לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

7/2016

כתיבה


לא כתבתי כבר כמה זמן. אני מתנצל. היו לי סיבות טובות, ולפעמים בחיים יש תקופות של קריאה ולא של כתיבה. מה שכן, העברתי השבוע שוב שיעור על כתיבה (אקדמית) ונזכרתי במשהו: פעם מזמן היה בלוג שקראתי באופן קבוע. באותה התקופה לא בדיוק קראתי בלוגים וזה האחד הבודד. קראו לכותבת "סוס" ואחר כך "סימפוניה משגעת" (אני מקווה שאני זוכר נכון). ראיתי פעם מזמן ראיון עם שחקן בתאטרון נו, שהסביר שהדרגה הגבוהה ביותר של משחק היא זו שהוא קרא לה "כנות" (makoto). המצב שבו השחקן לא משחק.

 

נזכרתי בבלוג ההוא כי הכתיבה שם היתה מושלמת: כנה, שנונה ונטולת יומרות.

 

 

***

 

וגם נדמה לי שאני מאבד את העברית שלי. פגשנו אתמול איזה זוג של ישראלים שרק הגיעו (ביום שלישי שעבר!) והעברית שלהם היתה כל כך חדה וצבאית פתאום - זרה ומוזרה. אולי בכלל שכחתי לדבר ...

 

נכתב על ידי Mental Baggage , 26/7/2016 09:02   בקטגוריות יומיום  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)