לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2014

הכל משתנה


אז חזרתי, וגם החברים מאמריקה חזרו כולם הביתה אחרי קיץ במולדת. הם חזרו משונים, ועדיין לא ברור לי איך לאכול אותם. כלומר, קצת לא נעימים. ימים יגידו. גם סקוט לא ברור לי בדיוק, ונדמה שאחרי שנפתח אלי לחלוטין בטיול המשותף שלנו, עכשיו הוא נבהל קצת ומעמיד פנים שזה לא קרה מעולם. 

 

*** 

 

העברנו את יובל לחדר של אורן. כל שגרת הערב והלילה השתבשה כמובן, ועכשיו אני ממתין לראות מה יקרה. בנתיים לא משהו. 

 

***

 

יום אחרי שנחתתי היתה לאורן מסיבת פרידה בגן שלו. באופן רשמי הוא בוגר מערכת חינוך אחת לפחות. היתה עוגת שוקולד כזאת מסורתית. היו חיבוקים ודמעות. אצל אורן ראיתי את הדבר הזה של ה diplomat kids בפעולה (לפעמים קוראים לזה missionary kids) - הוא מורגל בפרדות והעלמויות של אנשים מחייו, והחיתוך היה מיידי. לא היו דמעות, וכעבור כמה דקות נראה כאילו מעולם לא קרה הדבר. אנחנו כמובן נשארנו עם חמוץ-מתוק. 

 

בכל זאת, אני מרגיש צורך להגיד כמה מילים על דורותה. לרגל שנת הלימודים החדשה. 

 

לי היתה מורה כזאת בכיתה גימל. אחת בכל שנות בית הספר שלי. חדורת מוטיבציה, רואה את הילדים ומנסה ליישם כל דבר שיש בספר כדי לקדם את התלמידים שלה. אבל - המורה ההיא (רבקה, כדי לתת שם לסיפור) היתה טריה מהסמינר. במקרה של דורותה מדובר במורה וותיקה, שאימנה חלק מהמורים המיתולוגיים של המחוז. מדובר בפולניה (על באמת, לא כמו שאומרים בארץ) קשוחה, שראתה כבר הכל. שלמדה ברצינות הוראה של הגיל הרך. שראתה את אורן ובשניה הבינה מה הטריק שלו, מה הבעיה (ובכלל שיש בעיה) ומיד הפכה אותו לפרויקט האישי שלה. וגם הצליח לה אני חושב. פעם אחת באה מפקחת של משרד החינוך ואנחנו תפסנו אותה לשיחה אישית (ניסינו לברר משהו על בית הספר שהקצו לנו). אחרי כמה שניות של מחשבה היא אמרה - "אתם יודעים שקיבלתם את הגנת הטובה בוונקובר, נכון? אולי אפילו בכל בי.סי." ברגע פרטי אחד, גילינו שיש לה בן אוטיסט בבית, ושהיא דחפה אותו לסיים בגרויות כמו שצריך.

 

אורן כאמור לא יזכור, אבל לדעתי דורותה תהיה מעתה ועד עולם הסטנדרד הלא-הוגן שמולו נשווה כל מורה. ככה זה. 

 

 

שתהיה שנת לימודים מוצלחת לכולם ! 

נכתב על ידי Mental Baggage , 1/9/2014 23:10   בקטגוריות לכל פוסט יש קטגוריה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)