לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

4/2015

משוטט ברחובות


פעם מזמן כשאורן היה בן שנה וקצת, ההורים שלי ביקרו כאן ונסענו לאי וונקובר. ושם בוויקטוריה היפה, בזמן שכולם ישנו, מצאתי את עצמי מסתובב ברחובות עם תינוק צורח, אי שם לפנות בוקר (בין אחת לארבע אני חושב). ירד עלינו גשם דק, וכל חסרי הבית, השוטרים והמסוממים נתנו לי חיוך סימפטי וכל מני טיפים של מי שזוכר במעורפל אי זה להיות הורה. בי נשבעתי שאני לא אהיה שוב במצב הזה, אבל כנראה שלא נשבעתי מספיק.

 

דנה היא חברה מפעם. קולגה, ובמובן המקצועי נפש תאומה למרות שאנחנו עושים דוקטורט בדיסיפלינות מאוד שונות. היא הגיעה עם בעלה והבת שלה (שנולדה שבועיים מיובל) לכנס. ואיכשהו, למרות ההתנגדות העזה שלי מצאתי את עצמי עושה בייביסיטר. היא מספיק גדולה כדי להגיד לי כל כמה דקות שהיא רוצה את אמא. אחרי שראינו את כל השירים ב super simple songs ואחרי שקראנו את צמד הספרים שיש לה כאן, והיא כבר התחילה ליילל שהיא רוצה את אמא שלה ע-כ-ש-י-ו נשברתי. למרות שהבטחתי, שמתי אותה במנשא, ושוב מצאתי את עצמי עם תינוק (טוב תינוקת), משוטט בחושך ברחובות זרים. היא לפחות נרדמה והם צפויים לחזור עוד כמה דקות. הנוף על קו החוף של וונקובר, בין הנמל הישן לפארק פשוט מהמם, ומאיפה שהתמקמתי אפשר לראות את החוף שמנגד, המטוסים הימיים ואפילו תחנת התדלוק הימית שיש שם (כמו תחנת סונול אבל באמצע המים). לפחות זה. 

 

נב

 

היא גם כבדה הרבה יותר מיובל, ואני פתאום מעריך כמה זה טוב שהילדים שלי רזרוזים. 

 

נכתב על ידי Mental Baggage , 3/4/2015 06:27  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)