לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

1/2015

מבחן אחרון ודי


 

עברתי בשלום את ההגנה על הצעת המחקר שלי. סגרו אותי בחדר עם כמה פרופסורים שהתקיפו את ההצעה שלי. אחרי שהם הורו לי לצאת לכמה זמן, הם הכניסו אותי שוב ואמרו שמדובר בהצעה טובה ושאני עברתי, מה שאומר שעכשיו אני מועמד לדוקטורט ולא סתם סטודנט. candidate. אצלנו קוראים להם לפעמים ABD שזה All But Dissertation. 

 


 

עד כאן החלק הפורמלי. באופן לא פורמלי התקציב שלי ננעל בזמן האחרון מסיבות של בירוקרטיה, ורק מעבר השלב היה יכול לפתוח אותו. אני נשארתי עם חשבון בנק ריק לגמרי, ומי שלא גר בארץ זרה עם חשבון בנק ריק לא יכול להבין כמה זה מפחיד. לאורך כל ההגנה רק חשבתי רק על הכסף, וזאת אולי הסיבה שכתבתי את ההצעה שלי בזמן שיא (שלושה ימים; המחלקה נותנת תשעים יום). 

 

אני לא מספר לכם על ההצעה מסיבות של שעמום הציבור, אבל רק אומר שהכנסתי הרבה מדע להצעה, הרבה יותר מהרגיל במדעי הרוח, ויש לי כמה טכנולוגיות שהן cutting edge. אני הסטודנט היחידי שכותב על פילוסופיה וצריך Python למחקר שלו. זה מגניב מאוד. 

נכתב על ידי Mental Baggage , 23/1/2015 16:26   בקטגוריות יומיום  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)