לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

7/2013

ויסות


היום הלכנו למרפאה בעיסוק, לשמוע חוות דעת על אבחון שנערך ביום שישי. לאורן, כמו שחשדה הסבתה, יש בעיות עם ויסות חושי. הרבה דברים שעוברים עלינו בכמה שנים האחרונות נפלו בדיוק במקום פתאום. הרבה מהקשיים האוביקטיביים שלנו פתאום מקבלים הסבר. זה לא בראש שלנו! זה לא נדמה! 

 

היא נתנה לנו כמה עצות קטנות, אבל לגודל האכזבה לא מטפלת באינטגרציה חושית. זה קצת מעצבן, כי זה לא מה שמובן מהאתר שלה, ולאבחן אותה אני לא צריך: מי שיטפל בו בעתיד הרי יאבחן אותו שוב. ובעל זאת, יש לעצות משמעות, ובעיקר הן נותנות תחושה שיש מה לעשות, ולי לפחות - שזה לא נדמה לי. 

 

אז יש לי ילד רגיש לצליל ולאור. מאוד. הראיה והשמיעה שלו חדות מאוד, והוא כולו כמו עצב חשוף, כמו שכבר כתבתי פעם. לעומת זאת, המגע והמערכת הוסטיבולרית נמצאים תמיד בחוסר, מה שמסביר את הצורך שלו במגע חזק (אפילו כואב) ותנועה מתמדת. נניח, המתקן הזה בלונה פארק שאתם יורדים ממנו ומקיאים - הוא יורד עם חיוך של שביעות רצון עמוקה. ויש גם טיפול, אבל לא אצלה. אני קורא. באופן מוזר משהו, גם אבא שלי מקורב לתחום. 

 

כל זה לא אומר שלא יצאנו מאוכזבים משהו. קיוויתי לטיפול, לא לאבחון. 

 

***

 

היתה לנו מסיבה בגן. נהדרת. עשינו עוגה, וכתר, והרמנו אותו והבאנו שקיות מגניבות לילדים (עם סטיקלייטים!). בלילה, לפני השינה (מאוחר מדי, ואחרי ארוחה מאוזנת של עוגת שוקולד ואבטיח) חיבקתי אותו חזק, ממש מעכתי אותו. קצת אמרתי לעצמי שזה מה שהיא אמרה שצריך לעשות, אבל למעשה רק בגלל שממש ממש רציתי. 

 

 

נכתב על ידי Mental Baggage , 30/7/2013 08:14   בקטגוריות אבא חדש  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)