לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

5/2013

אריזות


תכננתי לפצוח את הפוסט הזה בהשתלחות חסרת אחריות בסטיגמות וקבוצות אתניות, אבל לקח לי כל כך הרבה זמן להגיע למחשב שזה כבר לא בוער בי. מספיק להגיד שבוונקובר אתה מרגיש את המקום הזה שבו שתי תרבויות לא מבינות אחת את השניה - במעשים, בשפת גוף ובאלף ואחת דרכים קטנות. למשל: סקוט, הבחור האמריקאי מהתוכנית שלי, שואל אותי על ההריון ומעבר הדירה הצפוי, ומציע את עזרתו. השאלות כולן מתעניינות, משתתפות, וגם הקול מביע כולו עניין, אבל העיניים משועממות, מביטות בדברים אחרים.השפתיים צוחקות אבל לא העיניים. האפקט הסופי, כמו בפעמים אחרות שבהן אני מדבר עם אומת השמנים, הוא של חוסר הכנות ושחצנות. 

 

אנחנו אורזים. לעניין הצטרפו כמה חברות שמוכנות לתת יד בשעת צורך. האריזה היתה מהירה ממה שחשבתי, ולמרות שעכשיו כל שריר בגוף שלי צועק, כמעט כל הבית ארוז למשעי. בגלל שאני-אני, עשיתי לאורזות האמיצות אוכל דרומי - עוף מטוגן וואפל "בלגי". צרוף מפתיע, אני יודע, אבל עם קצת סירופ מייפל מדובר באחד הדברים הטעימים שאכלתם אי פעם. הם לא סתם שמנים- יש להם כמה הברקות שכאלה. היתה גם אלטרנטיבה צמחונית (מג'דרה וסלט מהגינה שלי).

 

***

 

לפני כמה ימים היו לי כמה שעות מתות, אז ירדתי לחוף המקומי. כתבתי עליו בעבר - זה חוף מהסוג שנקרא clothing optional. אחד החופים היפים והנקיים שראיתי אי פעם. בחרתי יום קרירי מתוך מחשבה שהחוף יהיה ריק, וצלחתי את ארבע מאות ומשהו המדרגות שמפרידות בין החוף לעולם שבו מכניסים אנשים לכלא אם הם מורידים את הבגדים סתם ככה. אני לא מחובבי העניין, אבל יש משהו מדליק בחוף הזה. אוירה היפית שמחה. החוף היה מלא, ולכל מקום שהבטתי היו אנשים יפים (וערומים). לפני שנה הבאתי את הילד (שערום בחוף הים הוא לחם חוקו), ואני שוקל לעשות את זה שוב. המחיר: לעלות ארבע מאות ומשהו מדרגות עם ילד על הכתפיים. בנתיים מצאתי לי פינה שקטה, וסיימתי לקרוא מאמר אחד. 

נכתב על ידי Mental Baggage , 10/5/2013 09:24   בקטגוריות יומיום  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)