לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2014

ביקור קצר


אח שלי ביקר כאן. ביקור קצר, בדרך חזרה מנסיעת עבודה בפורטלנד, ובכל זאת ביקור של שלושה ימים. זה משמח אותי שהוא מבקר - יש בנינו פחות משנתיים ואנחנו קרובים מאוד. מדברים אותו דבר. אבל, בסופו של דבר שונים מאוד, ובביקור כזה קצר זה מעייף. 

 

למעשה, ביקורים זה תמיד מעייף. 

 

הוא צמחוני, כמעט טבעוני. זאת לא בדיוק בעיה, גם אני הייתי צמחוני הרבה שנים, אבל אצלו זה מתחבר להרגלי אכילה מוזרים, מעין הפרעת האכילה שנמצאת תמיד בהתפתחות. בביקור שעבר הוא שתה המון חלב וניל - בביקור הזה הרצה לנו כמה מגעיל זה חלב ושתה רק סויה (אבל לעומת זאת שתה דוקטור פפר, ובכמויות). רבע שעה לפני האוכל הוא פותח את המקרר ואוכל מעין אכילה אקראית של כל מני דברים, ואז כמובן לא יושב איתנו לאכול. בקיצור כל מני דברים שידעתי פעם עליו, אבל הזמן והמרחק גרמו לי לשכוח. 

 

לקח לנו יומיים לדבר על סבתא שלי. כלומר, הוא מיד סיפר לי שהידיעה על מותה תפסו אותו לבד במלון, בעיר זרה, והכניסו אותו ליאוש כבד. באופן מסויים, ההורים שלי היו עושים חסד אם לא היו אומרים לו כלום. אבל לדבר ממש, רק בפאב אחרי יומיים. שם פשוט גמרנו כמעט גלון של בירה, בזריזות מפתיע, וכל כוס היתה לזכרה. כנהוג בשבט. רק שם, בתוך הרעש והקהל, אפשר היה לדבר באמת. 

 

ביום שישי בצהריים הסעתי אותו לשדה התעופה. מיהרתי, היה לי מבחן לתת בצהריים. כרגיל אחרי ביקורים, גיליתי שאני נופל מהרגליים: כבר שלושה ימים לא אכלתי, ישנתי או עשיתי כל דבר אחר כרגיל. בשדה התעופה היה בי צער על הביקורים הללו שהם קצרים מדי ועל הפרידות המעציבות. אבל אז פתאום על הכביש המהיר, קצר לפני הירידה חזרה לרחוב גרנוויל, נחתה עלי הקלה גדולה.

נכתב על ידי Mental Baggage , 3/3/2014 00:14   בקטגוריות משפחה וחיות אחרות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)