לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

3/2012

תמונות


אמא סרקה תמונות. תמונות של פעם, שצילמו במצלמת לייקה (המצלמה הטובה היותר שידעה האנושות) ופיתחו על נייר של קודאכרום. תמונות משנות השבעים והשמונים, של ילדים שלובשים בגדים יפים, אבל לא מותגים. שיחקנו בחוץ. באחת התמונות רואים אותי בן שתים עשרה ישן, מחבק את אחותי בת השנה. כזאת תמונה יפה. בתמונה שניה אחי ואני על גשר, כנראה בשמורת דן. תמונות, תמונות, תמונות. אהבתי את שנות השבעים. במובן מסויים יותר משנות השמונים, אבל זה הגיוני - הכל מגניב יותר כשאתה ילד. שמענו תקליטים בבית, הבגדים היו מדליקים, והמוזיקה היתה טובה. אבא שלי שם לי לשמוע סיימון וגרפונקל, קווין, וכיוצא בזה. גם הבגדים היו יפים. 

 

***

 

יש לי עוד סיפורים, אבל לילד שלי קשה לישון. אולי יהיה עוד פוסט הלילה, ואולי זה ימתין למחר.

 

 

נכתב על ידי Mental Baggage , 14/3/2012 08:22   בקטגוריות לכל פוסט יש קטגוריה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)