לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

5/2012

ביקור


קשה לי להגיד במילים מה אני מרגיש וחושב על הביקור הזה. ניסיתי לכתוב כמה פעמים ולא יצא, אבל אני חושב שיש דווקא קטע מספר שאני אוהב שעוזר לי לחשוב על זה: לקראת הסוף של מסע לאיכטלאן, שכתב רקלוס קסטניידה בשנת 72, מספר המכשף דון ג'נארו על מסע חניכותו. הוא מספר איך יצא מהכפר שלו לאיכטלאן הסמוכה ואיך אף פעם לא יוכל להגיע אליה. דון ג'נארו לא יוכל להגיע מכיון שבמציאות שלו אותה איכטלאן כבר לא קיימת. זה ספר טוב.

 

הביקור שלי הוא בלתי אפשרי. למרות שרק שלוש שנים עברו, ושלוש שנים הן זמן קצר, תהום פעורה ביני ובין הבית שלי. העבר הוא באמת ארץ אחרת. כל מפגש עם ישראל מחדד את מה שהשתנה בי ומה שהשתנה בה, וכמה רחוקה הישראל שהמחשבה מזו שבמציאות. ומכיון שהארץ נהיתה כעורה יותר ואלימה יותר, החברים הפכו לקצת יותר זקנים והכל יקר יותר המפגש נידון לאכזבה.

 

נכתב על ידי Mental Baggage , 17/5/2012 13:16   בקטגוריות לכל פוסט יש קטגוריה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)