לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2014

ברנדי תפוחים


בסוף השבוע חלמתי על ברנדי. לאנשים אחרים מקבלים בחלום אולי התגלויות או עיבוד רב-משמעות של ארועי היום-יום, אבל אני חלמתי על ברנדי. חלמתי למעשה שאני צף בברנדי, כולי מוקף בנוזל חום-אדמדם (מיד יתחילו להציע לי אנליזה). קמתי מאושר, וגמלה בליבי החלטה: היום מזקקים. קמתי ועשיתי מעשה- הלכתי לדניאל לקחת את סיר הלחץ הגדול שמשמש אותו לזיקוק, והרכבתי את הקונסטרוקציה הביתית, המסוכנת והלא-חוקים שאנחנו מכנים pot still. בכניסה לבית שלי עומד מיכל גדול עם 2 גלונים של מיץ תפוחים שהותססו עד לקצה גבול היכולת של השמרים (בערך 16 אחוזים).
כל העסק הזה ביעבע על הכיריים משעות הצהריים עד שעות הלילה המאוחרות. המטבח היה מחוץ לתחום לכולם בערך, וכל החלונות פתוחים כדי לאורר כמה שאפשר את אדי האלכוהול שבאויר. הטיפות נופלות לצנצנת קטנה (mason jar כמובן) ומשם לסינון קצר דרך פילטר קפה, רק כדי לשפר מעט את המראה. אחר כך לצנצנות גדולות יותר, עם שבבים של חביות בורבון אמיתיות - במקום לשים את הברנדי בחבית, אני שם את החבית בתוך הברנדי. הצנצנות יישבו לשבוע בערך, ואז יתחילו טעימות כדי לאזן את כמות העץ, ולדעת מתי להוציא אותו, ואחר כך בצנצנת לעוד חודש כדי שהטעם יתאזן. השארתי לי צנצנת קטנה עם moonshine כמו שהוא. צילמתי בשבילכם את כל התהליך. 


החוקיות של התהליך כולו מוטלת בספק. מבחינה חוקית מותר לי לזקק חומר ניקוי כמובן, ולכן אני שותה עכשיו באופן רשמי חומר ניקוי בריח ברנדי. תשתו, שלא תתיבשו.  
נכתב על ידי Mental Baggage , 10/3/2014 21:04   בקטגוריות אוכל  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)