפושות. מבצע מסובך - הגן בנוי כמו בקתת עץ, והעליה היא קומה נפרדת (מעץ) ועולים אליה עם סולם מיוחד. הילדים התחפשו (שלי לכלב, שנקרא באנגלית גוד, רק שתדעו), והיה שמח וטוב. אחר כך הלכנו הביתה לאכול פיצה, וגם זה משמח. 

 

***

 

שעתיים אחר כך הופעתי שוב בגן, הפעם לכנס אינפורמטיבי בנושא גמילה מחיתולים. קצרה היריעה, אבל אני רק יכול להגיד שהם לא נורמליים הקנדים. שעתיים וחצי זה נמשך, ועכשיו אני שוב לא מוכן לשיעור מחר. 

נכתב על ידי Mental Baggage , 9/3/2012 09:24   בקטגוריות לכל פוסט יש קטגוריה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)