לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

5/2013

גינה


כרגע חזרתי מפגישה ארוכה כעם דוקטור ארט בוקמה (Art Bomke). ארט הוא מומחה למדעי האדמה (יש דבר כזה). מעבר לכימיה והביולוגיה של האדמה, הוא יודע להגיד לך מה אתה עושה לא נכון, ואיך לנהל משטר כזה, שיאפשר לך לגדל כל מה שתרצה, כמעט ללא התערבות כימית. יפה לראות אדם שכל כך אוהב אדמה. מדי פעם הוא עצר ליד חלקה, הכניס ידים לאדמה ובדק. דיבר עם ברק בעיניים. העניין שלו הוא גידולי חיפוי (cover crops) ושימוש נכון בגבבה (mulch). דיברנו הרבה על הדרך הנכונה לאזן את הכימיקלים בקרקע, ובעיקר החזרת הנתרן לקרקע. 

 

אני חייב להגיד שזה היה מאוד מהנה,לעסוק לכמה דקות בצורה כל כך רצינית במשהו שלא קשור לתיזה שלי בכלל. כרגיל ירד עלינו גשם במשך כל אחר הצהריים. הילדים השתוללו. היה נחמד. עכשיו הם נפלו לישון ואני כותב פוסט קצר וחוזר לתת ציונים לכיתה שלי ...

נכתב על ידי Mental Baggage , 26/5/2013 02:46   בקטגוריות יומיום  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)