לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

2/2015

פגישות ופרידות


יש לי חברה מהחוג למתמטיקה. זה לא דבר של מה בכך. היא עושה פוסט-דוק. יוצא שבעצם אנחנו מאוד דומים בהרבה דברים - בהשקפת העולם שלנו, במקצב, בחיבה לצנצנות שעומדות על השיש ובתוכן דברים תוססים או מחמיצים וכאלה דברים שברומו של עולם. למצער, המשפחות הסתדרו פחות טוב, שהרי אחרת בטח היינו נפגשים כל יום. אפילו לביתה הבכורה יש עניינים דומים מאוד לעניינים של אורן.

 

פעם פעמיים בשבוע אנחנו נפגשים, בימים שאני נמצא באותו הבניין שבו היא מלמדת. עומדים כמה דקות ומדברים. שותים קפה. מקטרים על הילדים ובית הספר או על חיי האקדמיה. השיחות האילו נעימות לי מאוד: בעברית בוטה באמצע הקמפוס, וגם ברוח חברית, וללא שיפוט. אני מודה, אני מחכה בקוצר רוח לשיחות האלו, שהרבה פעמים הן השיחה היחידה שלי במהלך היום. 

 

הזמן שהיה מוקצב לפוסט-דוק תם. עד הקיץ היא עוד תהיה כאן אבל הפוסט הבא יהיה כנראה במדינה אחרת. יש סיכוי לא רע בכלל שזאת הפעם האחרונה שאנחנו גרים באותה היבשת. זאת לא הפעם הראשונה שאני נפרד ככה מחברים, ועל חלקם כבר כתבתי, אבל תש כוחי מפרידות. נמאס לי להכיר שוב אנשים חדשים מאפס, רק כדי להפרד שוב. זה קשה יותר מפעם לפעם. 

 

***

 

אני מקנא קצת באורן שגדל עם האינסטינקט של diplomat kids. מוקשח ומורגל בפרידות תכופות, הוא נפרד בלי להביט אחורה. בשבילו ככה העולם: אנשים מופיעים ונעלמים באופן אקראי, ואין מה להתעכב על זה. ובאמת אצלו המחיקה היא מוחלטת. אני נשאר עם כל כאב הלב הזה.

נכתב על ידי Mental Baggage , 5/2/2015 09:01   בקטגוריות לכל פוסט יש קטגוריה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)