לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

11/2014

דלעת


בשבוע שעבר יצא לי ללוות את הכיתה של אורן לחלקת הדלעות, Pumpkin patch  בלע"ז, במה שהפך להיות מנהג של ממש. הליווי היה מתיש כצפוי, אבל זאת היתה לי הפעם הראשונה שנסעתי באוטובוס צהוב כזה של בתי ספר. מאוד מרגש. ניצלתי את מעמדי המבוגר ותפסתי את הספסל האחורי.

 

פמפקין פאטש זה עניין מוזר. פטישיזם של חיי הכפר המדומיינים ביחד עם חלקאות נבונה מהסוג שמבקש לעשות הרבה כסף ממעט חקלאות. בימים כתיקונים אף אחד לא קונה דלעת של 8 קילו. לקראת החג החווה הקטנה הפכה להיות פארק שעשועים, שעיקרו כאמור קטיף דלעת טובה למטרות גילוף. יש נסיעה על עגלה עם חציר, מבוך בשדה תירס, ואפילו pumpkin queen ובחור חביב שיושב על העגלה ומנגן יפה מאוד בבנג'ו. דיברתי איתו קצת, ונראה שהוא עושה בלוגרס למחייתו, ומנגן באמת כמו שד. על העגלה הוא ניגן כמובן OhSusanna וקלאסיקות שכאלה. הוא, הקופאיות והמלכות - כולם דיברו במבטא דרומי מזוייף. עניין מוזר באתר שרחוק 2,726 מייל מאלבאמה. מוזר עוד יותר שלפי המנחה שלי - שנושא בגאווה מבטא מהביצות של לואיזיאנה - כאן כמו בארה"ב השכנה היחס הכללי למבטא הדרומי הוא של זלזול מתנשא. כל העניין הזה נתן לי תחושה של סטיה עמוקה, מין פטישיזם של חיי הכפר המדומיינים בדרום הרחוק. טוב שלא היו שם שחקנים ששיחקו עבדים. 

 

שאר ההורים המלווים היו נשים. לא היתה לי מילה להגיד להן, אז השתעממתי בשקט. בדרך חזרה הביתה אחת מהאמהות גילתה שאני מדבר קצת סינית וניצלה את זה כדי לתחקר אותי על מה שאנחנו רואים בדרך (שדה של חמוציות) וכל מני כאלה. שיתפתי פעולה כי אני נחמד, אבל זה גם היה משעמם.  

 

אחר כך גם נאלצתי לסחוב את הדלעת הזאת הביתה. בגשם. קילומטר וחצי ביער. בעליה. 

 

***

 

כל זה בלי להגיד מילה על כמה נורא ואיום היה המעבר לבית הספר (ולחינוך הציבורי בכלל), כמה חמוד יובלי שמדבר אנגלית יפה כזאת של תינוקות, וכמה זה מגניב שבטרגט אפשר למצוא תחפושת ספיידרמן בעשרה דולר שטובה לשנתיים לפחות (זה פעמיים האלווין ופעמיים פורים)!

נכתב על ידי Mental Baggage , 3/11/2014 19:38   בקטגוריות יומיום  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)