לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2014


כמו תמיד, לא הצלחתי לישון בטיסה חזרה הביתה. במקום, ניסיתי לסכם את הארוע ולא כל כך הצלחתי. 

 

אפשר להגיד שמוזר מאוד לבקר במקום שאתה יודע עליו הכל אבל בעצם לא מכיר. מדי פעם היינו מגיעים לארמון או אנדרטה, ואז הייתי צריך לשאול מה זה, אבל אחרי שאמרו לי על מה אני מסתכל - ידעתי הכל על המקום. באחת הפעמים יצאנו לסיבוב מודרך במקום שנקרא ג'ונג-מיו, והוא המקדש  הקונפוציאני שבו מוחזקים לוחות השמות (בעדר תרגום טוב יותר למילה spirit tablet) של המלכים הקוריאנים. החזקתי את עצמי בשיניים כדי לא לתקן את המדריכה, אבל מדי פעם סקוט ואני לא הצלחנו להתאפק ושאלנו אותה כל מני שאלות שהשאירו אות עם פה פתוח. זה היה די נחמד. 

 


גונג מיו - כאן שוכנים לוחות השם של מלכי גוסון והמלכות שלהם

 

סקוט נפתח אלי. כלומר, הוא התחיל לדבר אחרי שלושה ימים ופשוט לא הפסיק לרגע. ברגע מסויים לא ניסיתי אפילו להשחיל מילה. זה היה מוזר, כי זה בא ביחד עם הנתהגות פטרונית במקצת והנסיון לתקן כל הזמן את ההגיה שלי. מוזר. במשך כל השבוע אחת הדאגות העקריות שלו היתה איפה לאכול את הארוחה הבאה כדי למקסם את החוויה הקוריאנית. לא לא היה ממש אכפת, וקיבלתי רושם רציני שכל מסעדת פועלים אקראית (שלושה שולחנות עם פורמייקה וסבתא שמבשלת מאחורה) סיפקה את הסחורה על הצד הטוב ביותר. אני יכול לכתוב פוסט שלם על מה שאכלתי השבוע.

 


סמטה אקראית עם אוכל לרוב

 

 ואז כמובן יש את החזרה הביתה. טיסה ארוכה, ללא שינה. ואז רכבת ואוטובוס. בצהרי היום, פתאום מוזר לשמוע אנגלית בכל מקום, ולדעת איך קוראים לתחנות. הגעתי, התקלחתי ורצתי להביא את הילדים מהגן ולעשות ארוחת ערב. ככה, בפול ווליום מיד. אני לא בטוח שחזרתי ממש, והג'ט לג עדיין מכה בי במלוא עצמתו, אבל לפחות הילדים קיבלו אותי יפה. זה טוב. אני מניח שאחרי שאנוח יהיו עוד פוסטים מהורהרים יותר. 

 

 

נכתב על ידי Mental Baggage , 28/8/2014 22:20   בקטגוריות לכל פוסט יש קטגוריה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)