לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2014

נחיתה רכה


כשנחתנו בקוריאה השעה היתה כבר כמעט שעת ערב. בבית השעה היתה שעת לילה מאוחרת, אבל בכל זאת סימסתי הודעה קצרה על נחיתה: יש רשת לא רעה בשדה התעופה. אוטובוס תיירים כזה משדה התעופה, שבסוף מסתבר מביא אותנו לפתח המלון. סקוט רוטן שאין מזגן, ואחרי כמה דקות אני מבין אותו. הלחות המעיקה מטפסת עליך אפילו אם המזגן דלוק.

 

בדרך סקוט מראה לי כל מני דברים, כמו למשל את האי קנגהוואה שנמצא ממש בשפך הנהר, ואליו נמלטו המלכים הקוריאנים כל פעם שהיה איום. למרות שמדובר ברצועת מים קטנה, למונגולים למשל לא היה שום דרך לעבור אותם. למרות העייפות אני מרגיש את ההתרגשות מכל זה.

 

אחר כך אנחנו מבוססים בלחות ובחום כדי למצוא קצת אוכל. עד כאן יום ראשון בקוריאה, וזה עבר לא רע בכלל.

 


 


נכתב על ידי Mental Baggage , 20/8/2014 16:44   בקטגוריות יומיום, אוכל  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)