לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

3/2013

סדר


הסדר הזה היה המוצלח בחיי, ובהתחשב בכך שבפעם הראשונה אנחנו עושים סדר בעצמנו ולעצמנו - גם הראשון בחיי. סדר עם המשפחה זה נהדר, אבל לא קל פיסית ורגשית, ודרש (כשעוד היינו בארץ) נסיעה משמעותית בשני הכיוונים (ואחר כך, כנהוג, גם נסיעה לכיוון השני). אז ייתרון ראשון: בלי נהיגה. בקנדה קיבלנן פעמיים הזמנה נחמדה מאוד לסדר - אבל תמיד זה מעורב בעוד עניינים. בשנה שעברה הרגשנו ממש לא נוח, מעין גלגל חמישי. כך קרה שהשנה נמאס ודי ואנחנו החלטנו לעשות בעצמנו. 

 

האוכל היה טוב, אפילו מאוד (אם יורשה לי). היין היה מתוצרת בית (שלושה חודשים במרתף שיפרו אותו פלאים), וכך גם כל השאר בערך. הילד קיבל "הגדה" עם הרבה מקום לצייר ולצבוע. היה נחמד. 

 

השכנים הקתוליים שלי לא יכלו להתאפק והיו חייבים לברר מה זה. אחרי שהם באו פעמיים לבקש משהו קטן, ואנחנו תפסנו אותם מסתובבים מסביב לבית כמו אריות, פשוט הזמנו אותם פנימה לאכול איתנו. מוזר לכל הדיעות, אבל גם חביב. הבונוס: אין דבר מצחיק מגוי שנתקל בגפילטע פיש בפעם הראשונה. אני מרגיש שזה שווה כל מחיר, ורק מצטער שלא היה לי השכל להסריט את זה. 

 

חג שמח!

נכתב על ידי Mental Baggage , 26/3/2013 22:49   בקטגוריות לכל פוסט יש קטגוריה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)