לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

4/2013

סוף שנה


השבוע האחרון ללימודים. זה אומר שהתלמידים שלי מציקים לי אבל גם שקורים דברים מגניבים. למשל - כל הסטודנטים למוזיקה עושים מבחנים מסכמים שאותם אפשר לראות בחינם, וקבוצות שונות מנגנות בקמפוס. היום זה היה גמאלון. הנה הופעה של קבוצה אחרת באוניברסיטה לפני כמה שנים. יצאתי הבוקר בלי לאכול ובלי לקחת אוכל, אז היה לי מזל שקצת אחרי ההופעה הגעתי במקרה לתה ותופינים שארגן אחד המועדון המסונף לחוג. את כל המארגנים למדתי בזמן זה או אחר, אז הרגשתי ממש בנוח לבוא ולאכול. 

 

שנה אחת מסתיימת ואחרת מתחילה: סוף שנת הלימודים הוא תחילת העונה החקלאית. השנה אני גם חבר בניהול החלקות הקהלתיות שלנו - אז בדרך הביתה שלפנו את הילד מהגן והלכנו לחלקות. היום עשיתי רשימת מלאי של ציוד, וכמה דברים שצריך לשפץ או להחליף, וכמובן לטפל קצת בחלקה שלנו. כבר העברתי אורגנו, פטרוזליה, שמיר, שום ועירית מהבית לשם, וזרעתי צנוניות, חסה וגזר. על הסבכה בצד מטפסים להם ניצנים קטנים של אפונה סינית, שגדלים כל כך מהר שממש אפשר לראות שינוי מהבוקר לערב. אני שמח מאוד מהעונה הזאת, ולשם שינוי חם השנה מוקדם. עם קצת מזל אני אצליח להכניס לראש של הילד שלי איך באים ירקות לעולם. 

נכתב על ידי Mental Baggage , 4/4/2013 03:59   בקטגוריות עלים אדומים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)