לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

8/2013

פיצוץ מבוקר


המנחה שלה מישראל יצרה איתי קשר בעניין דחוף: המחלקה פרסמה מכרז למרצה, והיא רוצה שאני אגש. אלא שאני עדיין לא מוכן, ויש סיכוי טוב שהגשה של קורות החיים שלי עכשיו תעשה יותר נזק מתועלת. כך או כך, היא הצליחה להלחיץ אותי כהוגן. יש משהו בתקשורת איתה שתמיד משאיר טעם לוואי מוזר.

 

בשבת עשיתי בירה שחורה, או לפחות ניסיתי. בירה שחורה היא גדול בירה רגילה, ללא כשות, שפשוט לא עברה תסיסה. הבירה תוססת מעט בבקבוקים, מה שהופך אותה למוגזת. לצערי לא לקחתי בחשבון את מזג האויר. פתחתי בירה אחת היום, והיא היתה במצב של תסיסת יתר (תחשבו על בקבוק קולה שעבר ניעור רציני). הבקבוק השני שפתחתי התפוצץ ממש. שעה אחר כך, כבר הצלחנו לנקות את הרצפה, הקירות, התקרה, הרהיטים, ולהכניס למדיח את כל הכלים שהיו בטווח פגיעה. באופן מוזר, הרעש של הפיצוץ לא העיר את הקטנטן שבדרך כלל מגיב במורו אפילו על אפצ'י. 

 

כדי למנוע טרגדיה עתידית, הוצאתי לדשא את שאר הבקבוקים (שמונה בסך הכל- ידעתי למה אני  עושה ניסוי בכמות קטנה) וביצעתי פיצוץ מבוקר. השיטה: לפתוח את הבקבוק ככה שהוא לא יעוף לכיון הגוף שלי ושרוב הנוזלים יגיעו לדלי. אחרי כמה פיצוצים השכנים הקוריאנים יצאו לראות מה הלבנים המשוגעים עושים הפעם. יאמר לזכותם, הם מגיעים בנקודת מבט של סקרנות אנתרופולוגית, ואני בטוח שהייתי יכול למכור להם שזה מנהג יהודי עתיק. אחד הבקבוקים, אגב, עבר לא רחוק מהראש של השכן שלי, מה שמלמד שלא תמיד כדאי לדחוף את הראש לאיפה שלא צריך. עשיתי גם סודה אחרת (cream soda) שדווקא יצאה מוצלח מאוד וממתינה עכשיו לגלידה שלה.

 

עכשיו, קצת אחרי ארוחת ערב, אני יושב בנקודת תצפית טובה ורואה את הסנאים יוצאים מדעתם באיזור של הדשא שבו הבירה נשפכה. מצד שני, אני תמיד חשבתי שהסנאים לא לגמאי נורמליים. 

נכתב על ידי Mental Baggage , 21/8/2013 04:40   בקטגוריות לכל פוסט יש קטגוריה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)