לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

4/2014

קוריוזים


את עמליה אני מכיר מאחד הכנסים. יש לנו אחוות יהודים, אחוות "אין אף אחד בפאנל שלי שמבין על מה אני מדבר" ובכלל מעין אחווה קולגיאלית שכזו. תחום העיסוק שלנו אפילו לא חופף, אבל פעם תקעו אותנו בפאנל. היא עוסקת בטיבט ולאחרונה גם במונגוליה. בגיל 18 החלה להתעניין בתרבות וטסה לטיבט ללמוד קצת את השפה. בגיל 20 כבר היתה כוכבת הפופ המפורסמת בפזורה הטיבטית. הנה לכם קליפ.

 

היא הגיע לכנס אצלנו (אפילו לא ידעתי שיש), אז קפצתי לשמוע, ולאפילו החלפנו כמה מילים. טוב לפעמים לדבר עם חברים "מהמקצוע" שיכולים להבין את הסטיות הקטנות (כמו לצוטט למה שיש לדוברי סינית להגיד עליך מאחורי הגב, בזמן שהם חושבים שאתה לא מבין). 

 

היא נתנה הרצאה יפה מאוד על שאמניזם מונגולי (אני יודע משהו על השמאניזם הקוריאני, והיה מעניין לחפש אם הכיבוש ההוא שבין 1231 לבין 1270 השפיע במשהו על הקוריאנים).

 

*** 

 

וורוניקה היתה תלמידה שלי. היא אכן רוסיה, עברה לדרום העמוק בארה"ב, ועכשיו לומדת כאן. השיער כתום (או ורוד, או כחול). השפה רהוטה ומשכילה. אם אנחנו מפגשים במקרה תמיד השיחה מנומסת מאוד כלפי. בדרך הטבע יש לנו נושאי שיחה משותפים לאור העניין האקדמי. לאחרונה היא חלקה איתי כמו גם שאר מכריה (זאת לא הייתה ג'סטה כלפי) את האתר החדש שלה. אני לא שם קישור כי זה בלוג כל המשפחה, אבל מדובר במשהו מאוד ויזואלי. אני רק שמח שהיא כבר לא תלמידה שלי כי זה היה יכול להיות מאוד מביך.

 

זאת אגב, כבר התלמידה השניה שלי שמשתפת את תמונות העירום שלה. מעניין אותי אם זה קורה גם במקומות אחרים או שזה האוויר של ונקובר. 

נכתב על ידי Mental Baggage , 13/4/2014 08:55   בקטגוריות יומיום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)