לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

12/2015

מוזר


מוזר. ממש מוזר. 

 

זאת המחשבה שעולה לי בראש מדי פעם. המחשבה שעלתה לי בראש בזמן הטיסה. 

 

הטיסה עצמה היתה לא נעימה. כלומר, השלב הראשון מוונקובר ללונדוון לא היה נוראי ממש אבל ההמתנה הארוכה עד אליו גרמה לילדים להשתגע. אני ישבתי בשורה שמאחוריהם. הם הלכו לישון מוקדם יחסית, אחרי קצת בכי ומצוקות, ואני נשארתי תקוע במושב מרכזי ובלי יכולת להרדם ממש. מימיני ישבה בחורה אירית מקסימה, ומשמאלי גבר ספרדי חייכן. כשקיבלנו את האוכל כולנו ביקשנו יין, והאירית עשתה איתי לחיים בלי מילה. אחר כך הם נרדמו שניהם, עלי, לשבע השעות הבאות של הטיסה, ואני נשארתי כמו תמיד עם הרהורים. ראיתי סרט אחרי סרט, והתמקדתי בסרטים מטופשים ככל האפשר. 

 

הית'רו היה נוראי. איזה שדה תעופה מזעזע. כאילו מישהו חשב ותכנן איך אפשר לעשות שדה תעופה מודרני, יעיל וסימפטי, ואז הלך ועשה הכל הפוך. אם היה מקום מוזר זה הית'רו, שדה התעופה שהתעקש שילד בן שנתיים יצעד דרך מגלה המתכות לבד ואז גם יעבור חיפוש, משל היה מבריח סמים מדופלם. אני מחייך לבבון במדים בנימוס ואז אומר לאשתי משהו בנוסח "איזה חבורה של דגנרטים" - ואז מקווה שדגנרט היא לא מילה שעוברת שפות בקלות. בהית'רו גם שמעתי את העברית הראשונה שלי למסע. המילה הראשונה ששמעתי בעברית היתה "מטומטמת". במטוס כבר הייתי מוקף באנשים שלא היה לי צורך להיות במחיצתם, ובכל זאת אני לא זוכר עוינות מיוחדת. מה שכן, הילדים כבר בעטו, בכו והשתוללו, הרבה מעבר לנקודת השבירה שלהם. צר לי עליהם שתהיה גם טיסה חזרה. כל הטיסה חשבתי לעצמי כמה הכל מוזר. אפילו המבטא העברי היה לי מוזר. 

 

ואם זה מוזר, זה עוד כלום לעומת מה שחיכה לנו בשדה התעופה: הרבה יותר מדי משפחה, דורשים תשומת לב מחבורה של אנשים עייפים ושבורים כמונו. 

 

ומאז, כבר שלושה ימים, חיים בלילה, ישנים ביום. עייפים וסהרוריים כל הזמן. הג'ט לג קשה יותר לצעירים, והשעון שלהם מסרב להשתנות, כך שכולנו סובלים פעמיים. ובכל זאת, היום היינו אמיצים ונסענו ללטרון (נהיגה בארץ גם זה משהו לכתוב עליו, למרות שמוזר הוא לא התואר הנכון - אולי מבהיל). למה לטרון? טוב, כי זה לא דורש להכנס לגוש דן והתנועה פחות או יותר ריקה, כי יש שם סטקייה ובכלל כי זה יעד. הילדים קיבלו גם לראות טנקים, כי אם כבר אז למה לא? עכשיו יצא בתמונות שהגענו לארץ וישר רצנו לצלם את הילדים עם כלי נשק. בלטרון היו דוברי אנגלית לרוב, חמושים בכיפה סרוגה ומצלמות. הילדים שלי דיברו איתנו אנגלית כמובן, ואז כשהשומר החביב שעל מאיפה אנחנו - ענינו "רחובות" ובילבלנו אותו קצת. זה היה נחמד. 

 

מוזר לי גם ילדים שמדברים עברית בלי מבטא, ולעומת זאת עם מבטא. הכסף שמבלבל אותי (לשטר של החמישים יש צבע כמו לשטר הקנדי של העשרים, ובמטבעות העשר נראה לי כמו הדולר ולעומת זאת השקל כמו עשרה סנט). בקיצור - ארבע שנים זה הרבה מדי זמן, ואני מרגיש כמו אסטרונאוט בחלל. 

נכתב על ידי Mental Baggage , 15/12/2015 17:13   בקטגוריות יומיום  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)