לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

10/2012

תמונה ישנה שנשכחה בין שני דפים של ספר


במסגרת פרויקט הסריקה המתמשך של אמא, נשלחות אלי עוד ועוד תמונות. ואז אחת נוחתת ועוצרת לי את הנשימה.

 

השנה היא תשעים ושש או משהו כזה. על נייר של קודאק, תמונה כחולה מדי, כמעט בצבעי שחור לבד. הפוקוס ממוקד דווקא על הטלויזיה מאחור ולא עלינו, ואנחנו נלכנו לנצח באמצע התנועה. היא בדיוק מוציאה לשון. אני מרים את הראש. אני שם לב שאני לובש את החולצה שלה. היא יפה ומוצלחת כמו שאני זוכר - בלונדינית אמיתית, עגיל בגבה, עיניים בצבעי חאקי. 

 

בבת אחת אני זוכר את הכל: מדהים אותי ששכחתי בכלל! אני זוכר את האהבה הגדולה שהיתה, את שכרון החושים, ואת העובדה שלפעמים אפילו אהבה גדולה לא מצליחה לנצח. אני זוכר את המריבות הקולניות וההתפיסויות הקולניות לא פחות. את החדר הקטן שלה, והדלת שרק היא ידעה לפתוח ולסגור. אני זוכר מסע לילי אחד, בגשם שוטף למצוא סיגריות L&M. בושם של בננה רפבליק. צלחות שבורות. הרגלים קטנים. 

 

אני זוכר את היום שצילמנו את התמונה הזאת. בבית של סבתא שלי, שאהבה אותה מאוד אבל עשתה לי תנועה קטנה של "מצטערת" עם הראש, וזה הרבה מאוד כשזה מגיע מאישה שיודעת מי מטלפן עוד לפני שהטלפון צלצל. אחר כך היה חורף, והיו נסיעות. והיתה פרדה רעשנית אחת, ואחריה עוד פרדה שקטה ועצובה. שישה חודשים ועוד קצת, זה הכל. שנה אחר כך, נפגשנו במקרה בשבוע הספר. חיפה, מסתבר, היא עיר קטנה. כמעט קיבוץ. הוא היה נראה לי בחור נחמד מאוד. מאז לא נפגשנו ולא דיברנו.

 

החיים חזרו למסלולם. מעולם לא חיפשתי אותה, והיא לא חיפשה אותי. אני מבין היום טוב יותר מה קרה ולמה, אבל זה לא משנה. זה לא חשוב. נשארה רק תמונה אחת, אדיוטית, שבה אנחנו לכודים לנצח באמצע תנועה. איפה שלא תהיי, אומר יעקב רוטבליט, בטח את זוכרת. 

נכתב על ידי Mental Baggage , 23/10/2012 05:54   בקטגוריות אהבה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)