לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

7/2013

שגרה


קשה לי לכתוב. נכנסנו לשגרה שבה, מה לעשות, אין לי מקום או דקה לעצמי. לפחות עד שהקטנטן יגדל מעט והשעות שלו יסתדרו. גם הנוכחות של חמותי לא עוזרת - אין ספק היא הזדקנה, והחיים לבד לא עוזרים לה בדיוק. אז מיקמנו אותה בדירה אחר (סבלט מחברים), יש לה רכב (שכור), ואפילו עשינו רשימה של מקומות שבהם היא יכולה לעזור. בכל זאת, היא מתישה את שנינו, ואני מוצא את עצמי נגרר אחריה להרפתקאות השונות שלה, ובאופן כללי מבלה המון בבית. זה רע, כי הקומפס ממתינים בפתח, ולי יש אולי שעתיים של עבודה יעילה (ביום טוב).

 

עוד רעה חולה של הימים האחרונים: אחרי ארבע שנים (כמעט) שבהם התעקשנו שהילד ישן במיטה שלו - אנחנו מקבלים ביקור כל לילה. בדרך כלל בסביבות שלוש או ארבע, אבל לפעמים מאוחר יותר, אורן שומע את יובל בוכה, ומופיע במיטה שלנו אחרי כמה דקות בציוד מלא: כרית, דובי (פנדה), כלב ומאוור קטן. אחרי התארגנות (הוא צריך לארגן את כל המיטה מחדש) הוא נרדם - ומשאיר את שנינו ערים עד הבוקר. אז אני חצוי בעניין הזה: יש לי אנטי רציני, והוא ממש הורס לנו את השינה (אתם בטח מכירים ומכירות את התמונה הזאת). הוא גם כולו עור ועצמות הילד שלי, וכל חיבוק שלו משאיר לי סימנים כחולים ... 

מצד שני הוא כזה חמוד, מתחנחן ומתחבק בלילה, מה שאני מקבל לעיתים נדירות. כרגע החלטנו לא לפתוח יותר מדי חזיתות (אם אפשר לאמץ את ההמלצה הנבונה של ביסמארק) ולטפל בנושא הזה כשירד הלחץ מאחרים. 

נכתב על ידי Mental Baggage , 19/7/2013 00:12   בקטגוריות יומיום  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)